IFS-Centric vegyes vállalat ERP megoldások fejlesztésére
Az IFS, a globális ERP megoldásszállító, valamint a Centric holland IT szolgáltató bejelentették, hogy IFS Retail néven vegyes vállalatot alapítanak, melynek célja, hogy teljes körű, integrált, költséghatékony kiskereskedelmi IT megoldást kínáljanak a piac számára.
Az IFS Retail a korábbi sikeres vegyes vállalatok példáját (IFS Defence Nagy-Britanniában, IFS UFIDA Kínában) követi azzal, hogy az IFS a Centric 50,1 százalékos részesedésével vegyes vállalatot alapít. Az IFS Retail központja Linköpingben, Svédországban lesz és az IFS, valamint a Centric teljes meglévő nemzetközi hálózatát hasznosítani fogja. Az IFS és a Centric közötti partnerkapcsolatból kifejlődött IFS Retail egyesíteni fogja a Centric eladáshelyi, raktári és logisztikai rendszerét az IFS ellátási lánc és üzleti alkalmazásával, így egy rugalmas, integrált ERP megoldást nyújtva a kiskereskedőknek. A megoldáshoz közös terméktámogatási és bevezetési szolgáltatást kínál a két cég. Az IFS a teljes kiskereskedelmi értéklánc támogatására kínál iparág-specifikus megoldást, a tervezéstől, beszerzéstől kezdve az elosztáson át, a bolti működésig. Az IFS Applications az iparág minden kritikus üzleti folyamatát támogatja, beleértve a törzsadatok kezelését, az automatikus készletfeltöltést, a jutalékokat, engedményeket, a stratégiai emberi erőforrás menedzsmentet, valamint az előrejelzést.
Kapcsolódó cikkek
- Az IFS projekt-alapú ERP szállítót vásárol
- Extra riportok Microsoft Dynamics felhasználóknak
- Az SAP kiadta harmadik ERP bővítőcsomagját
- A vállalatirányítás útvesztői
- XAPT üzleti sikere Kanadában
- Akvizícióval bővítette Microsoft Dynamics NAV üzletágát az XAPT Hungary Kft.
- IFS Applications Oroszország vezető MRO központjánál
- Az IFS továbbra is jó úton halad
- Már itthon is elérhető az IFS Applications 7.5
- ERP-be ágyazott Google-stílusú keresőt kínál az IFS
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.