Az Apple iTunes vetélytársa lesz a Tesco

Milkovits Gábor, 2008. április 15. 19:05

A Tesco internetes multimédiás áruházat nyit Tesco Digital néven, zene-, illetve később film- és játékletöltésekkel, valamint tv műsorokkal.

Graham Harris, a Tesco kereskedelmi igazgatója a sajtónak adott interjújában kihangsúlyozta, hogy a Tesco Digital nem egy egyszerű zeneletöltő portál lesz, hanem szeretnék egy helyről biztosítani a felhasználók igényeinek megfelelő összes multimédiás tartalmat. Ilyen értelemben az oldal egyértelműen az Apple iTunes vetélytársának ígérkezik, ami ötletnek nem éppen rossz, a kérdés csak az, hogy amíg a legnépszerűbb zene- és médialejátszó, az iPod, csak az iTunes-al működik együtt zökkenőmentesen, mennyire életképes egy ilyen rivális megoldás. A Tesco Digital-nak persze így is lehet sansza az iTunes által mellőzött piacokon (például nálunk), főleg akkor, ha sikerül a Tesco-tól elvárható módon versenyképes (vagyis megfelelően olcsó) árakkal dolgozniuk. Erről azonban egyelőre sajnos nem árultak el részleteket, csupán annyit, hogy a letöltésekért klubkártya-pontok járnak majd. A Tesco egyébként a hazai brit piacon egy ideje forgalmaz már zeneletöltéseket, egyelőre csak Windows Media formátumban.

A Tesco Digital májusban indul Nagy-Britanniában, először 3,3 millió letölthető zeneszámmal – ebből 1,6 millió mp3 lesz -, míg az egyéb multimédiás tartalmak a későbbiekben kerülnek majd be a kínálatba. A többi európai országban való megjelenésről a Tesco részéről egyelőre nem nyilatkoztak.
 

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

9 év után új elnök az IAB Hungary élén

2025. január 16. 18:01

A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot

2025. január 14. 18:15

A Continental új technológiája látványos módon jelenít meg tartalmakat a járművek oldalablakain

2025. január 9. 12:54

Megérkezett a One Magyarország: minden, amit az ügyfeleknek tudni érdemes

2025. január 2. 11:51