A Cisco megállapodást kötött a Latigent felvásárlásáról
A Cisco bejelentette, hogy végleges megállapodást kötött a webalapú üzleti intelligencia és az üzleti adatelemző megoldások, különösen az ügyfélszolgálati központok vezető szállítójaként számon tartott Latigent LLC. felvásárlásáról. A Latigent termékei alkalmazzák a Web 2.0-ban rejlő lehetőségeket, azaz rugalmas, jól méretezhető, könnyen testre szabható és emberközeli kimutatás-készítési lehetőségeket kínálnak az ügyfélszolgálatok számára mind a valós idejű, mind az előzményadatokról.
A Latigent termékei kiegészítik, illetve továbbfejlesztik a Cisco egységes ügyfélszolgálati megoldásait, amelyek alapvető célja, hogy a jelenlegi hívásközpontokból ügyfélkapcsolati hálózatot hozzanak létre: egyetlen olyan integrált platformot, amely könnyedén együttműködik a meglévő ügyfélközponti platformokkal és hálózatokkal.
Az ügylet lezárultával a Latigent alkalmazottait és technológiáját a Cisco ügyfélkapcsolati részlegébe integrálják. A Latigent sorrendben a 123. cég, amelyet a Cisco felvásárolt.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai megoldások és kihívások a KKV Summit 2025 konferencián
Május 7-én ismét megrendezésre kerül a magyar középvállalkozások egyik legfontosabb éves eseménye, a KKV Summit 2025 konferencia. A rendezvény a budapesti Mol Campusból kerül megrendezésre, ahol a hazai gazdaság vezető szereplői, sikeres vállalatvezetők és szakértők osztják meg tapasztalataikat a vállalkozásokat érintő legnagyobb kihívásokról és azok lehetséges megoldásairól.
Itt van Magyarország 50 legjobb munkáltatója
Magyarországon új digitális kiadvány jelenik meg, amely a munkaerőpiacra fókuszálva évente bemutatja az ország 50 legjobban értékelt vállalatát. A rangsor olyan cégeket sorol fel, amelyek munkakultúrájuk, juttatásaik és karrierlehetőségeik terén a legkiemelkedőbbek a dolgozók szerint.
Mesterséges intelligencia a marketing szolgálatában
A Microsoft adott otthont a Magyar Marketing Szövetség Marketing Döntéshozók Klubja legutóbbi rendezvényének, mely március 20-án zajlott, és a mesterséges intelligencia marketingben betöltött szerepét és lehetőségeit helyezte középpontba. A rendezvény üzenete az volt, hogy az AI nem csupán a jövő technológiája, hanem már most is olyan eszközként működik, amely jelentősen növeli a marketingmunka hatékonyságát. A Microsoft szakértői gyakorlati példákon keresztül mutatták be, hogyan integrálható az AI a marketing- és értékesítési folyamatokba, elősegítve azok optimalizálását és gyorsítva az üzleti döntéshozatalt.
2026-ra a világ legnagyobb fulfilment áruházává válik a soroksári IKEA
Egy évvel az átfogó felújítás bejelentése után a soroksári IKEA egyesíti azokat az új megoldásokat és fejlesztéseket, amelyeket a legnagyobb lakberendezési kiskereskedő már világszerte tesztelt, és 2026-ra a világ legnagyobb IKEA fulfilment áruházává válik.
Ötgenerációs munkahelyek: Hogyan segíthetik az együttműködést a különböző korosztályok?
A generációs különbségek sokak szerint feszültségekhez, széthúzáshoz és akár konfliktusokhoz is vezethetnek, különösen a munkahelyeken. De vajon elkerülhetetlen, hogy így alakuljon? Hogyan hat az innovációs nyomás a generációk közötti együttműködésre? Problémaként vagy lehetőségként kellene tekinteni a különbözőségekre? Ilyen kérdésekre keresnek választ a Bosch Podcast legújabb epizódjában, ahol Steigervald Krisztián generációkutató és Somogyi András, a Bosch cég humánerőforrásért felelős alelnöke beszélgetnek.