A Microsoft ajánlata megosztotta a Yahoo igazgatótanácsát

Kiss Ádám Zoltán, 2008. február 15. 19:14

A New York Post értesülései szerint a Yahoo vezetése korántsem képvisel olyan egységes álláspontot, mint ahogy az a cég közleményeiből kiderül.

A Microsoft 44,6 milliárd dolláros ajánlata ugyan fele arányban részvénycserés ajánlat, így értéke ingadozik, de mindenképpen a 40-45 milliárd dolláros mezőben mozog, ennyi pénz pedig már elég ahhoz, hogy megossza a Yahoo vezetését. A vállalat közleményei szerint a cég egységes álláspontot képvisel, amikor a Microsoft megkeresését áron alulinak találja a Yahoo-ban rejlő potenciális lehetőségek és a hűséges, bejáratott felhasználói bázis tükrében. A legfőbb gondot állítólag az jelenti, hogy a Yahoo vezérigazgatója, Jerry Yang kicsit élete főművének tekinti a vállalatot, és érzelmi alapon a „bármit csak a Microsoftot ne” álláspontot erőlteti. Más vezetők azonban, mint Ray Bostock elnök, vagy a milliárdos befektető részvényes Ron Burkle azonban egyfajta ellentáborba kerültek, akik nem látnak igazi alternatívát a Microsofttal szemben. A helyzetet ráadásul tovább bonyolítja, hogy a Rupert Murdoch féle News Corp is ajánlatot tett a Yahoo-nak 20 százalék megvásárlásáról, így jelentős készpénzhez jutna a vállalat, ráadásul függetlensége megőrzése mellett, és ez nyilván egy Yang szívének kedvesebb megoldás lenne.

Kulcsszavak: +céginfo Yahoo Microsoft

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A TCL elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést

A TCL, a funkciókban gazdag okostelefonok, táblagépek és csatlakoztatott eszközök kijelzőinek úttörője elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést, mellyel a vállalat kiemelkedő környezetvédelmi, társadalmi és kormányzási (ESG) teljesítményét ismerték el. Ez a rangos tanúsítvány az összes kiértékelt vállalat top 2%-ába helyezi a TCL-t, megerősítve ezzel a világ legfenntarthatóbb vállalatai között elfoglalt helyét.

2025. február 16. 15:40

Online és offline sikerek a MediaMarktnál

Annak ellenére, hogy a gazdasági helyzet továbbra is nehéz, a MediaMarkt anyavállalata, a Ceconomy az első negyedévben jelentős forgalom- és nyereségnövekedést ért el a 2024/25-ös pénzügyi évben. A cégcsoport közleménye szerint az eredmények azt mutatják, hogy a MediaMarkt stratégiája, amely egyszerre és összehangoltan van jelen az online térben és a hagyományos üzletekben, azaz az omnichannel modell, sikeresnek bizonyult.

2025. február 16. 13:53

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ESET nyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját

2025. február 13. 10:03

Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak

2025. február 10. 14:59

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

2025. február 7. 09:54