Megnyitotta új call centerét Szegeden a Magyar Telekom

forrás Prim Online, 2008. április 2. 17:06

A Magyar Telekom 2008. április 2-án megnyitotta új telefonos ügyfélszolgálatát Szegeden. A megyeszékhelyen már korábban is működő call center épületét egy modern 270 munkahelyes központ váltja fel, melyet Botka László polgármester és Hantzmann Ferenc, a Magyar Telekom lakossági ügyfélszolgálati igazgatója adott át.

A Magyar Telekom Csoporton belül zajló integráció keretében a társaság az ügyfélelégedettség növelése és a kiváló ügyfélkiszolgálás érdekében a - T-Com, T-Mobile és a T-Online szolgáltatásokra kiterjedő - integrált telefonos ügyfélszolgálatok működtetését tűzte ki célul. A szegedi fejlesztés hátterében az a két éve tartó projekt áll, melynek feladata a piaci igényekhez alkalmazkodva a Magyar Telekom ügyfélszolgálatainak integrációja és egységesítése. A változások eredményeképpen a Magyar Telekom ügyfélszolgálati munkatársai összességében kevesebb helyszínen: Budapesten, Sopronban, Nyíregyházán és Szegeden várják az ügyfelek hívásait.
 
A szegedi telefonos ügyfélszolgálat a jövő év végére éri el a teljes kapacitását, addig több lépcsőben, elsősorban más call centerekben felszabaduló álláshelyek Szegedre átcsoportosításával bővül a létszám. Az épület - amelyben a call center az elsőként átadott egység - a Real Hungary Kft. beruházásában épült, és az üzemeltetési feladatokat is ez a cég látja el a jövőben. A Magyar Telekom bérli a működéséhez szükséges mintegy 2400 m2 területet.

A szegedi beruházás önkormányzati segítséggel jött létre, így teremtve újabb munkahelyeket a városban és a környékén élőknek. Az új call centerben elsősorban olyan operátorok kapnak helyet, akik mind a T-Mobile, mind a T-Com és T-Online szolgáltatásokról megfelelő ismeretekkel rendelkeznek. Emellett a műszaki segítségnyújtás, kezelői szolgáltatások és adminisztratív támogató funkció is szerepel az új call center tevékenységeinek palettáján. Az integrációs projekt célja az is, hogy megfelelő munkakörülményeket és motivációt nyújtson az ügyfélszolgálati munkatársaknak, hiszen az ügyfelek elégedettségének alapvető feltétele a munkatársak elégedettsége. Az új helyszín hosszú távon biztosítja ezen feltételeket: a Tisza-parton lévő épület világos és barátságos munkakörnyezetet jelent tágas és kulturált szociális helyiségekkel.

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A FirstPak az ABB-vel együttműködésben javítja fenntarthatóságát

Az elviteles készételekre szakosodott vendéglátóipari szegmens gyors növekedése miatt keletkező műanyaghulladék problémája mind Kínában, mind világszerte sürgősen szükségessé teszi az egyszer használatos műanyag felhasználásának csökkentését a szén-dioxid-csúcs és a karbonsemlegességi célok elérése, valamint a fenntartható fejlődés felgyorsítása érdekében. Kínában a problémát olyan szabályozás bevezetésével tervezik kezelni, amely 2025-re betiltja az egyszer használatos műanyag használatát.

2024. október 7. 14:43

Új elnököt választott az Ecommerce Hungary

Az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének, Dr. Bőgel Györgynek, elnöki mandátuma 2024. szeptember 30-án lejárt, ezért az egyesület küldöttgyűlésének új elnököt kellett választania.

2024. október 7. 11:37

Megjön-e időben a karácsonyi ajándék?

A logisztikai cégek és az őket támogató ügyfélszolgálatok az év legsűrűbb napjaira készülnek. A következő hónapokban az év elejéhez képest többszörösére ugrik a megrendelések és ezzel együtt az ügyfélmegkeresések száma is. Hogyan lehet minderre felkészülni és hogyan segíthet az élsport példája abban, hogy egyetlen ügyfél se maradjon elégedetlen? Erről szól a Konecta nyilvános üzleti reggelije. 

2024. október 6. 13:46

Kiderült, hol helyezkednének el leginkább az egyetemi hallgatók

A mérnöki és technológiai iparágban helyezkedne el legszívesebben az egyetemi hallgatók többsége a diploma megszerzése után, derült ki az 56. Műegyetemi Állásbörze szervezői által készített kutatásból. A válaszadók háromnegyede főként nemzetközi cégeknél dolgozna, de a kitöltők közel fele a magánszektort is megjelölte ebben a kérdéskörben. A felmérésből az is kirajzolódott, hogy melyek a legnépszerűbb cégek a jövő munkavállalói számára.

2024. október 6. 10:13

Egyre több cég fektet generatív mesterséges intelligenciába

A generatív mesterséges intelligencia bevezetése fordulóponthoz érkezett: a cégek kétharmada invesztál többet a technológiába. A megnövekedett befektetések és lelkesedés ellenére az adatok és a kockázatok továbbra is a skálázást akadályozó fő kihívások, a FOMO hatás kezd elmúlni és egyre többen támasztják alá konkrét mérésekkel a technológia által teremtett értéket – derül ki a Deloitte új felméréséből.

2024. október 5. 18:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59

Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái

2024. október 2. 19:34

Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül

2024. szeptember 29. 15:24

Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem

2024. szeptember 24. 15:10