A Toshiba megveszi a SanDisk NAND-gyártásának 30 százalékát
Sűrűsödnek a hírek a SanDisk körül; alig néhány héttel azután, hogy a Samsung vételi ajánlatot tett a cégre, most a régi szoros partner Toshiba megveszi a társaság NAND flash modulokat gyártó kapacitásának 30 százalékát.

A SanDisk és a Toshiba számos, 300 nm-es „szilícium-ostyákat” gyártó üzemet közösen működtet; a SanDisk kapacitásának fennmaradó 70 százaléka, legalábbis egyelőre, ezeket erősíti. A Toshiba a megnövekedett gyártókapacitástól az értékesítések felívelését várja; a cég szerint a NAND flash termékek iránti kereslet éves szinten 200 százalékkal fog növekedni a közeljövőben.
Kapcsolódó cikkek
- Felszámolja LCD üzletágát a Toshiba?
- Őrzi két számjegyű piaci részesedését a Toshiba
- A Toshiba a válság ellenére növelni tudja eladásait
- A Panasonic kiszáll a Toshibával közös LCD-gyártó vállalatból
- Vezetőváltás a Toshiba élén
- A Toshiba megvette a Fujitsu HDD-részlegét
- Vesztesek szövetsége: a Toshiba, a NEC és a Fujitsu egyesítené félvezető-üzletágát
- A Toshiba pályázik a Fujitsu HDD-részlegére
- A Samsung visszavonta a SanDisk megvételére tett ajánlatát
- Toshiba - 9 százalékos részesedés a notebook-piacon
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A TCL elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést
A TCL, a funkciókban gazdag okostelefonok, táblagépek és csatlakoztatott eszközök kijelzőinek úttörője elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést, mellyel a vállalat kiemelkedő környezetvédelmi, társadalmi és kormányzási (ESG) teljesítményét ismerték el. Ez a rangos tanúsítvány az összes kiértékelt vállalat top 2%-ába helyezi a TCL-t, megerősítve ezzel a világ legfenntarthatóbb vállalatai között elfoglalt helyét.
Online és offline sikerek a MediaMarktnál
Annak ellenére, hogy a gazdasági helyzet továbbra is nehéz, a MediaMarkt anyavállalata, a Ceconomy az első negyedévben jelentős forgalom- és nyereségnövekedést ért el a 2024/25-ös pénzügyi évben. A cégcsoport közleménye szerint az eredmények azt mutatják, hogy a MediaMarkt stratégiája, amely egyszerre és összehangoltan van jelen az online térben és a hagyományos üzletekben, azaz az omnichannel modell, sikeresnek bizonyult.