A Swisscom nyeresége nőtt az Antenna Hungária eladásából
A svájci Swisscom távközlési vállalat szerdán 691 millió svájci frankos adózott eredményt jelentett a harmadik negyedévről, 47 százalékkal többet az egy évvel korábbi 471 milliónál.
A siker abból származott, hogy időközben megvették a mobilszolgáltatásuk Vodafone-nál volt részét, illetve eladták az Antenna Hungáriát: ebből 157 millió svájci frankot számoltak el az adózott eredmény javára.
A Swisscom bevétele, 2,99 milliárd svájci frank, 24 százalékkal több volt a tavalyi harmadik negyedévi 2,42 milliárdnál.
Kapcsolódó cikkek
- Integrált DSL termékekkel a magyar piacra lépett az AVM
- Symantec: Vontu-akvizíció 350 millió dollárért
- EDS: nagy lépések, stabil eredmény
- Szárnyal a Symbian
- Keresőmarketing céget alapít Magyarországon az iProspect
- Cisco globalizációs központ az indiai Bangalorban
- A vártnak megfelelő Graphisoft-eredmény
- Leváltották a Time Warner vezérigazgatóját
- 1,4 milliárd dollárért vesz adatkezelő céget a Dell
- Synergon - igazolják a stratégiát a számok
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A közösségi média ereje: Hogyan emelkedj ki a tömegből?
A 2025-ös marketingtrendek központjában három kulcsfogalom áll: személyes jelenlét, videó és közösség. Mára elengedhetetlenné vált, hogy minden vállalkozás, legyen szó kisvállalkozásról vagy nagy cégről, aktívan jelen legyen a közösségi médiában. A siker kulcsa abban rejlik, hogy a vállalkozások hogyan tudják magukat kiemelni a konkurencia közül, hogy eredményesek legyenek.
700 ezer felhasználó, havi 2 millió utalás a K&H mobilbankjában
Januárban már hétszázezer mobilbanki ügyfél vette igénybe a K&H díjnyertes appját. A tavaly a digitálisan élenjáró bankoknak adott Digital Innovator UX 2024 díjat elnyerő mobilbanki alkalmazásban havonta kétmillió utalást végeznek a felhasználók, akik saját értékeléseik szerint is szeretik, szívesen használják az applikációt. A mobilbank népszerűségét fokozza Kate is, hiszen a K&H éjjel-nappal elérhető digitális asszisztense kétszáz funkcióval rendelkezik, ami sokkal kényelmesebbé teszi a bank és biztosító ügyfelei számára pénzügyeik intézését.
AI Tour Budapest: így alakítja át az üzletet a mesterséges intelligencia
A Microsoft ingyenesen elérhetővé tette a Copilot Chat-et, hogy ezzel is hozzájáruljon a mesterséges intelligenciára épülő megoldások elterjedéséhez. Azok az üzletemberek és informatikai szakértők, akik február 5-én részt vettek a Microsoft AI Tour budapesti eseményén, első kézből tájékozódhattak róla, hogyan formálja át az AI a munkahelyeket, a mindennapokat és a kiberbiztonság területét. Mint elhangzott, Magyarország ez utóbbi tekintetben kimondottan veszélyeztettnek minősül, mivel nálunk a kibertámadások okozta kárérték kétszer olyan ütemben növekszik, mint a világátlag.
Pályaválasztás a modern technológiák tükrében
A Gazdálkodási és Tudományos Társaságok Szövetségének (GTTSZ) Drón tagozata immár második alkalommal rendezte meg a Jövőnk a jövőben pályaorientációs konferenciáját, amelynek idén a Gábor Dénes Egyetem adott otthont. A kétnapos eseményen szakképző intézmények tanulói találkozhattak a legújabb innovatív technológiai megoldásokkal – mesterséges intelligencia, dróntechnológia, kibervédelem és robotika – különböző szakmai előadásokon és a gyakorlati bemutatókon keresztül.
A Samsung tovább mélyíti elkötelezettségét az óceánok védelmében
A Samsung tovább erősíti elkötelezettségét az óceánok védelme iránt, és a jövőben olyan partnerekkel dolgozik együtt, akik szintén elhivatottak a természet megóvása mellett. A vállalat már eddig is hozzájárult a műanyaghulladék problémájának enyhítéséhez azáltal, hogy újrahasznosított halászhálókból készítette el a Galaxy eszközeihez szükséges alapanyagokat.