A Microsoft nem tervez leépítést a Yahoo-nál

Genda Csongor Zoltán, 2008. február 26. 18:12

A Yahoo komoly leépítésekkel riogatja alkalmazottait a Microsoft általi esetleges felvásárlás bekövetkezte után, a redmondi konszern viszont az átszervezések ellenére sem kívánja elbocsátani a szakképzett embereket.

A Yahoo méltánytalannak találta a Microsoft 45 milliárdos ajánlatát, ezért határozottan elzárkózott a fúzió lehetőségétől. Ugyan az internetes konszern már januárban bejelentette, hogy hozzávetőlegesen ezer főtől meg kell válniuk, most a szoftveróriást próbálják meg feltűntetni a könyörtelen létszámcsökkentő képében. S teszik ezt indirekt módon, mivel búsás kártérítést ajánlottak fel minden olyan alkalmazottnak, aki áldozatául esne az esetleges jövőbeni egyesülésnek. A redmondi vállalat ez idáig nem reagált az efféle célzásokra, most azonban napvilágot látott Kevin Johnsonnak, a platformok és szolgáltatások divíziója vezetőjének egyik levele, melyben azt ecseteli, hogy cégük 2005 óta több mint húszezer embert vett fel, ezért hiba volna azt feltételezni róluk, hogy jelentős elbocsátásokra készülnek a Yahoo-nál. Johnson kijelentette, hogy a jó munkaerőre mindig szükség van, és ígéretet tett arra, hogy az átszervezések ellenére sem lesznek nagyobb leépítések.

Kulcsszavak: +céginfo Yahoo Microsoft

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A TCL elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést

A TCL, a funkciókban gazdag okostelefonok, táblagépek és csatlakoztatott eszközök kijelzőinek úttörője elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést, mellyel a vállalat kiemelkedő környezetvédelmi, társadalmi és kormányzási (ESG) teljesítményét ismerték el. Ez a rangos tanúsítvány az összes kiértékelt vállalat top 2%-ába helyezi a TCL-t, megerősítve ezzel a világ legfenntarthatóbb vállalatai között elfoglalt helyét.

2025. február 16. 15:40

Online és offline sikerek a MediaMarktnál

Annak ellenére, hogy a gazdasági helyzet továbbra is nehéz, a MediaMarkt anyavállalata, a Ceconomy az első negyedévben jelentős forgalom- és nyereségnövekedést ért el a 2024/25-ös pénzügyi évben. A cégcsoport közleménye szerint az eredmények azt mutatják, hogy a MediaMarkt stratégiája, amely egyszerre és összehangoltan van jelen az online térben és a hagyományos üzletekben, azaz az omnichannel modell, sikeresnek bizonyult.

2025. február 16. 13:53

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ESET nyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját

2025. február 13. 10:03

Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak

2025. február 10. 14:59

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

2025. február 7. 09:54