Ingyenes Silverlight-oktatás - gyakornoki állás diákoknak
Mivel a WPF technológia nagyon erőforrás-igényes volt, és eleinte a felhasználók csupán 10%-a élvezhette a virtuális sétát, ezért az Arcus további fejlesztéseket indított annak érdekében, hogy minél szélesebb körben terjedjen ez a fajta technológia. Egyrészt továbbfejlesztette magát a WPF alkalmazást, hogy a virtuális múzeumot egy időben látogató felhasználók tudjanak egymással is kommunikálni valós időben (ún. avatarok segítségével), másrészt viszont elkészült egy Silverlight verzió is, ami ugyan nem három dimenzióban, hanem csak fotókkal illusztrálva, de elérhetővé tette az élményt mindenki számára.
Az Arcus 2007 októberében került kiemelt partnerségi viszonyba a Microsofttal a Web Channel Campaign (WCC) programon belül. A Microsoft 2007-ben elindult Web Channel Campaign kezdeményezése lehetőséget biztosít alakuló vagy már létező webfejlesztő, webdesigner és kreatív cégeknek, hogy a Microsofttal közösen lépjenek piacra, vagy fokozzák piaci jelenlétüket. Az együttműködés kiterjed technológiai és értékesítési területekre is annak érdekében, hogy a csatlakozók minél hatékonyabban ki tudják használni a Microsoft technológiai és üzleti lehetőségeit. 2008. január óta a Microsoft és az Arcus között folyik a Silverlight technológiára alapozva különféle tanfolyami anyagok készítése, összehangolása, előadások megkomponálása. Az eleinte ingyenes tanfolyamok részben a designereknek, részben a technikai fejlesztőknek szólnak, illetve a Microsoft szeretné azt is felmérni, hogyan tud ez a két terület együttműködni ugyanazon technológia használata során. A Silverlight technológia bemutatását egyébként egyetemistáknak is tervezi nyári tanfolyamokon a Microsoft, amelyeket az Arcus szponzorál. Az oktatás idén nyáron indul, a legjobban „vizsgázó” diákok pedig gyakornoki álláslehetőségekhez jutnak az Arcus Interactive Groupnál.
Kapcsolódó cikkek
- Microsuli.hu: korszerű és szórakoztató IT-oktatás diákoknak, tanároknak
- Könyvtárat alapít az IT Factory a Microsoft támogatásával
- Számítógépeket kapott két borsodi iskola
- Az oktatásban is támogatja az esélyegyenlőséget az informatika
- A Számítástechnikai Innovációs Központ első éve
- Megnyílt az ország harmadik Innovatív Tanári Kompetenciaközpontja
- Az Autodesk megújította oktatási portálját
- Interaktív hálózatbiztonsági képzés indul az IT Factorynál
- Internetes oldalt nyitott Brüsszel az uniós felsőoktatásról
- Innovációs díjat kapott a NetAcademia IT-biztonsági oktatórendszere
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Vicces vagy hasznos? Így görgeti a Z generáció a közösségimédia-tartalmakat
Bennetek van, ami kell a holnaphoz: így szól a Z generációnak* kibontakozási lehetőséget biztosító platform, a Jövőálló Akadémia szlogenje. Sokat kritizálják a fiatalok online életét, digitalizált mindennapjaikat, akár közösségimédia-függőnek titulálják őket, azonban a kezdeményezés életre hívója, a Samsung átfogó kutatásából** is kiderült, hogy az általánosságban online függőkként aposztrofált fiatalok jelentős részének fontos, hogy edukatív közösségimédia-tartalmat fogyasszon. A tudásszerzés, a hasznos ismeretek elsajátítása iránti igény sok esetben a humorfogyasztást is képes beelőzni.
82%-kal nőtt a BÉT-en jegyzett kibervédelmi cég, a ViVeTech bevétele
82 százalékos növekedéssel, 742,4 millió forintra növelte nettó árbevételét a 2024-es év első hat hónapjában a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett kibervédelmi cég az előző év azonos időszakában elért 408,6 millió forintról. A ViVeTech Nyrt. adózott eredménye ezzel párhuzamosan 67 százalékkal, 91,1 millió forintra emelkedett a tavalyi év első felében elért 54,7 millió forintos szintről – derül ki a társaság által publikált 2024. első féléves jelentéséből.
Innovatív technológiával és szakértelemmel inspirálja a Sony a jövő generációját
Nagy sikerrel rendezték meg a Sony és a Down Alapítvány közös nyári táborát, melynek keretében a részt vevő értelmi fogyatékossággal élő gyerekek és fiatalok megtanulhatták a Sony által rendelkezésre bocsátott fényképezőgépek és kamerák alapszintű használatát. Az együttműködés még tovább folytatódik idén egy vidéki fotós túrával és egy kiállítással.
Kell-e a digitalizáció és az MI a cégekben, vagy divatos pénzkidobás?
Egyre több vállalkozás ismeri fel, hogy időt és kiadást spórolhat a digitalizáció és a mesterséges intelligencia használatával, de csak kevesen vannak, akik a megvalósítással valódi előnyhöz jutnak. Kurinyecz Gergely, digitalizációs szakértő a nagyvállalatok egyedi működésére szabott folyamatainak digitalizációjában szerzett tapasztalatai alapján segít felvázolni a szoftverek adta lehetőségeket, és mutat rá a gyakori buktatókra.
Okoseszközöket jelent be a Huawei
A Huawei világszerte uralja a viselhető okoseszközök piacát a leszállított mennyiség alapján az IDC független piackutató cég legfrissebb jelentése* szerint. A vezető pozíciót tovább erősítheti a gyártó közelgő, szeptemberi nagyszabású nemzetközi termékbemutatója, ahol számos innovatív okoseszközzel jelentkezik. A Huawei ráadásul már előrendelést is hirdetett a magyar piacon az újonnan érkező okosórájára, kedvezményt és ráadás fülhallgatót is ad az új készülék mellé szeptember 19. és szeptember 30. között.