90 ezer Toshiba HD DVD lejátszó fogyott Amerikában a hétvégén
Először a Wal-Mart határozott úgy a múlt héten, hogy a 299 dolláros listaárú, ám a legtöbb helyen már 199 dollárba kerülő első generációs HD DVD lejátszóból még meglévő készleteit mindössze 99 dollárért kiárusítja. Erre válaszul több más kiskereskedő is hasonlóan cselekedett, a Best Buy pedig emellett az eddig 299 dollárért árult HD-A3 árából is levágott egy százast. Becslések szerint a hétvégi forgalom mintegy 35%-kal megnövelte a HD DVD lejátszóval rendelkezők táborát a tengerentúlon, miközben a legnépszerűbb asztali Blu-ray lejátszóból, a Sony BDP-S300-asból három hónap alatt sem fogyott ilyen mennyiség.
A HD DVD lejátszóknak persze jelenleg nem annyira az asztali Blu-ray ajánlatokkal, hanem elsősorban a Sony Playstation 3 játékkonzoljával kell megküzdeniük a vevők kegyeiért. Márpedig még úgy is, hogy az amerikai PS3-tulajdonosok 40%-a tudomást sem vesz a konzolban lévő Blu-ray meghajtóról, mintegy 750 ezren néznek Blu-ray filmeket a készüléken. Ez pedig a filmeladásokon is tükröződik, ahol egyelőre legalább 2 : 1 a Blu-ray előnye a HD DVD-vel szemben.
Kapcsolódó cikkek
- Hagyományos DVD-re ír HD tartalmat az új Toshiba asztali készülék
- Négy új Toshiba noteszgép HD DVD meghajtóval
- Még 18 hónapig is eltarthat a DVD formátumháború
- Új kéklézeres hibrid készülékek az LG-től
- Olcsó HD DVD lejátszók jönnek Európába
- Három trófeát nyert az LG a 2007-es EISA díjátadón
- 30 gigabájtos dupla rétegű, egy oldalas HD DVD lemez
- A Samsung bemutatta Blu-ray/HD DVD hibrid lejátszóját
- Hatszoros sebességű Blu-ray író
- Háromszor több HD DVD-lejátszó kelt el Európában mint Blu ray
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új név alatt folytatja a Continental autóipari ágazata: bemutatkozott az Aumovio
A Continental Csoport autóipari ágazata az Auto Shanghai kiállításon jelentette be új márkanevét: a jövőben önálló vállalatként Aumovio néven működik tovább. Az új név kifejezi a cég erős piaci jelenlétét, hagyományait és technológiai tapasztalatát, valamint azt a törekvést, hogy innovációval alakítsa a mobilitás jövőjét.
A Sony új szintre emeli a zoomobjektívek világát
A Sony legújabb újdonsága, az FE 50-150mm F2 GM, a világ első olyan teleobjektívje, amely 150 mm-es gyújtótávolságot és állandó F2 rekeszértéket kínál. Az objektív 50 mm-es normál látószögű kezdőpontjától egészen 150 mm-ig zoomolható, mindezt rendkívül nagy fényerő mellett. A kiváló optikai teljesítmény és a nagy fényerejű rekesznyílás ötvözete a csúcskategóriás fix objektívek képminőségéhez hasonlítható. Ez a sokoldalúság lehetővé teszi, hogy egyetlen objektívvel lefedjük a különféle fotós és videós helyzeteket, témákat.
Continental: Jövőbe mutató megoldások az Auto Shanghai 2025-ön
A Continental az idei Auto Shanghai kiállításon a vezetés élményét és biztonságát új szintre emelő világítástechnikai fejlesztéseit állítja a középpontba. A technológiai vállalat széles skálájú járművilágítási megoldásokat mutat be: az alacsonyabb költségű rendszerektől – mint a Headlamp Control Module (HCM) Air – egészen a legmodernebb fejlesztésekig, mint például a lézeres vetítési technológiára épülő rendszerek (Laser-Based System, LBS), amelyek színes, nagy felbontású és mélységélességű képeket képesek kivetíteni a jármű környezetére.
Mi jön a fal után? – Automotive Summit 2025
Ezzel a provokatív kérdéssel indul 2025. május 21-én az Automotive Summit a MOL Campuson. A konferencia az autóipar jövőjét helyezi fókuszba, különös tekintettel arra, milyen szerepet tölthet be Magyarország a globális átalakulásban. A szakértők számos nézőpontból vizsgálják meg az iparág kihívásait és lehetőségeit – a mesterséges intelligencia autóértékesítésben betöltött szerepétől kezdve, az új autógyárak gazdasági hatásán át, egészen a CO₂-kibocsátás jövőjéig.
Mini projektor, óriási élmény – Fedezd fel a ViewSonic M1 Maxot
A vizuális megoldások terén vezető ViewSonic Corporation új taggal bővítette díjnyertes M1 sorozatát: megérkezett az M1 Max intelligens LED-projektor. A modell a 360 fokban elfordítható, 3 az 1-ben állványának köszönhetően nyerte el az iF Design díjat, és kifejezetten azoknak készült, akik gyakran úton vannak, de nem szeretnének lemondani a kiváló szórakozás élményéről.