Pénzjutalmas online fejlesztői díj a Sanomától
Sanoma Szupernóva Díj néven internetes fejlesztői díjat alapít a Sanoma Budapest. Az összesen egymillió forint értékű díjat a legtehetségesebb feltörekvő online vállalkozások vagy internetes fejlesztéseket készítő magánszemélyek kapják.
Az idén először részesülhet összesen egymillió forint értékű díjban a szakmai zsűri által kiválasztott három vállalkozás vagy honlapot üzemeltető magánszemély. A Sanoma Szupernóva Díjat március 4-én adják majd át a harmadik Web 2.0 Symposiumon.
A zsűri a szakma különböző területeiről érkező szakemberekből áll, tagjai:
Dobó Mátyás, Doransky.hu blog
Kaszás Miklós, Dream Interactive
Miskolczy Csaba, Blogter
Novák Péter, Kirowski
Soós Gergely, Neo Interactive
Szigeti Péter, Kreatív
Záprel Zsolt, McCann Erickson
Szabados Balázs, FigyelőNet (Sanoma)
Ez a 8 ember állítja össze a jelöltek névsorát, de a díjra bárki nevezhet, akár saját honlapját, akár egy általa felfedezett weboldalt ajánlana a zsűri figyelmébe. Ehhez nem kell mást tennie, mint hogy e-mailben elküldi a javasolt oldal címét, alapításának idejét és rövid leírását a szupernovadij@sanomabp.hu címre.
Az újonnan indult oldalak elbírálási szempontjai között szerepel az eredeti ötlet, a dinamikus növekedés, és az életképes kereskedelmi modell felvázolása. A zsűri természetesen vizsgálja a tartalom, a megjelenítés és a műszaki kivitelezés minőségét is.
A díj iránt érdeklődők további információt a www.szupernovadij.com címen találnak.
Kapcsolódó cikkek
- NFÜ: indul az új on-line számlakitöltő program
- Megvalósulhat az egységes belépőrendszer
- Interneten szerződik lakossági fogyasztóival a GAS.HU
- Várkonyi Balázs, a merész újító
- NASA szimulációs játék
- Scrabble: megszűnik a játék népszerű online változata?
- Bankkártyákról mindenkinek - új online MNB kiadvány
- Google: magyar nyelvű súgócsoport webmestereknek
- Árguru.hu: Új árösszehasonlító oldal indult
- A Hotels.com elindítja magyar nyelvű oldalát
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vásárlói elégedettség szerepe a versenyképességben
A legnagyobb kihívást a magyar vállalatok számára az adathiány jelenti, amikor személyre szabott ajánlatokat szeretnének kínálni ügyfeleiknek – derül ki az EY által készített tanulmányból, amely 50 hazai marketing- és értékesítési vezetőt kérdezett meg. Az ügyfelek elégedettségére különös figyelmet kell fordítaniuk a vezetőknek, mivel ez közvetlen hatással van az üzleti teljesítményre is.
Gyors, biztonságos és hatékony: A légi szállítás szerepe a kereskedelemben
Gyógyszerek, romlandó termékek és gyártáshoz szükséges alapanyagok – ezek a leggyakoribb áruk, amelyek repülővel érkeznek a hazai cégekhez, vagy indulnak tőlük külföldre. Sok esetben a rendkívül drága termékek szállítása is gyorsabb és biztonságosabb repülővel. A hazai vállalatok legnagyobb része Kínából importál árut, de az export is jelentős mértékben jelen van.
A jövő konyhái és fürdőszobái: Innovációk a Las Vegas-i KBIS kiállításon
Nemrégiben került megrendezésre a világ egyik legjelentősebb konyha- és fürdőszoba kiállítása, a Las Vegas-i Kitchen and Bath Industry Show (KBIS). A lenyűgöző esemény izgalmas betekintést nyújtott a jövő konyháinak és fürdőszobáinak világába. Az innovatív bemutatók között szerepeltek távolról vezérelhető mosógépek, szervizasszisztensek, valamint olyan sütők, amelyek az elérhető alapanyagok alapján ajánlanak recepteket. Az LG is részt vett a kiállításon, ahol legújabb fejlesztéseit mutatta be.
A jövő technológiái 2025-ben: Az MI térnyerésétől az energiaipar átalakulásáig
A mesterséges intelligencia térnyerése radikálisan átalakította a világot, és 2024-ben kiemelkedő szerepet kapott. A technológia folyamatos fejlődése és növekvő népszerűsége várhatóan idén sem fog lassulni, sőt, számos más technológiai területet is jelentős mértékben befolyásolni fog, így például a robotikát, az ellátási láncokat és az energiaipari átalakulást is 2025-ben – derül ki a Capgemini TechnoVision kiadványából.
Mobiltelefonok második élete: A Magyar Telekom újrahasznosítási megoldásai
A Magyar Telekom kutatása szerint a magyar háztartásokban átlagosan 1,7 darab, összesen mintegy 2,7 millió használaton kívüli mobiltelefon található, amelyek leginkább a fiókok mélyén rejtőznek. Az aktívan használt mobilkészülékek átlagos kora 2,8 év, és ezek 11%-a már korábban használt vagy felújított állapotban került jelenlegi tulajdonosaikhoz. A Recommerce, egy mobiltelefonok körforgását támogató európai cég adatai szerint a magyarok 41%-a nyitott arra, hogy megbízható forrásból származó felújított készüléket vásároljon. A Telekom a körforgásos gazdaság elveit követve lehetőséget biztosít arra, hogy a régi, használhatatlan készülékeket újrahasznosítás céljából leadják, a működőképeseket értékesítsék, illetve felújított készülékeket vásároljanak.