Összetévesztett T-Systemsek
Pontatlan hírközlésen alapulnak azok a sajtóban megjelent állítások, melyek szerint fizetésképtelenné vált a T-Systems - tájékoztatta szerkesztőségünket a Magyar Telekom. A társaság továbbra is tőkeerős, pénzügyileg stabil. A sajtóban közzétett felszámolási eljárás a Magyar Telekom egy másik, jogutódlással már korábban megszűnt vállalata ellen indult. Az ezt kiváltó tartozás rendezése egyébként már megtörtént.
A T-Systems Hungary Kft. (TSH) - mely nem azonos a Magyar Telekom Vállalati Szolgáltatások Üzletágával, a T- Systems-szel - 2007 augusztusában vált 100 százalékban a Magyar Telekom tulajdonává, majd 2007. december 31-én beolvadt az IQSYS Zrt.-be, melynek szintén a Magyar Telekom a kizárólagos tulajdonosa.
A TSH-nak korábban volt egy ki nem fizetett számlája, amely miatt a Fővárosi Bíróság 2008. január 3-án felszámolást kezdeményezett a korábban már jogutódlással megszűnt cég ellen. A tartozást időközben a jogutód IQSYS Zrt. üzleti etikai megfontolásból, a jogi eljárás menetétől függetlenül, a probléma lehető leggyorsabb kezelése érdekében kifizette, a tartozás jogosságának vizsgálata azonban jelenleg is zajlik.
A sajtóban 2008. január 9-én megjelent állításokkal ellentétben a T-Systems továbbra is fizetőképes, tőkeerős és pénzügyileg stabil.
A Magyar Telekom 2007 szeptemberében bejelentett szervezeti irányítási átalakításainak megfelelően 2008. január 1-től a Vállalati Szolgáltatások Üzletág a kiemelt üzleti partnerek (nagyvállalati ügyfélkör), valamint a kis- és középvállalati ügyfélkör részére nyújt mobil- és vezetékes távközlési, valamint infokommunikációs és rendszerintegrációs szolgáltatásokat T-Systems márkanév alatt. Az üzletág magába foglalja a marketing, értékesítési és ügyfélkapcsolati tevékenységeket is.
Kapcsolódó cikkek
- Két vetélytárs a Magyar Telekomnak a Telekom Slovenije eladásánál
- Szlovéniában terjeszkedne a Magyar Telekom
- A Magyar Telekom online marketingkommunikációs tenderének eredményei
- Magyar Telekom: 19 milliárdos létszámleépítés
- Magyar Telekom: Szapáry lemondott fb-tagságáról
- A Magyar Telekom kapta meg 2007-ben az Üzleti Etikai Díjat
- Csúszik a Telekom Slovenije privatizációja
- IT-Services: 23 milliárdos beruházás Budapesten és Debrecenben
- Nemzetközi elismerés a Magyar Telekomnak
- Az S&P és a Moody's visszavonta a Magyar Telekom önálló minősítését
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egy évszázada a mobilitás élén
Az Emil Frey cégnév összeforr a minőséggel, hitelességgel, iránymutatással és a vevőközpontúsággal. A vállalat úttörő szellemisége 100 év múltán sem csorbult, sőt hitvallásával újabb és újabb területeken válik meghatározóvá. A századik születésnapot a magyar képviselet Prestige Day keretében ünnepelte partnereivel Zsámbékon, a DrivingCampen.
Huawei: Az intelligens technológiák 2030-ra 16 billió dollárral növelhetik a globális GDP-t
A Huawei több mint tíz intelligens hálózati terméket és megoldást mutatott be az idei, müncheni Huawei Network Summiton. Az új Xinghe hálózati megoldások lehetővé teszik a rendkívül gyors adatátvitelt és a nagy teljesítményű hálózati környezetek kiszolgálását, ezzel elősegítve Európa digitális és intelligens fejlődését. Az eseményen több mint ezeregyszáz iparági szakértő, technológiai vezető és partner vett részt több mint 30 országból, köztük Németországból, Franciaországból, Olaszországból, Svájcból, Spanyolországból, Törökországból és Magyarországról is.
A CFO-k felvették a technológia diktálta tempót
A hazai pénzügyi vezetők (CFO-k) egyre komfortosabbak az új technológiai megoldásokkal, de komplexebb szabályozói megfelelésekkel és folyamatos költségcsökkentési nyomással kell szembenézniük. Arra számítanak, hogy az automatizáció és a digitalizáció térnyerése alapvetően alakítja át a szerepüket – derül ki a PwC 6. alkalommal elkészített Pénzügyi Vezetői Felméréséből.
Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem fele. A fiatalabb fogyasztók többre vágynak: nem maradnak hűségesek egy termékhez vagy márkához azért, mert addig tetszett nekik, megszokták és azt vásárolták. Sokukat vonzzák az olyan újdonságok, amelyek menő tartalmakat vagy képeket használnak, vagy egyszerűen “jó a vibe-juk”, és ezért lecserélik régi kedvenceiket. A vásárlók kegyeiért könyörtelen harc folyik, és az ügyfélhűség elérésében, megtartásában a fő segítség ma már a mesterséges intelligencia lehet az SAP Emarsys kutatása szerint.
Új képzési lehetőségekkel segíti partnereit a Schneider Electric
Új képzésekkel egészítette ki „EcoXpert Partner Program” kezdeményezését a Schneider Electric. Az újonnan megszerezhető tudás hatékonyan támogatja a vállalat adatközponti és kritikus infrastruktúra területeken tevékenykedő értékesítési partnereit ügyfeleik még jobb kiszolgálásában.