A China Telecom profitja 13 százalékkal csökkent

A visszaesés az összekapcsolási díjakból származott a vezetékes szolgáltatásban: az összekapcsolásidíj-bevétel 34 százalékkal 3,29 milliárd jüanra esett. A díjakat azért kellett csökkenteni, mert a cég nagy versenyben van a China Mobile mobiltelefon-szolgáltatóval, miközben Kínában mind többen váltanak mobilra a vezetékes telefonról.
A China Telecomot is utoléri a mobil konkurencia, amelynek versenyét az európai telefontársaságok a széles sávú adatszolgáltatás fejlesztésével igyekeznek ellensúlyozni. Mindenesetre a China Telecom visszaesése közvetve igazolja a nemzetközi mobilcégek és a mobiltelefon-gyártók néhány éve módosított stratégiáját, amely szerint nagy erőkkel igyekeznek megdolgozni a felzárkózó piacokat, kevesebb pénzt költve az érett nyugati piacokra.
A széles sávú szolgáltatás bevétele a China Telecomnál is nőtt, 32 százalékkal 31,34 milliárd jüanra, azonban a vezetékes szolgáltatás bevétele 9,8 százalékkal 70,42 milliárd jüanra csökkent.
A cégnek 35,65 millió széles sávú ügyfele volt az év végén, 26 százalékkal több, mint 2006 végén, azonban a vezetékes ügyfelek teljes száma 1,2 százalékkal 220 millióra csökkent.
A China Telecom teljes bevétele 1,7 százalékkal 178,66 milliárd jüanra (4,2 billió forint) nőtt.
Kapcsolódó cikkek
- A Cisco eredménye jobb a vártnál
- Továbbra is veszteséges a Sony
- Kelendő cikk a WLAN-törő
- Peking megszüntetné a névtelen internetes hozzászólásokat
- Pannon: kisebb bevétel és nyereség az első negyedévben
- 36 százalékkal csökkent a Telenor profitja
- Négyszázmillió felett az internetezők száma Kínában
- Eredményei alapján kifelé tart a válságból a Siemens
- A Motorola váratlanul negyedéves profitot jelentett
- Az Infineon félvezetőgyártó nyereségre váltott
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az Ennoconn tovább bérli a Prologis Park Budapest-Sziget raktárát
Az Ennoconn és a Prologis megújították együttműködésüket, amelynek keretében az Ennoconn tovább bérli a Prologis Park Budapest-Sziget területén található, 40 000 négyzetméter alapterületű ipari raktárépületet, amelyből 10 000 négyzetméter gyártási területet foglal el. A megállapodásban az iO Partners ingatlanügynökség is részt vett. Az Ennoconn, amely a globális piacvezető szerepet tölti be az integrált felhőszolgáltatások, ipari IoT és beágyazott technológia területén, a Prologis egyedi bérleti konstrukcióját választotta, amely lehetővé teszi számára a hosszú távú tervezést fix üzemeltetési díjjal és előre kalkulálható költségekkel a bérleti szerződés teljes időtartamára.
A Schneider Electric és az ETAP új szintre emeli az MI-gyárak energiaigényének tervezését
A Schneider Electric és az ETAP közös munkája jelentős előrelépést hoz a mesterséges intelligencia (MI) által vezérelt gyárak energiaigényének tervezésében. Az NVIDIA Omniverse Blueprint platformra építve olyan digitális ikermegoldást fejlesztenek, amely képes összehangolni a mechanikai, termikus, hálózati és elektromos rendszerek adatait, így pontosabban modellezhető az MI-alapú gyárak működése.
A térbeli számítástechnika forradalma: Az üzleti innováció új dimenziója
Ahogy a vállalati informatika egyre bonyolultabbá és összetettebbé válik, úgy nő a térbeli számítástechnika (spatial computing) jelentősége az üzleti innovációk terén. Ez a technológia lehetővé teszi a fizikai és digitális világ közötti zökkenőmentes kapcsolatot, és egyesíti a virtuális valóság, a kiterjesztett valóság, az IoT és a mesterséges intelligencia adatelemzési képességeit. Ennek köszönhetően a vállalkozások új szintre emelhetik hatékonyságukat és innovációs képességüket.
A Bosch ismét a legfittebb hazai vállalat
Kimagasló eredményt ért el a Robert Bosch Kft. a „Fut a cég” elnevezésű országos vállalati sportversenyen: 2024-ben immár hatodik alkalommal nyerte el a „legsportosabb vállalat” címet. A Budapesti Sportiroda által szervezett megmérettetésen több mint 700 cég vett részt, de a Bosch sportközössége ismét mindenkit maga mögé utasított.
Új név alatt folytatja a Continental autóipari ágazata: bemutatkozott az Aumovio
A Continental Csoport autóipari ágazata az Auto Shanghai kiállításon jelentette be új márkanevét: a jövőben önálló vállalatként Aumovio néven működik tovább. Az új név kifejezi a cég erős piaci jelenlétét, hagyományait és technológiai tapasztalatát, valamint azt a törekvést, hogy innovációval alakítsa a mobilitás jövőjét.