A Toshiba megveszi a SanDisk NAND-gyártásának 30 százalékát

Milkovits Gábor, 2008. október 21. 08:23

Sűrűsödnek a hírek a SanDisk körül; alig néhány héttel  azután, hogy a Samsung vételi ajánlatot tett a cégre, most a régi szoros partner Toshiba megveszi a társaság NAND flash modulokat gyártó kapacitásának 30 százalékát.

A vételár nem kevesebb, mint egymilliárd dollár, ami azt jelenti, hogy a Toshiba nyilván okkal ad ki ekkora összeget. A sajtó ennek alapján valószínűsíti, hogy a SanDisk végül mégiscsak beadja majd a derekát a dél-koreai elektronikai óriásnak, a Toshiba pedig éppen ezért igyekszik most legalább azt megszerezni, amire van reális esélye. A Samsung-nak a teljes SanDisk-re vonatkozó ajánlata egyébként 5,85 milliárd dollárra rúgott annak idején.

A SanDisk és a Toshiba számos, 300 nm-es „szilícium-ostyákat” gyártó üzemet közösen működtet; a SanDisk kapacitásának fennmaradó 70 százaléka, legalábbis egyelőre, ezeket erősíti. A Toshiba a megnövekedett gyártókapacitástól az értékesítések felívelését várja; a cég szerint a NAND flash termékek iránti kereslet éves szinten 200 százalékkal fog növekedni a  közeljövőben.

Kulcsszavak: Toshiba SanDisk +céginfo

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A TCL elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést

A TCL, a funkciókban gazdag okostelefonok, táblagépek és csatlakoztatott eszközök kijelzőinek úttörője elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést, mellyel a vállalat kiemelkedő környezetvédelmi, társadalmi és kormányzási (ESG) teljesítményét ismerték el. Ez a rangos tanúsítvány az összes kiértékelt vállalat top 2%-ába helyezi a TCL-t, megerősítve ezzel a világ legfenntarthatóbb vállalatai között elfoglalt helyét.

2025. február 16. 15:40

Online és offline sikerek a MediaMarktnál

Annak ellenére, hogy a gazdasági helyzet továbbra is nehéz, a MediaMarkt anyavállalata, a Ceconomy az első negyedévben jelentős forgalom- és nyereségnövekedést ért el a 2024/25-ös pénzügyi évben. A cégcsoport közleménye szerint az eredmények azt mutatják, hogy a MediaMarkt stratégiája, amely egyszerre és összehangoltan van jelen az online térben és a hagyományos üzletekben, azaz az omnichannel modell, sikeresnek bizonyult.

2025. február 16. 13:53

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ESET nyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját

2025. február 13. 10:03

Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak

2025. február 10. 14:59

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

2025. február 7. 09:54