Web 2.0 konferencia a T-Home támogatásával
A T-Home kiemelten fontosnak tartja az információs társadalom hazai kiteljesedését, az innovatív megoldások, interaktív szolgáltatások és a fogyasztók kommunikációs lehetőségeinek fejlesztését és mind jobb megvalósítását. Ezért a lehetőségeihez képest felkarolja azokat a kezdeményezéseket, amelyek ezen közös cél elérését szolgálják: így a vállalat a kezdetek óta támogatja a Web 2.0 szimpóziumot.
A mai napon Budapesten megrendezendő konferencián Chris Mattheisen, a Magyar Telekom Nyrt. vezérigazgatója és Megyeri Tibor, a T-Home marketingágazat vezetője is felszólal. A vezérigazgató – a konferencia nyitó előadásában – a digitális világ, az internet jövőjéről és benne a vállalat e téren betöltött kiemelt szerepéről beszél, míg a marketingvezető a televíziózás forradalmi változásairól, az IPTV jelenlegi és jövőbeli helyzetéről osztja meg gondolatait a jelenlevőkkel.
Kapcsolódó cikkek
- Háromszázezer forintos tartozás a Facebook-on
- Személyes profiljaik újbóli beállítását kérik a Buzz használóitól
- A Facebook-on bukott le a maffiavezér
- 15 évet kapott a Facebook-on zsaroló teenager
- Napi 50 millió üzenetet küldenek a twitterezők
- Fogadj örökbe egy hátrányos helyzetű iskolát!
- Közel kétszer annyi időt töltünk a közösségi oldalakon
- Buzz: saját közösségi oldalt indított a Google a Facebook és a Twitter ellen
- Már 400 millióan vannak a hatéves Facebookon
- Videófeltöltés csakis engedéllyel
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Elérhető a Google új bekarikázásos keresési módja a HONOR Magic V3-on és a HONOR 200 szérián
A HONOR bejelentette, hogy elérhető a Google Bekarikázással keresés (Circle to Search) funkciója a HONOR Magic V3-on, valamint a HONOR 200 szérián. Az új funkcióval az AI adta lehetőségek előnyeit élvezhetik ki a felhasználók, hogy könnyen és gyorsan kereshessenek rá dolgokra okostelefonjukon.
Az SAP a Joule felturbózásával magasabb sebességre kapcsolja a vállalati AI-forradalmat
Az SAP rendszerei immár a globális kereskedelem 87%-áért felelnek, így a TechEd 2024 konferencián bemutatott innovációk, különösen a generatív AI-t használó Joule asszisztens újításai valódi áttörést hozhatnak az üzleti élet mindennapi gyakorlatában.
Novák Pétert választották meg az MRSZ elnökének
A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Novák Pétert szavazta meg az egyesület elnökének az elkövetkezendő hároméves ciklusra. Novák Péter 6 év után váltja az elnöki székben Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját. A Premier Kultcaféban tartott közgyűlésen a Reklámszövetség tagsága megválasztotta a 24 tagú Elnökségének tagjait, valamint a Felügyelő Bizottság 3 tagját is. Az MRSZ három alelnöki* székét a hirdetők delegáltjaként Mérő Ádám, a média szektor képviseletében Vidus Gabriella és a szolgáltató szektorban Gulyás János foglalhatja el a következő időszakban. A közgyűlés kezdetekor a Reklámszövetségben való tisztségviselői munkáktól közel 20 év után búcsúzó Hivatal Pétert a Reklámszövetség korábbi elnöksége a MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tag kitüntetéssel jutalmazta.
Sürgető helyzet: Gazdasági hátrányt okozhat a digitális készségek hiánya
Az uniós átlag alatt teljesít Magyarország az Európai Unió legutóbbi jelentése szerint a digitális készségek terén: a honi lakosság mindössze fele rendelkezik legalább alapszintű digitális készségekkel, ami valamivel elmarad az uniós átlagtól és messzi célnak tűnik az évtized végére kitűzött 80 százalék. A megoldás azonban sürgető, hisz gazdasági hátrányt okozhat a lemaradás.
Az SAP Hungary meghosszabbította bérleti szerződését a Graphisoft Parkban
Az SAP Hungary több mint 18 000 négyzetméteren újította meg irodabérleti szerződését a Graphisoft Parkban, mely jól mutatja a vállalat hosszú távú elkötelezettségét magyarországi tevékenysége mellett, és amelynek már 18 éve az üzleti park ad otthont. A tranzakció során az SAP-t a Colliers képviselte.