Ausztria legsikeresebb IKT-szakvására február 5-től 7-ig
Az ITnT Ausztria legnagyobb információ-technológiai és telekommunikációs (IKT) szakvására, amelyet 2008. február 5-7-ig immár negyedik alkalommal rendeznek meg a Bécsi Vásárközpontban. A szakvásár a hazai valamint a közép-, kelet- és délkelet-európai országok IKT piacának legfontosabb platformja. Az ITnT klasszikus b2b-rendezvényként három tematikus súlypontra épül „Infrastruktúra és Megoldások“, „Software & Szolgáltatások“, valamint „Telekommunikáció & Megoldások“. A vásár széles körű keretprogrammal várja az érdeklődőket, melyet célirányos kapcsolatteremtő rendezvények egészítenek ki. „Az ITnT mérvadó és irányadó szakvásár, továbbá jelentős lendületet ad az IKT-ágazatnak Ausztriában, valamint a közép-, dél- és kelet-európai térségben” – hangsúlyozza Matthias Limbeck okleveles mérnök, a Reed Exhibitions Messe Wien témákért felelős ügyvezető igazgatója.
Az idei szakvásár szintén rekorderedménnyel zárult: a kiállítók száma 30 százalékkal (összesen 389), a látogatóké pedig 8 százalékkal (16 874) nőtt.„
Az ITnT elsősorban a minőségi szempontból magas rangú és nemzetközi szakközönséggel jeleskedik. A szakmai látogatók 20 százaléka az ügyvezetői – tehát döntéshozói - szinthez tartozik, 10 százalékuk pedig az IT-menedzsmentet képviseli. A szakmai látogatók ágazatok szerinti megoszlása a következő: 14 százalékuk az ipari szektorból érkezik, 7 százalékuk a közszférából és 4 százalékuk a bank- és biztosítói szférából. A szakmai látogatók 12 százaléka külföldről utazik Bécsbe az ITnT-re. A legtöbben Németországból vesznek részt a kiállításon, de szép számban érkeznek Magyarországról, Csehországból, a tengerentúlról és Európa többi országából is.
Átfogó tematikus összeállítás
Christian Friedl, a Reed Exhibitions Messe Wien vásári üzletágának vezetője „a siker receptjének“ nevezi az ITnT átfogó tematikus összeállítását. Az ITnT magában foglalja a legfontosabb ágazati területeket. A 2007-es vásár statisztikája szerint a látogatók számára legfontosabb témák – IT-biztonság (32,2 %), hálózati megoldások (31 %), hardver (29,5 %) és telekommunikáció (27,2 %) – ugyanúgy megtalálhatók, mint a storage (tárhely), a CRM (Customer Relationship Management – ügyfélkapcsolat menedzsment), az RFID (Radio Frequency Identification), az e-government, az ERP (Enterprise Resource Planning) és az open source
Megnyerő keretprogram
A kiállítások és prezentációk mellett további 80 előadás, szeminárium és pódiumbeszélgetés szerepel az ITnT 2008 programján.
Ezt színesítik még a kapcsolatteremtésre alkalmat adó időpontok napközben és esténként.
ITnT: az Ausztria és a közép-, kelet-, és délkelet-európai országok közti kapcsolatok motorja
Az ITnT nemzetközi szintű jelentősége abban is megmutatkozik, hogy a közép-, kelet- és délkelet-európai régióból érkező vállalatok is nagy sikerrel vesznek részt a kiállításon. Így például 2007-ben 18 cég vett részt az ITnT-n a Cseh Köztársaságból, és mutatta be IKT-megoldásait és szolgáltatásait. De olyan országok is, mint például Svájc, szintén igénybe veszik az ITnT-t mint országokat átfogó IKT-platformot. Svájc, amely a Svájci-osztrák és Lichtensteini Kereskedelmi Kamara égisze alatt volt jelen, annyira elégedett volt a 2007. évi ITnT rendezvénnyel, hogy 2008-ban még nagyobb mértékben képviselteti magát az eseményen.
Bővebb információ az ITnT 2008 szakvásárral kapcsolatban a www.itnt.at weboldalon olvasható.
Kapcsolódó cikkek
- Románia: rohamléptekkel bővül a távközlési piac
- Ami a menedzsment számára láthatatlan marad
- IDC - az idén 545,5 milliárd forintot költenek informatikára
- Sharp a VIII. Budapesti Házimozi és HI-FI Show élménykiállításon
- Céges telefonhasználat – megtakarításokkal
- Felértékelődő infokommunikáció
- 26-napos a genfi WRC-07 világkonferencia
- Fluoreszkáló írással a dokumentumhamisítás ellen
- Modern IT-megoldások a Praktikerben
- Százezerrel több mobil-előfizető augusztusban
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kezdődik az év végi roham a mérlegképes könyvelők számára
A Kulcs-Soft által működtetett Kulcs-Akadémia három éve biztosítja a kreditpontos képzés lehetőségét, a digitalizáció jegyében online és személyes formában is.
A világ öt legjobb márkája között a Samsung
A Samsungot az ötödik egymást követő évben választotta a világ legjobb öt márkája közé az Interbrand. A nemzetközileg is elismert márkatanácsadó vállalat évente közzéteszi a legjobb nemzetközi márkákat tartalmazó Best Global Brands listáját. Az idei listából kiderült, a vállalat márkaértéke elérte a 100,8 milliárd dollárt, amely 10%-os növekedést jelent az előző évhez képest.
Közösen telepít e-kamion töltőállomásokat a Siemens és az OMV
Az e-buszok és e-haszongépjárművek száma évek óta dinamikusan nő, a személyautó-állomány mellett a fuvarozásban, illetve az áruszállításban is egyre inkább teret nyer az elektrifikáció. A busz- és logisztikai flották üzemeltetői ezért egyre inkább keresik megfelelő töltési megoldásokat.
A Jane Goodall Intézet nyerte a Telekom pályázatát
Körforgásban, kölcsönhatásban, közösségben – címmel hirdetett pályázatot kifejezetten magyarországi nonprofit szervezetek számára a Magyar Telekom és a Hello Nonprofit. A felhívásban olyan szervezetek jelentkezését várták, melyek az e-hulladék és a digitális környezetszennyezés csökkentésére; a városi éghajlati alkalmazkodásra; vagy a hazai ökoszisztémák ellenállóképességének támogatására fókuszálnak. A zsűri 21 pályázatból választotta ki a győztes Jane Goodall Intézet „Passzold vissza, Tesó!” programját, amely 16 millió forint támogatásban részesül.