Deutsche Telekom: 7 százalékos profitnövekedés a negyedévben
A Deutsche Telekom 7,1 százalékkal, a várakozásokat meghaladó ütemben növelte adózott eredményét a harmadik negyedévben. A távközlési társaság annak ellenére ért el jó eredményt, hogy a hazai piacon az éles verseny hatására visszaestek eladásai.
Az adózott eredmény 1,06 milliárd eurót tett ki a szeptember 30-ával záruló negyedévben, szemben az egy évvel korábbi 990 milliós eurós eredménnyel. Az elemzők az adózott eredményt 847 millió euróban prognosztizálták.
Az árbevétel 15,69 milliárd eurót tett ki, szemben az egy évvel korábbi 15,48 milliárd eurós árbevétellel. Az eladások külföldön bővültek, főként a T-Mobil USA leányvállalat növekedésének köszönhetően.
Kapcsolódó cikkek
- A Samsung tartja nyereségszintjét
- Az MTelekom regisztrált a Telekom Slovenije privatizációs tenderén
- Hollandiában vásárolt be a Deutsche Telekom
- Az S&P nem nyúl a Deutsche Telekomhoz, de figyelmeztet
- A Deutsche Telekom tovább terjeszkedik az USA-ban
- A Getronics első féléve: több mint kétszeresére nőtt a veszteség
- GTS Datanet: 14%-os árbevétel-növekedés
- FreeSoft I. félév: megduplázott veszteség
- Deutsche Telekom - további létszámcsökkentési szándék
- A Deutsche Telekom második negyedéve: 40 százalékkal csökkent a profit
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Alapjaiban alakul át a munkaerőpiac szerkezete
A magyar munkaerőpiac közelít a teljes foglalkoztatottsághoz, mely a következő években számos további kihívás elé állítja a gazdaságot. A munkaerőpiacra ható globális trendek, a digitális átmenet és az új technológiák pedig alapvetően formálják át a munka világát. Az automatizáció, a mesterséges intelligencia (AI) és a digitális megoldások egyre inkább átalakítják a munkahelyeket és a munkavégzés módját. A külföldi munkavállalók szabályozott keretek között történő alkalmazása pedig lehetővé teszi a vállalatok számára a globális munkaerőpiac lehetőségeinek kihasználását – vázolta fel a jövő munkaerőpiaci kihívásait és lehetőségeit Mihályi Magdolna, a Jobtain HR Szolgáltató ügyvezetője.
Tapasztalt szakértőt igazolt szakmai vezetőnek az IndependAds
Nyártól Dobos Krisztián tölti be az IndependAds Head of Programmatic & Data pozícióját, tovább erősítve az ügynökség szakértői bázisát. Több mint tízéves tapasztalatával a programmatic kampányok menedzselésében Krisztián kulcsszerepet játszott számos világmárka sikeres kampányainak lebonyolításában. A szakember érkezése új szintre emeli az ügynökség programmatic szolgáltatásait, még precízebb és hatékonyabb kampányok megvalósítását lehetővé téve.
A Dreame négy új innovációt mutatott be a berlini IFA-n
A Dreame Technology, az innovatív háztartási készülékek gyártója Berlinben, az IFA technológia kiállításon mutatta be újdonságait, köztük a saját magát megemelő robotporszívót, a 360 fokos lézeres térképező funkciót, a minden kisállatszőrrel megbirkózó dupla kefés tisztítást, valamint az automatikus vízfeltöltő rendszert.
Új európai vezetőt nevezett ki a Prologis
A korábban a magyar piacot is magában foglaló közép-európai régió ingatlankezelési és ügyfélélményért felelős igazgatójaként dolgozó Pavla Procházková mostantól az európai szintű vezetőség tagja lesz alelnöki pozícióban. Az előléptetés a vállalalton belüli szervezeti átalakítás része, amelynek célja a csapatok szorosabb összehangolása.
Világszerte elismert vezetőkkel indít úttörő mesterséges intelligencia szolgáltatást az EY Magyarország
Mesterséges intelligencia (MI, AI) tanácsadói központot hoz létre EY AI Confidence elnevezéssel az EY Magyarország. A terület élén az MI területének két globálisan is kiemelkedő alakja áll: Erik Slooten vezető partner és Dr. Tilesch György vezető MI-szakértő. A bejelentett központ a hazai és a Közép-Kelet európai vállalatoknak, valamint a közszférának átfogó MI-megoldásokat szolgáltat, beleértve a stratégiaalkotást és technológiai megvalósítást is.