Új munkatársakkal erősít az Interware
Az Interware kereskedelmi és marketingigazgatói pozícióját 2007. szeptember 1-jétől Horváth Tibor Gergely, marketingmenedzseri pozícióját 2007. augusztus 1-jétől pedig Hegyi Ferenc tölti be.
Az új igazgató elsősorban a dinamikus értékesítési stratégián alapuló, a klasszikus és az alternatív értékesítési csatornák ötvözésében, a külső és a belső keresztértékesítési folyamatok erősítésében, illetve stratégiai kapcsolatokban rejlő marketinglehetőségek kiaknázásban látja a további növekedés kulcsát.
A pozíciót eddig betöltő Sátor Csaba vezérigazgató-helyettesként a továbbiakban a vállalat operatív működésének irányításáért felelős.
Horváth Tibor kereskedelmi és marketingigazgató 1999 és 2002 között Borsod-Abaúj-Zemplén Megyében látott el jegyzői, majd körjegyzői feladatokat. 2002-től a Citibank ZRt.-nél értékesítési menedzser, portfoliómenedzser, majd ügyfélmendzser, 2004-től értékesítési vezető, majd regionális értékesítési vezető, 2007-től pedig értékesítési igazgatóhelyettes. 2007 szeptemberétől az Interware kereskedelmi és marketing igazgatója. Jogi diplomája van, közgazdasági tanulmányokat folytat.
Hegyi Ferenc marketingmenedzser 2000-től a mai nevén PrintXBudavár Zrt. értékesítési menedzsere, majd 2004-től a kereskedelmi igazgatója volt, illetve a Superbrands Magyarország és CoolBrands projektvezetője. 2007-ben a Multireklám Zrt. egyedi média divíziójának ügyfélkapcsolati főmunkatársa. 2007 augusztusától az Interware Zrt. marketingmenedzsere. Közgazdász diplomával és rendszerinformatikusi végzettséggel rendelkezik.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Áprilisban érkezik a korszerűsített közlekedési mobilalkalmazás
Áprilistól elérhetővé válik a nagyközönség számára a MÁV+ névre keresztelt alkalmazás, melyet 1500 tesztelő már elkezdett próbálni. Az új app az év során fokozatosan éri majd el a teljes funkcionalitást. A tesztelés és az áprilisi premiert követően az app először a legnépszerűbb funkciókat kínálja, mindezt gyorsabban, egyszerűbben és modernebb felhasználói környezetben.
A vásárlói elégedettség szerepe a versenyképességben
A legnagyobb kihívást a magyar vállalatok számára az adathiány jelenti, amikor személyre szabott ajánlatokat szeretnének kínálni ügyfeleiknek – derül ki az EY által készített tanulmányból, amely 50 hazai marketing- és értékesítési vezetőt kérdezett meg. Az ügyfelek elégedettségére különös figyelmet kell fordítaniuk a vezetőknek, mivel ez közvetlen hatással van az üzleti teljesítményre is.
Gyors, biztonságos és hatékony: A légi szállítás szerepe a kereskedelemben
Gyógyszerek, romlandó termékek és gyártáshoz szükséges alapanyagok – ezek a leggyakoribb áruk, amelyek repülővel érkeznek a hazai cégekhez, vagy indulnak tőlük külföldre. Sok esetben a rendkívül drága termékek szállítása is gyorsabb és biztonságosabb repülővel. A hazai vállalatok legnagyobb része Kínából importál árut, de az export is jelentős mértékben jelen van.
Mesterséges intelligencia által generált könyvek árasztják el az Amazont
Az AI által generált könyvek megjelenése az Amazonon új kihívások elé állítja a könyvkiadást és a szerzői jogi szabályozást. Miközben a technológia lehetőséget ad új tartalmak létrehozására, fontos biztosítani a minőséget és a szerzők jogainak védelmét.
A jövő konyhái és fürdőszobái: Innovációk a Las Vegas-i KBIS kiállításon
Nemrégiben került megrendezésre a világ egyik legjelentősebb konyha- és fürdőszoba kiállítása, a Las Vegas-i Kitchen and Bath Industry Show (KBIS). A lenyűgöző esemény izgalmas betekintést nyújtott a jövő konyháinak és fürdőszobáinak világába. Az innovatív bemutatók között szerepeltek távolról vezérelhető mosógépek, szervizasszisztensek, valamint olyan sütők, amelyek az elérhető alapanyagok alapján ajánlanak recepteket. Az LG is részt vett a kiállításon, ahol legújabb fejlesztéseit mutatta be.