Dániai céggé alakul át a HTCC
Az Invitel márkanév alatt tevékenykedő Hungarian Telephone and Cable Corp.(HTCC) társaság igazgatótanácsa a társaság átalakításáról döntött: a céget az amerikai Delaware-ból Dániába helyezik át.
A remények szerint a HTTC mint dániai vállalat kihasználhatja majd azokat a pénzügyi és egyéb üzleti lehetőségeket, amelyekhez mint delaware-i cég nem juthatott hozzá, olvasható a HTCC közleményében.
A HTCC eszközeit egy új dániai leányvállalatnak adják át, amelyet Invitel Holdings A/S cégbejegyzés szerinti hivatalos néven, illetve Invitel Denmark kereskedelmi néven alakítanak meg. E tranzakció révén az Invitel Denmark válik a HTCC jogutódjává a HTCC csoport vállalatait összefogó holding minőségében. A részvényesek, amerikai letéti jegyek formájában vagy közvetlenül, megfelelő számú Invitel Denmark részvényt kapnak HTCC-részvényeik helyett.
A HTCC, az Invitel márkanév alatt, a piacvezető alternatív vezetékes távközlési és széles sávú internetszolgáltató Magyarországon. A HTCC 64,6 százaléka a dán TDC távközlési cégé. A TDC szeretné eladni a részét a HTCC-ből. A Teszári Zoltán nagyváradi vállalkozó tulajdonában lévő Romania Cable Systems and Romania Data Systems (RCS&RDS) szeptemberben ajánlatot tett a részesedésre.
A HTCC korábban megvásárolta az osztrák székhelyű Memorex Telex Communications AG kibocsátott 95,7 százalékát, ezáltal a legnagyobb nemzetközi nagykereskedelmi szolgáltató lett Közép- és Kelet-Európában.
Kapcsolódó cikkek
- Lezárult az Invitel eladásának első köre
- Szelektív nem fizetői szintre sorolta az Invitel-csoportot az S&P
- A TDC feltételes megállapodást kötött Invitel-részvényei eladásáról
- S&P: Nagy befektetői kockázat az Invitelnél
- Invitel: 4 százalékkal nőtt az árbevétel
- HTCC: 69,2 millió dollár veszteség 2008-ban
- Közel 200 millió eurós szindikált hitelt kapott az Invitel
- HTCC - 91 százalékkal nagyobb eredmény
- Az Invitelnek fizetnie kell a Hungarotel-perben
- Az S&P leértékelte a HTCC-t
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A mesterséges intelligencia korában a mérnöki tudás nagyobb biztonságot ad a munkaerőpiacon
A példátlan ütemű technológiai fejlődés és a mesterséges intelligencia korában a jövőbiztos tudás iránti igény felértékelődik. A munkaerőpiaci jelentések szerint a technológiai szektorban az AI specialisták mellett azok a szakemberek a legkeresettebbek, akik mérnöki tudással is rendelkeznek. A széleskörű, szoftveres és hardveres tudást ötvöző mérnökinformatikus képzések ezért kiemelten fontosak. Hazánkban a fiataloknak ezen a területen kivételes lehetőségeik vannak, ugyanis olyan intézményt is választhatnak, ahol többek között nyelvtechnológiára specializálódhatnak, és később akár az első magyar nyelvi modell fejlesztésébe is bekapcsolódhatnak.
Három éves nagyszabású terv mentén alakul GenAI-alapú vállalattá a Konecta
Az ügyfélélmény és a digitális szolgáltatások terén globálisan elismert Konecta a hét elején bemutatta a Katalyst 2028 névre keresztelt három éves átalakítási tervét, amely az új vezérigazgató, Nourdine Bihmane irányítása alatt fog megvalósulni.
Újratervezésben élik mindennapjaikat a vezérigazgatók
A világ vezérigazgatóinak közel 60%-a arra számít a következő 12 hónapban, hogy a globális gazdasági növekedés felgyorsul, 42% pedig a dolgozói létszám 5%-os növekedésével is kalkulál – áll a PwC 28. Globális Vezérigazgatói Felmérésében, melynek eredményeit tegnap hozták nyilvánosságra a davosi Világgazdasági Fórumon.
Drónszolgáltatásokat nyújtó vállalkozással erősítette meg kapcsolatát a Széchenyi-egyetem
Évek óta meglévő partnerséget erősített meg a Széchenyi István Egyetem és a komplex távérzékelési szolgáltatásokat nyújtó Drónkuckó január 15-én. A dróntechnológiai képzéseket, hallgatói tudományos munkák támogatását és nemzetközi pályázatokat érintő együttműködési megállapodást az Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kar vezetése és a cég képviselői az intézményhez tartozó Smart Farm tangazdaságban írták alá.
Demokratizálódik a programmatic piac Magyarországon
Kezdetben a globális óriások játékszere volt, mára egyre szélesebb körben válnak elérhetővé a programmatic hirdetési megoldások. A technológia jelentős versenyelőnyt kínál a gyorsan változó piaci környezetben, ugyanakkor az egyik legtöbb tévhittel és félreértéssel övezett hirdetési megoldás. Az újonnan indult Programmatic Blog célja, hogy közérthető és hiteles szakmai tartalmakkal segítsen megérteni és kiaknázni az automatizált hirdetéseket.