Hétéves az SAP Global Support Center
Hétéves születésnapját ünnepli a budapesti SAP Global Support Center (GSC), az SAP Hungary Kft. üzleti divíziója.
A 2001. március 5-én 8 munkatárssal elindult szervezeti egység mára 122 főt foglalkoztató, és ezzel az SAP Hungary Kft. második legnépesebb szervezetévé vált. A magas technikai és nyelvi képzettségű kollégák feladata az SAP rendszerek támogatása a német nyelvterületeken, távoli kapcsolat segítségével. A Graphisoft parkban működő magyar GSC 2007-ben a világon elhelyezkedő másik hat ugyanilyen funkciójú egység közül (Írország, Spanyolország, Brazília, Malajzia, India, Kína) egyedüliként érte el az ún. „Legmagasabb ügyfél-elégedettségért”- címet az SAP világhálózatában.
„Az első fázisban a GSC tevékenységének fókuszában csupán az SAP technológiája volt. Mára azonban minden fő SAP termék támogatását, amely a német nyelvterületekről- azaz az SAP kiemelt piacairól- érkezik, a budapesti központ kezeli 120 kolléga segítségével” -mondta el Markus Hilken, a magyar Global Support Center vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- 1,5 milliárdos forgalmat ért el a HostLogic
- Partnereit díjazta az SAP Hungary
- Tavaly kilenc százalékkal növelte bevételét az SAP
- Az SAP dinamikusan növelte jelenlétét a kiskereskedelmi iparágban
- Új ember az SAP államigazgatási üzletágának élén
- Tízéves az SAP Hungary Kft.
- A tagok ihlették az SAP új közösségi hálózati elismerési programját
- Stewart Oldroyd lett az SAP Hungary ügyvezető igazgatója
- Kibővítette kapcsolatát az EDS és az SAP
- Teljesíti éves előrejelzését a SAP
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Schneider Electric közreműködésével jött létre Dél-Európa új digitális átjárója
A Digital Realty megnyitotta Kréta szigetén, Heraklion városában új, szolgáltató-semleges adatközpontját, a HER1-et. A létesítmény kulcsszerepet tölt be a nemzetközi, regionális és helyi tenger alatti kábelek összekapcsolásában, támogatva a felhőszolgáltatókat, távközlési cégeket és tartalomszolgáltató hálózatokat (CDN-eket) abban, hogy hatékonyabban szolgálhassák ki a mediterrán régiót.
Napelemekkel és repoharakkal újít az Etele Plaza
2024 tavaszától kizárólag megújuló energiát használ az Etele Plaza, ezzel is erősítve elköteleződését a fenntarthatóság iránt. Az átállás részeként a bevásárlóközpont tetejére egy fél focipályányi, közel 3800 négyzetméteren elterülő napelemparkot telepítettek, amely több mint 1900 panelből áll. A 834 kWp teljesítményű rendszer évente közel 797 ezer kilowattórányi áramot termel, ami körülbelül 360 háztartás éves fogyasztásával egyenértékű.
Digitális biztonság gyerekeknek – újraindul a „Köszi, SIÓ!” program
A digitális oktatás támogatása és a gyermekek online biztonságának megteremtése ma már nem csupán lehetőség, hanem közös felelősségünk. A SIÓ-Eckes megújult pályázati programja, a „Köszi, SIÓ!” idén is folytatódik: a cég összesen 180 tabletet adományoz azoknak az általános iskoláknak, amelyek sikeresen pályáznak digitális eszközökre. A program célja a tanulás segítése és a tudatos internethasználat népszerűsítése – pályázni 2025. június 30-ig lehet.
Rendszám alapján működő automata parkolás az Allee-ban
Az Allee Bevásárlóközpontban egy új, rendszámfelismerésen alapuló parkolási rendszer lépett életbe, amely automatikus be- és kihajtást tesz lehetővé. Az újítás célja, hogy kényelmesebb, gyorsabb és környezetbarátabb parkolási élményt nyújtson a látogatók számára, miközben csökkenti a várakozási időt és megelőzi a torlódásokat.
Új online platform segíti a gyártókat és megrendelőket – ez a hazai ipar "szakmai társkeresője"
Új digitális megoldás jelent meg a hazai gyártói piacon, amely nem romantikus kapcsolatokat, hanem üzleti együttműködéseket hoz létre. A magyar fejlesztésű profibergyartas.hu célja, hogy hatékonyan, gyorsan és megbízhatóan kapcsolja össze a bérgyártókat a megrendelőikkel, így segítve a hazai gyártócégek versenyképességét és növekedését. Ez az új platform egyfajta „szakmai Tinder” – ahol a boldog végkifejletet nem egy randevú, hanem egy sikeres üzleti partnerség jelenti.