Magyar Fogyasztó Szabadidő konferencia
A Magyar Telekom székházában rendezi meg 2009. február 18-án a Magyar Fogyasztó Platform az MF Szabadidő című konferenciát. A Magyar Telekom és ajánlati márkái, a T-Mobile és a T-Home örömmel álltak a Szabadság. Szeretem?! alcímet viselő rendezvény mellé, hiszen szolgáltatásaik többek között a szabadidő hasznos és igényes módon történő eltöltését célozzák.
Ahhoz, hogy a fogyasztók igényeinek leginkább megfelelő szolgáltatási portfólióval tudjanak megjelenni a piacon, szükséges részletekbe menő információkkal rendelkezniük arról, hogy fogyasztóik mennyi szabadidővel rendelkeznek, azt milyen elfoglaltságokkal töltik, és a szórakozás mely formáihoz veszik igénybe az infokommunikációs eszközöket. Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre kereste a választ a T-Mobile megbízásából a Fejlesztési Akadémia – GFK Hungária által 2008 folyamán végzett szabadidős kutatás, melynek közérdekű eredményeit a szerdai konferencián teszik közzé. A teljes marketing és kommunikációs szakmának szóló rendezvényen a magyar fogyasztó szabadidős tevékenységeivel kapcsolatos kutatási eredményeken kívül többek között a szabadidős szolgáltatások „brandingjével“, a szabadidő szociológiai megközelítéseivel, kommunikációs- és marketingfogásokkal ismerkedhetnek meg a résztvevők.
A további részletek a www.magyarfogyaszto.hu/szabadido weboldalon olvashatók.
Kapcsolódó cikkek
- T-City: bővülő szolgáltatások a jövő városában
- E-Magyarország, e-kormányzat: számvetés és jövőkép
- 10 éves az Internet Hungary!
- Internet-használatot tanít a Magyar Telekom Baranyában
- Elnökségi ülést tartott az ICT Parlamenti Világközpontja Budapesten
- Web 2.0 konferencia a T-Home támogatásával
- Értékes T-Home-adomány a nyugdíjas kluboknak
- BarCamp: nincs többé unalmas konferencia
- Az előremenekülés útja az információs társadalom?
- Digitális esélyegyenlőség holnap
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Elérhető a Google új bekarikázásos keresési módja a HONOR Magic V3-on és a HONOR 200 szérián
A HONOR bejelentette, hogy elérhető a Google Bekarikázással keresés (Circle to Search) funkciója a HONOR Magic V3-on, valamint a HONOR 200 szérián. Az új funkcióval az AI adta lehetőségek előnyeit élvezhetik ki a felhasználók, hogy könnyen és gyorsan kereshessenek rá dolgokra okostelefonjukon.
Az SAP a Joule felturbózásával magasabb sebességre kapcsolja a vállalati AI-forradalmat
Az SAP rendszerei immár a globális kereskedelem 87%-áért felelnek, így a TechEd 2024 konferencián bemutatott innovációk, különösen a generatív AI-t használó Joule asszisztens újításai valódi áttörést hozhatnak az üzleti élet mindennapi gyakorlatában.
Novák Pétert választották meg az MRSZ elnökének
A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Novák Pétert szavazta meg az egyesület elnökének az elkövetkezendő hároméves ciklusra. Novák Péter 6 év után váltja az elnöki székben Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját. A Premier Kultcaféban tartott közgyűlésen a Reklámszövetség tagsága megválasztotta a 24 tagú Elnökségének tagjait, valamint a Felügyelő Bizottság 3 tagját is. Az MRSZ három alelnöki* székét a hirdetők delegáltjaként Mérő Ádám, a média szektor képviseletében Vidus Gabriella és a szolgáltató szektorban Gulyás János foglalhatja el a következő időszakban. A közgyűlés kezdetekor a Reklámszövetségben való tisztségviselői munkáktól közel 20 év után búcsúzó Hivatal Pétert a Reklámszövetség korábbi elnöksége a MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tag kitüntetéssel jutalmazta.
Sürgető helyzet: Gazdasági hátrányt okozhat a digitális készségek hiánya
Az uniós átlag alatt teljesít Magyarország az Európai Unió legutóbbi jelentése szerint a digitális készségek terén: a honi lakosság mindössze fele rendelkezik legalább alapszintű digitális készségekkel, ami valamivel elmarad az uniós átlagtól és messzi célnak tűnik az évtized végére kitűzött 80 százalék. A megoldás azonban sürgető, hisz gazdasági hátrányt okozhat a lemaradás.
Az SAP Hungary meghosszabbította bérleti szerződését a Graphisoft Parkban
Az SAP Hungary több mint 18 000 négyzetméteren újította meg irodabérleti szerződését a Graphisoft Parkban, mely jól mutatja a vállalat hosszú távú elkötelezettségét magyarországi tevékenysége mellett, és amelynek már 18 éve az üzleti park ad otthont. A tranzakció során az SAP-t a Colliers képviselte.