Innovációs díj érzelem- és beszédfelismerő termékért
A kitüntetett ún. Voice Miner az ügyfélszolgálati tevékenység minőségét és hatékonyságát növeli oly módon, hogy a tartalmi elemzés mellett nyomon követi és kimutatja a beszélgetés emocionális változásait, amely fontos szerepet tölt be az ügyfélelégedettség kialakításában.
Az elsősorban magyar nyelvterületre specializált megoldással nemcsak a betelefonáló elégedetlen ügyfelek szűrhetők ki, hanem nyomon követhető az is, hogy az ügyintéző milyen módon bánik az ügyféllel. A kulcsszófelismerés, mint tartalomszűrő technológia segítségével automatikusan megjelölhetők és kategorizálhatóak az ügyfélszolgálati beszélgetések, ellenőrizhetővé válik a vállalati protokoll betartása, pontos képet kap a cég vezetése arról, hogy mely termékei és szolgáltatásai iránt mutatkozik érdeklődés, esetleg milyen termékhez kapcsolódóan nőtt meg a problémás beszélgetések száma. A Voice Miner segítésével a korábbi, sokszor szúrópróbaszerű ellenőrzés helyett egy teljeskörű, hatékonyabb minőségbiztosítási rendszer alakítható ki. Az eredmények további felhasználásával a cégek egy jóval ügyfélközpontúbb, hatékonyabb, de mégis emberibb marketing és értékesítési stratégiát valósíthatnak meg.
Kapcsolódó cikkek
- A hírműsorok anyagaiban is keresgélhetünk az elhangzott szavak alapján
- Tölgyessy Péter és Mocsai Lajos előadása az Oracle-felhasználók magyarországi konferenciáján
- Ingyenes kurzus az Oracle-től köztesszoftver-fejlesztés témában
- Érzelem- és beszédfelismerés integrációja hangrögzítéssel
- Blahut Boglárka az Oracle Hungary alkalmazás üzletágának igazgatója
- Oracle tehetségkutató pályázat - eredmények
- Oracle-jövőkép - ipari standardok, erősödő technológiai irány
- Oracle-alkalmazások mustrája
- Veres Zsolt az Oracle Hungary technológiai üzletágának igazgatója
- Google GAudi online beszédfelismerő
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Innováció és élmény a pénzügyek világában – a K&H digitális megoldásai
Az Innováció és Kreativitás Világnapján érdemes elgondolkodni azon, hogyan alakítják át a legújabb technológiai fejlesztések a hazai pénzügyi szektort. A K&H Bank digitális újításai nemcsak rangos szakmai díjakat hoznak, hanem valódi, mindennapi segítséget is nyújtanak az ügyfeleknek – legyen szó online vásárlásról, koncertélményről vagy pénzügyi tudatosság fejlesztéséről.
Modern tanulási környezet a jövő pedagógusainak
Megújult a Széchenyi István Egyetem győri campusán található Apáczai Csere János Pedagógiai, Humán- és Társadalomtudományi Kar 253-as tanterme, amely mostantól korszerű STEAM-tanteremként szolgálja az oktatást.
ABB: Erős kezdés 2025-ben és folyamatos növekedési kilátások
Morten wierod vezérigazgató: „Az ABB erőteljesen indította a 2025-ös évet. Eredményeink szinte minden soron javulást mutatnak, pénzáramlásunk stabil, és megerősítjük korábban megfogalmazott kilátásainkat az évre vonatkozóan. Ugyanakkor nem hunyhatunk szemet a növekvő geopolitikai és gazdasági bizonytalanságok felett. Bízunk benne, hogy a portfóliónk aktív menedzselésével és a Robotika üzletág tőzsdére vitelével tovább tudunk értéket teremteni.”
Hogyan csökkentheti az adatközpontok energiafogyasztását egy magyar megoldás?
A digitális gazdaság alapját jelentő adatközpontok számára kínál energiahatékony megoldást a HeatVentors, az InnoEnergy portfóliójába tartozó magyar scale-up. Az általuk fejlesztett, saját szabadalmon alapuló intelligens hőakkumulátor alternatívát nyújt az adatközpontok növekvő energiaigényének kielégítésére. A rendszer -30 és +120 Celsius-fok között képes hosszú távon energiát tárolni, így akár évi 25%-ot meghaladó energiamegtakarítást is lehetővé tesz.