Duplázott a Baidu - megelőzte a Google-t
Az adózott eredmény 182 millió jüan (17 millió euró ) volt, egy évvel korábban 8 millió jüan. Az árbevétel 108 százalékkal 497 millió jüanra (46 millió euróra) nőtt.
Az Egyesült Államok után Kínában használják a legtöbben az internetet, 162 millióan.
A Baidu további növekedésének semmi sem szab határt, még az sem vetette vissza a cég forgalmát, hogy a Kommunista Párt e havi kongresszusának idejére bizonyos oldalakhoz átmenetileg nem lehetett hozzáférni. A vállalat arra számít, hogy a következő negyed évben az árbevétel több mint kétszerese lesz az egy évvel korábbinak.
A társaság a kínai internetpiac 60 százalékát uralja, s ezzel ezen a piacon maga mögé utasította a Google-t ( 24 százalék) és a Yahoo-t (10 százalék).
Kapcsolódó cikkek
- Úgy tűnik, végül a Microsoft ajánlatát fogadja el a Facebook
- Google Gphone: létezik, de nem hardver?
- Egymilliárd fölötti Google-nyereség
- Terrorizmus, szex, viagra - ezt keresik a Google-felhasználók
- Aktiválták a YouTube-szűrőt
- YouTube videók a Google Earth-ön
- Elindult a Google reklámklip-szolgáltatása
- Augusztusi kereső top10: elsöprő Google előny, előretörő Ázsia
- 600 dollár fölött a Google részvényei
- Google alelnök az EMEA régióban
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjön-e időben a karácsonyi ajándék?
A logisztikai cégek és az őket támogató ügyfélszolgálatok az év legsűrűbb napjaira készülnek. A következő hónapokban az év elejéhez képest többszörösére ugrik a megrendelések és ezzel együtt az ügyfélmegkeresések száma is. Hogyan lehet minderre felkészülni és hogyan segíthet az élsport példája abban, hogy egyetlen ügyfél se maradjon elégedetlen? Erről szól a Konecta nyilvános üzleti reggelije.
Kiderült, hol helyezkednének el leginkább az egyetemi hallgatók
A mérnöki és technológiai iparágban helyezkedne el legszívesebben az egyetemi hallgatók többsége a diploma megszerzése után, derült ki az 56. Műegyetemi Állásbörze szervezői által készített kutatásból. A válaszadók háromnegyede főként nemzetközi cégeknél dolgozna, de a kitöltők közel fele a magánszektort is megjelölte ebben a kérdéskörben. A felmérésből az is kirajzolódott, hogy melyek a legnépszerűbb cégek a jövő munkavállalói számára.
Egyre több cég fektet generatív mesterséges intelligenciába
A generatív mesterséges intelligencia bevezetése fordulóponthoz érkezett: a cégek kétharmada invesztál többet a technológiába. A megnövekedett befektetések és lelkesedés ellenére az adatok és a kockázatok továbbra is a skálázást akadályozó fő kihívások, a FOMO hatás kezd elmúlni és egyre többen támasztják alá konkrét mérésekkel a technológia által teremtett értéket – derül ki a Deloitte új felméréséből.
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?
A ChatGPT kinyírja a keresőoptimalizálást?
A mesterséges intelligencia és a nyelvi modellek, mint például a ChatGPT, az elmúlt években robbanásszerűen terjedtek el, és mind a felhasználók, mind a vállalkozások számára új kihívásokat jelentenek. A ChatGPT jelenlegi, körülbelül 200 milliós felhasználói bázisa ugyan elenyésző a Google vagy a Google által bevezetett Gemini 4,3 milliárd felhasználójához képest – ami a Föld lakosságának közel fele –, azonban ez a szám rövid idő alatt nőtt ekkorára, ami komoly kérdéseket vet fel a vállalatok számára.