Megnyitotta új call centerét Szegeden a Magyar Telekom

forrás Prim Online, 2008. április 2. 17:06

A Magyar Telekom 2008. április 2-án megnyitotta új telefonos ügyfélszolgálatát Szegeden. A megyeszékhelyen már korábban is működő call center épületét egy modern 270 munkahelyes központ váltja fel, melyet Botka László polgármester és Hantzmann Ferenc, a Magyar Telekom lakossági ügyfélszolgálati igazgatója adott át.

A Magyar Telekom Csoporton belül zajló integráció keretében a társaság az ügyfélelégedettség növelése és a kiváló ügyfélkiszolgálás érdekében a - T-Com, T-Mobile és a T-Online szolgáltatásokra kiterjedő - integrált telefonos ügyfélszolgálatok működtetését tűzte ki célul. A szegedi fejlesztés hátterében az a két éve tartó projekt áll, melynek feladata a piaci igényekhez alkalmazkodva a Magyar Telekom ügyfélszolgálatainak integrációja és egységesítése. A változások eredményeképpen a Magyar Telekom ügyfélszolgálati munkatársai összességében kevesebb helyszínen: Budapesten, Sopronban, Nyíregyházán és Szegeden várják az ügyfelek hívásait.
 
A szegedi telefonos ügyfélszolgálat a jövő év végére éri el a teljes kapacitását, addig több lépcsőben, elsősorban más call centerekben felszabaduló álláshelyek Szegedre átcsoportosításával bővül a létszám. Az épület - amelyben a call center az elsőként átadott egység - a Real Hungary Kft. beruházásában épült, és az üzemeltetési feladatokat is ez a cég látja el a jövőben. A Magyar Telekom bérli a működéséhez szükséges mintegy 2400 m2 területet.

A szegedi beruházás önkormányzati segítséggel jött létre, így teremtve újabb munkahelyeket a városban és a környékén élőknek. Az új call centerben elsősorban olyan operátorok kapnak helyet, akik mind a T-Mobile, mind a T-Com és T-Online szolgáltatásokról megfelelő ismeretekkel rendelkeznek. Emellett a műszaki segítségnyújtás, kezelői szolgáltatások és adminisztratív támogató funkció is szerepel az új call center tevékenységeinek palettáján. Az integrációs projekt célja az is, hogy megfelelő munkakörülményeket és motivációt nyújtson az ügyfélszolgálati munkatársaknak, hiszen az ügyfelek elégedettségének alapvető feltétele a munkatársak elégedettsége. Az új helyszín hosszú távon biztosítja ezen feltételeket: a Tisza-parton lévő épület világos és barátságos munkakörnyezetet jelent tágas és kulturált szociális helyiségekkel.

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Adatvezérelt, AI-alapú ügyfélélmény és döntéshozatal: a GBS jövője

Hazánkban több, mint 200 üzleti szolgáltató központ működik, amelyekkel szemben folyamatos elvárás az innováció az anyacégek részéről. A magas követelményeknek való megfelelés érdekében e cégek számára elsődleges fontosságú az olyan új technológiák gyors és hatékony adaptációja, mint a mesterséges intelligencia (AI – artificial intelligence) – a Deloitte szakértői szerint.

2024. szeptember 9. 16:41

Új szelek fújnak a nagyvállalatoknál IT fronton

Habár az utóbbi években csökken a keresleti nyomás az IT munkaerőpiacon, a jó technológiai szakemberekre továbbra is egyre nagyobb szükség van. Ozorai Dénes, a K&H IT vezetője szerint ugyanis ma már szinte minden üzleti igény valamilyen IT megoldást kíván. 

2024. szeptember 9. 11:35

Nem féltik az állásukat a ChatGPT-től a magyar újság- és szövegírók

A mesterséges intelligencia hatékonyabbá és könnyebbé teszi a munkájukat, de a szakmájukat a következő években nem tartják teljesen helyettesíthetőnek vele – ez a megkérdezett magyar szövegírók és újságírók általános vélekedése a Corvinus egyetem friss kutatása szerint. A válaszadók önbizalma erős, alkalmazkodóképesebbnek tartják magukat másoknál a területükön.

2024. szeptember 9. 09:58

Így segíti a BNPL az irodai működést

A vállalkozások folyamatosan keresik az olyan fizetési lehetőségeket, amelyek mellett tőkeerősek tudnak maradni. Az egyik legújabb fizetési modell a BNPL, amely már olyan termékcsoportokban is megoldást nyújt, mint az irodai nyomtatók. Akár már 50 ezer forint tőkével új eszközhöz juthatnak a legkisebb cégek is. A TechOffice konstrukciója abban is újdonságot jelent, hogy a részletfizetési lehetőséget a társaság önerőből biztosítja.

2024. szeptember 8. 16:55

Csillagos ötös a biztonságra – így készült a magyarországi bemutatkozásra az OMODA 5

Ötcsillagos biztonsági minősítést kapott augusztusban az ASEAN NCAP szervezettől a Chery Group hamarosan Magyarországon is bemutatkozó autója, az OMODA 5. 

2024. szeptember 8. 12:03

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Belföldön az elmúlt 2 évben megduplázódott a nyári adatforgalom

2024. szeptember 9. 13:10

Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion

2024. augusztus 25. 15:34

Indul az Azonnali Fizetési Rendszer 2.0

2024. augusztus 14. 10:27

Már több, mint 1,2 milliót lopnak el egy-egy család számlájáról a csalók

2024. augusztus 13. 12:03