Összefogás a fenntartható Magyarországért
2008-ban elindult a Braun & Partners Network által, nemzetközi partnerek támogatásával kidolgozott globális Good CSR 2008 program. Az összefogás lehetőséget biztosít a csatlakozott 25 vállalat számára, hogy rövid fenntarthatósági jelentésben számoljanak be érintettjeiknek gazdasági, társadalmi és környezeti teljesítményükről, és ezzel támogassák, terjesszék a felelős üzleti működés jó gyakorlatait.
A legelterjedtebb nemzetközi jelentéstételi szabványnak, a Global Reporting Initiative standardnak megfelelő rövid jelentések közzétételével hiteles tájékoztatást adunk magunkról, lehetőséget biztosítva arra, hogy érintettjeink adatainkat, információinkat összevethessék és így maguk is értékelhessék teljesítményünket - hangsúlyozza közleményében a programban részt vevő Synergon.
A nemzetközi programban - mely Magyarországról és Magyarországon indult el először - részt vevő vállalatok:
- Allianz Hungária Biztosító Zrt.
- Állami Autópálya Kezelő Zrt.
- Braun & Partners Kft.
- Buderus Hungária Fűtéstechnikai Kft.
- CIB Közép-Európai Nemzetközi Bank Zrt.
- Coca-Cola Beverages Magyarország Kft.
- Garantiqa Hitelgarancia Zrt.
- Generali-Providencia Biztosító Zrt.
- Holcim Hungária Zrt.
- Hoya Lens Hungary Zrt.
- Magyar Telekom Távközlési Nyrt.
- Magyar Villamos Művek Zrt.
- Market Építő Zrt.
- MKB Bank Zrt.
- Nexon Kft.
- OTP Bank Nyrt.
- Pannon GSM Távközlési Zrt.
- PrintXBudavár Zrt.
- Raiffeisen Bank Zrt.
- Richter Gedeon Vegyészeti Gyár Nyrt.
- Sicontact Kft.
- Synergon Informatika Nyrt.
- UNIQA Biztosító Zrt.
- Vaillant Saunier Duval Kft.
- Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zrt.
Kapcsolódó cikkek
- Márciusban is csökkent az aktív mobilelőfizetők száma
- Tovább nőtt a mobilinternetezők száma januárban
- 70 százalékkal nőtt tavaly a mobilinternetezők száma
- Korlátlan mobilinternet korlátokkal - avagy bírságot kapott a Pannon és a Vodafone
- Ismét kevesebb mobilozó októberben
- Szeptemberben bővült a vezetékes szélessávú piac
- Augusztusban hódított a mobilinternet
- Változatlan az aktív ügyfelek száma a mobiltelefonálás piacán
- Felhívás: Ígért nyereményért cserébe ne adjon ki feltöltőkártya-kódot!
- NHH: nőtt a mobilinternetezők száma júliusban
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az AI forradalma és a hardverek új szerepe
A mesterséges intelligencia forradalma jelentős átalakulásokat hozott az informatikai fejlesztések világában. Míg korábban a szoftverfejlesztés állt az innováció középpontjában, az AI térnyerésével egyre inkább a hardverek kerülnek előtérbe mint kulcsfontosságú erőforrások.
Ismét az FT 1000 ranglistán a magyar ServerElite
A ServerElite immár második alkalommal került fel a Financial Times és a Statista által évente összeállított FT 1000 listára, amely Európa leggyorsabban növekvő vállalkozásait rangsorolja. A budapesti székhelyű cég új és használt szerverek forgalmazására, valamint testreszabott IT-megoldásokra szakosodott – és a lista elismeri azokat a vállalatokat, amelyek organikus növekedéssel, külső tőkeinjekció nélkül értek el kiemelkedő árbevétel-bővülést több éven keresztül.
21 év hűség, 1300 autó, egy közös jövő – Az UFleet sztorija
A rendszerváltás után alapított hazai cégek most élik aranykorukat – sok vállalkozás életében aktuálissá vált a generációváltás kérdése. Az alapítók lassan átadják a stafétabotot, és keresik azokat az utódokat, akik képesek továbbvinni azt az értékrendet és tudást, amit évtizedek alatt felépítettek. Ez a váltás azonban jóval többről szól, mint egyszerű vezetőcsere: tudatos, hosszú távú folyamat, amelyben kulcsszerepet játszik a bizalom, a mentorálás és a türelem.
EY-Parthenon: Új márka, egykapus ügyfélélmény
Az EY globálisan egységesíti tranzakciós tanácsadási üzletágát és a vállalati stratégiával foglalkozó EY-Parthenon csapatát, közös márkanév alatt működtetve tovább ezeket a területeket. Ez a lépés az ügyféligényekre reagálva erősíti meg a két terület közötti szinergiákat, és biztosít egységes, integrált tanácsadási élményt. Az új működési modell lehetővé teszi, hogy a vállalatok még komplexebb és összehangoltabb támogatást kapjanak növekedési, fejlesztési vagy stratégiai döntéseikhez. A márka mögött 25 000 szakember dolgozik, 150 országban.
Mi jön a fal után? – Automotive Summit 2025
Ezzel a provokatív kérdéssel indul 2025. május 21-én az Automotive Summit a MOL Campuson. A konferencia az autóipar jövőjét helyezi fókuszba, különös tekintettel arra, milyen szerepet tölthet be Magyarország a globális átalakulásban. A szakértők számos nézőpontból vizsgálják meg az iparág kihívásait és lehetőségeit – a mesterséges intelligencia autóértékesítésben betöltött szerepétől kezdve, az új autógyárak gazdasági hatásán át, egészen a CO₂-kibocsátás jövőjéig.