Leadja monitorüzletágát a Philips
A Philips monitorok és laptopképernyők persze már egy jó ideje nem a Németalföldön és még csak nem is Hongkongban készülnek, ám a tervezéstől a marketingig a fizikai gyártáson kívüli tevékenységeket mindeddig mégiscsak a neves elektronikai vállalat hangolta össze. Most azonban mindezeket a feladatokat a TPV-re ruházzák át, amely egyébként 1999 óta a világ legnagyobb monitorgyártója, csak éppen termékeinek túlnyomó többsége nem saját fejlesztés és nem is saját márkanév alatt fut. A vállalatnak legerősebb pozíciói Kínában vannak, azonban éppen a múlt hónapban jelentették be, hogy egy 1800 fős üzem megnyitását tervezik Lengyelországban.
A Philips lépése része azoknak az intézkedéseknek, amelyekkel a vállalat megpróbálja ismét nyereségessé tenni televíziós üzletágát, amely egyre több veszteséget termel az utóbbi időben. Az egyéb ezzel kapcsolatos átszervezésekre nagyjából 66 millió eurót költött a cég az idei második negyedévben. A Philips monitor- és számítógépes megjelenítő-üzletágának tavalyi éves forgalma elérte a 600 millió eurót.
Kapcsolódó cikkek
- Samsung LED monitor mesterséges intelligenciával
- 1 ms 27"-es Viewsonic LCD
- Díjnyertes formatervezésű BenQ V sorozatú LED monitorok
- A HDTV-standard fékezi az LCD-fejlesztést
- Csökkent a Philips profitja az első negyedévben
- BenQ LCD hihetetlen kontraszttal
- Ha a színhűség számít: Eizo monitor profiknak
- V2410T LED monitor "zöld" felhasználóknak
- BenQ G925HDA monitor SOHO, KVK és oktatási felhasználásra
- Asus dizájn LCD fémkeréken
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Okos klímatechnológia a jövő otthonaiban
A Samsung részt vesz az ISH 2025 rendezvényen, amely március 17. és 21. között zajlik Frankfurtban, és amely a világ vezető szaniter-, fűtési és légkondicionáló (HVAC) ipari szakkiállítása. A vállalat innovatív megoldásokat mutat be, amelyek célja a kényelmet és az összekapcsolhatóságot javítani lakossági és kereskedelmi környezetekben.
A Wolt és a Yettel együttműködése: Mobiltelefonok és tartozékok egy kattintásra
A Yettel új értékesítési csatornát nyitott: elsőként a hazai mobilszolgáltatók közül a Wolt alkalmazásán keresztül is rendelhetők feltöltőkártyás mobiltelefonok, SIM-kártyák és különféle tartozékok a Yettel üzletekből.
A Xiaomi történelmi pénzügyi eredménnyel zárta a 2024-es évet
A Xiaomi Corporation közzétette a 2024. december 31-én zárult pénzügyi évre vonatkozó, auditált konszolidált eredményeit. A Csoport negyedéves bevétele először lépte át a 100 milliárd jüant a 2024. évi negyedik negyedévben, miközben az éves és negyedéves teljesítménye meghaladta a piaci várakozásokat. A Xiaomi éves árbevétele 35%-kal nőtt az előző évhez képest, és elérte a 365,9 milliárd jüant, míg a korrigált nettó nyereség 41,3%-kal, 27,2 milliárd jüanra emelkedett. A 2024 negyedik negyedévében a teljes árbevétel 109 milliárd jüanra nőtt, ami 48,8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, miközben a korrigált nettó nyereség 69,4%-kal, 8,3 milliárd jüanra emelkedett, így jelentősen túlteljesítette a piaci várakozásokat.
Sintra AI: Az új digitális asszisztens
A mesterséges intelligencia (AI) ügynökök egyre több területen jelennek meg, céljuk pedig a mindennapi munka megkönnyítése. A Sintra AI, egy új platform, azt ígéri, hogy segít automatizálni a napi feladatokat, így csökkentve az adminisztratív terheket. De vajon érdemes belevágni?
Áprilisban érkezik a korszerűsített közlekedési mobilalkalmazás
Áprilistól elérhetővé válik a nagyközönség számára a MÁV+ névre keresztelt alkalmazás, melyet 1500 tesztelő már elkezdett próbálni. Az új app az év során fokozatosan éri majd el a teljes funkcionalitást. A tesztelés és az áprilisi premiert követően az app először a legnépszerűbb funkciókat kínálja, mindezt gyorsabban, egyszerűbben és modernebb felhasználói környezetben.