1,5 milliárdos forgalmat ért el a HostLogic
Dinamikusan nő az SAP-bevezetések száma
Sikeres évet zárt 2007-ben a legnagyobb hazai SAP-forgalmazó. A HostLogic Kft. 22 százalékos növekedéssel több mint 1,5 milliárd forintos árbevételt ért el. Tavaly a vállalat vezette be Magyarországon a legtöbb SAP-rendszert.
Az SAP Hungary évindító partnertalálkozóján díjazta legeredményesebb partnereit. Tavalyi teljesítménye alapján a legtöbb új SAP All-in-One ügyfélért járó díjat a HostLogic Kft. nyerte el. A cég SAP-alapú szolgáltatásai révén 22 százalékos növekedéssel több mint 1,5 milliárd forintos árbevételt ért el – mondta el Fárizs Péter, a cég ügyvezetője.
Az immáron ötödik éve megszerzett első helyet a vállalat Magyarországon és a közép-kelet-európai térségben egyedüli szolgáltatásainak köszönheti, többek között annak a technológiai háttérnek, amelynek révén a rendszereket alkalmazás-szolgáltatás és hoszting-konstrukciók keretében is be tudja vezetni a kis- és középvállalatok számára – nyilatkozta a cégvezető. Körükben jelentős sikereket ért el a vállalat saját SAP-alapú fejlesztése (Smart Enterprise), amely mára a bevétel 60 százalékát produkálja.
A kkv-szektor vállalatai cégmérettől függetlenül mindinkább igénylik a korábban csak nagyvállalatok számára elérhető megoldásokat – hangsúlyozta a vezető. Előrejelzése szerint az uniós pályázati bizonytalanságok megszűnése esetén az ERP-forgalom 2008-ban akár 30-40 százalékkal is növekedhet körükben.
Az elkövetkező évek technológiai fejlődési iránya a vállalatok ERP-rendszerei közötti automatizált együttműködés, az SAP üzleti intelligencia tudásának hatékonyabb kihasználása, a dolgozókkal, ügyfelekkel való interaktív kommunikáció és a mobiltechnológiák integrálása a vállalatirányítási szoftverekbe. A HostLogic magyar ügyfelei erre felkészítve vezettetik be rendszereiket a szomszédos országokban, Ukrajnában, Romániában, Szlovákiában nyíló leányvállalataikhoz is.
Az SAP domináns szereplője lesz az ERP-piacnak 2008-ban is, és e cég stratégiája évekre előre meghatározza a vállalatok üzleti folyamatainak fejlődési irányát – mutatott rá Fárizs Péter.
Kapcsolódó cikkek
- Partnereit díjazta az SAP Hungary
- Tavaly kilenc százalékkal növelte bevételét az SAP
- Az SAP dinamikusan növelte jelenlétét a kiskereskedelmi iparágban
- Tízéves az SAP Hungary Kft.
- A tagok ihlették az SAP új közösségi hálózati elismerési programját
- Speciális célszoftver festékkereskedőknek
- Kibővítette kapcsolatát az EDS és az SAP
- Teljesíti éves előrejelzését a SAP
- Piaci élvonalbeli üzleti intelligencia gyártót vett az SAP
- Élelmiszer-ipari rendszer a HostLogictól
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Januártól a 4iG Csoport 'One' márka alatt egyesíti távközlési kereskedelmi szolgáltatásait
Utolsó szakaszához érkezik a 4iG Csoport távközlési portfóliójának teljes megújítása, illetve egységesítése. A cégcsoport sajtóeseményen jelentette be, hogy 2025. január 1-jétől kivezeti a magyarországi piacról a Vodafone, a DIGI, az Antenna Hungária és az Invitech márkákat, és a társaságok ezt követően egységesen One márkanév alatt nyújtják lakossági és vállalati távközlési szolgáltatásaikat.