Tovább terjeszkedik az Etarget

Mészáros Péter, 2007. október 23. 13:41

Közép-Európa egyik legnagyobb célzott online reklámértékesítője az Etarget Szerbiára és Bulgáriára is kiterjesztette tevékenységét, és célzott reklámrendszerének működtetését. Miután 2007 áprilisában belépett a romániai piacra, most tovább terjeszkedik a Balkánon.

“A szlovák, magyar és cseh piacokon nagyon stabil a helyzetünk, ezért döntöttünk úgy, hogy tovább terjeszkedünk Európában. Úgy gondoljuk, hogy stratégiai szempontból a legjobbkor tettük meg ezt a lépést, hiszen ezekben az országokban most fedezik fel a vállalatok az online reklám jelentőségét, így ez az üzletág kezd megerősödni” – nyilatkozta Peter Vidovic, a cég ügyvezető igazgatója.

Júniusban írta alá az Etarget első partneri szerződését Szerbiában; az első szöveges alapú hirdetések augusztus végén jelentek meg az Interneten. A hivatalos piacra lépés októberben történt meg, ekkor a rendszerhez már 14 portál csatlakozott. Bulgáriában a vállalat az Investor.bg nevű céggel kezdett együttműködést szeptember végén. Jelenleg 15 portálon jelennek meg a szöveges alapú hirdetések.

Ma már mintegy 9000 ügyfél használja és profitál a célzott reklámozásból, az ügyfelek szöveges alapú hirdetései pedig több mint 900 partnerportálon jelennek meg Szlovákiában, Csehországban, Magyarországon, Romániában, Szerbiában és Bulgáriában. Az ETARGET hamarosan tovább terjeszkedik, és Horvátországba is belép.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

December 15. éjfélig lehet nevezni Az Év Honlapja pályázatra!

2024. december 2. 11:38

Megvannak az idei év legjobb webshopjai

2024. november 29. 17:16

Megjelent a legfrissebb, immár 27. Ericsson Mobility Report

2024. november 26. 20:37

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40