Panasonicra nevezi át magát a Matsushita

A vállalat felügyelőbizottsága a mai napon hozta meg döntését, miszerint október elsejétől hivatalosan átnevezik a konszernt Panasonicra. A japán elektronikai óriás alapítójáról kapta mostani nevét, ám a cég termékeit az országon kívül Panasonic márkanéven forgalmazza. Az illetékesek elmondása szerint a vállalat így akarja tovább erősíteni globális szinten a piaci helyzetét.
Kapcsolódó cikkek
- 150"-es Matsushita plazmatévé
- A Matsushita nem száll ki a plazmatévézésből, sőt
- Tartósabb Panasonic képszenzor
- Elektronika - a japán cégek szépen növelték profitjukat
- Jövőre speciális internet tv-készülékek Japánban
- Jó negyedéves eredményekről számolt be a NEC és a Matsushita
- Közös WCDMA mobiltelefonos céget alapít a Matsushita az NEC és a Texas Instruments
- 103"-es HD-ready Matsushita plazmaképernyő
- Külön Blu-ray optikai meghajtók júliustól
- Még áprilisban leszállítja a Matsushita az első PC Blu-ray-meghajtókat
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mesterséges intelligencia az iparágak szolgálatában
Exkluzív interjút adott a Schneider Electric „AI at Scale” podcastjának Julia Peyre, a vállalat új „AI Strategy and Innovation” vezetője. A szakember több mint egy évtizedes tapasztalattal rendelkezik az adattudomány és a számítógépes képalkotás terén, és PhD-fokozatot szerzett ezen a szakterületen, így átfogó rálátással rendelkezik arra, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a különböző iparágakat.
Digitális technológiák az energiahatékonyság javításában
A digitális technológiák alkalmazása jelentős mértékben növelheti az ivóvíz- és szennyvízkezelés hatékonyságát, ami különösen fontos, mivel ezen ágazatok az egyik legnagyobb energiafogyasztó szektorok közé tartoznak. Ezt jól példázza a wrocławi Janówek szennyvíztisztító telep, ahol az ABB Ability OPTIMAX energia-menedzsment rendszer (EMS) bevezetése javítja a működési hatékonyságot, csökkenti az üzemeltetési költségeket és a károsanyag-kibocsátásokat.
A jövő közlekedése: Tisztán elektromos Ikarus buszok a MÁV flottájában
A Zöld Busz Program folytatásaként 2025-ben a MÁV-csoport flottáját 20 új, környezetbarát, tisztán elektromos Ikarus 120e típusú autóbusz bővíti, az Energiaügyi Minisztérium és a HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. támogatásával. Az első elektromos busz Keszthelyen kezdte meg működését 2025. március 21-től. Szeptember végéig Komáromban, Tatán, Komlón, Hajdúszoboszlón és Balatonfüreden is elektromos buszok állnak forgalomba.
6 milliárd euró értékű könnyítést kaphatnak az uniós vállalkozások
Az Európai Bizottság bemutatta a fenntarthatósági, adózási és beruházási szabályozások egyszerűsítésére irányuló javaslatcsomagját. Az Omnibus célja, hogy olyan kedvező üzleti környezetet alakítson ki, amely elősegíti a vállalatok növekedését, innovációját és munkahelyteremtését. A javaslatcsomag intézkedései várhatóan jelentős mértékben növelhetik az uniós cégek versenyképességét, amint hatályba lépnek.
Az AI új világa: Influenszerek és a reklámipar forradalma
A mesterséges intelligencia robbanásszerűen tört be az élet minden területére, így a reklámiparba is, és mostanra már az influenszerek világát is átalakítja. Az AI alkalmazásával a kis- és középvállalkozások számára is lehetőség nyílik arra, hogy költséghatékony módon, élethű, meggyőző karaktereken keresztül juttassák el üzeneteiket a célcsoportjukhoz. Ez pedig komoly kihívást jelenthet a kisebb követőtáborral rendelkező véleményvezérek számára.