Globális cégeket céloz meg VPN szolgáltatásával a BT
A BT bejelentette, hogy 172 országban elindítja BT Intelligent Virtual Private Network (iVPN) intelligens virtuális magánhálózati szolgáltatását, amelynek segítségével globális szervezetek informatikai hálózataikat és üzleti alkalmazásaikat még hatékonyabban menedzselhetik, javíthatják azok teljesítményét, valamint csökkenthetik műszaki és üzemeltetési költségeiket.
Az iVPN alapja saját 21st Century Networkre (21CN) globális, szoftver alapú ügyfélhálózata, amely a szolgáltatások következő generációjának új, egyszerűbb portfolióját vezeti be. A BT ígéretei az iVPN használói számára: csökkenthetik műszaki üzemeltetési költségeiket és javíthatják termelékenységüket azáltal, hogy világszerte informatikai hálózataikon intézik és rangsorolják forgalmukat, hatékonyabban futtatják levelező, hang-, videó- és egyéb üzleti alkalmazásaikat, és így végső soron maximalizálják megtérüléseiket. Működési költség-megtakarításokat érhetnek el a gyorsabb megvalósítás, a kevesebb manuális beavatkozás, a kevesebb szolgáltatáskiesés és a helyi nyelven nyújtott helyi támogatás révén. A szolgáltatás a korábbinál jobb hálózati rendelkezésre állást, automatikus kézbesítési visszaigazolást, valós idejű jelentést, valamint proaktív és automatikus esemény-értesítőt biztosít; ezekkel együtt a felhasználók számára maximális szabályozhatóságot és rugalmasságot.
Az ipari és pénzügyi szolgáltató ágazatokban működő ügyfelek részvételével lefolytatott teszteket követően a BT most más BT-szolgáltatásokkal (internet alapú hozzáférés, alkalmazás-optimalizáció, hangkezelés, videokonferencia, egyesített kommunikáció, adatközpontok, híváskezelő központok, biztonság és mobilitás) ötvözi az iVPN-t, amely nem máson, mint a többprotokollos, címkekapcsolású (MPLS) BT-szolgáltatás erősségein alapszik. Sandra O’Boyle, a Current Analysis európai üzleti távközlési szolgáltatásaival foglalkozó kutatási igazgatója szerint: „A BT iVPN jó úton jár abban a tekintetben, hogy javítja az MPLS VPN szolgáltatásokat, helyi nyelven nyújt támogatást, és különböző régiókban lévő helyszínek közti SLA-ket (szolgáltatási szint megállapodásokat) biztosít a BT globális ügyfelei számára, például pontosabb számlázást, gyorsabb szolgáltatás-biztosítást és a helyi teljesítmény-problémák megoldását.”
További információ
Kapcsolódó cikkek
- Wireshark 1.2.8
- Globális felhő-stratégiával jelentkezett a Fujitsu
- Fénykommunikációs szervertechnológiát vásárolt a Microsoft
- NIIF Networkshop konferenciák
- Ingyenes online tankönyv a hálózatkezelés alapjairól
- A Check Point szerint nő a nem megfelelően védett hálózati végpontok száma
- 31 monitor egyidejű vezérlése egyetlen számítógéppel
- Válság: Ügyfélvesztés, visszafogott innováció
- Vezeték nélküli technológia jövője a CES-en
- Külső adattároló meghajtóból vezeték nélküli hálózati tárolót varázsol az Iomega
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?
A ChatGPT kinyírja a keresőoptimalizálást?
A mesterséges intelligencia és a nyelvi modellek, mint például a ChatGPT, az elmúlt években robbanásszerűen terjedtek el, és mind a felhasználók, mind a vállalkozások számára új kihívásokat jelentenek. A ChatGPT jelenlegi, körülbelül 200 milliós felhasználói bázisa ugyan elenyésző a Google vagy a Google által bevezetett Gemini 4,3 milliárd felhasználójához képest – ami a Föld lakosságának közel fele –, azonban ez a szám rövid idő alatt nőtt ekkorára, ami komoly kérdéseket vet fel a vállalatok számára.
Egyre magasabb szintekre tör az IT
Backoffice-ból stratégiai területté vált az IT a cégek életében, hiszen ma már nemcsak a rendszerek működését, de egy cég fejlődését, stratégiai irányvonalait is erőteljesen meghatározhatja – véli a K&H IT vezetője. Ehhez igazodva az IT kiadások is egyre tetemesebb részét teszik ki a működési költségeknek – elérve akár a 70 százalékot is. Különösen igaz ez a bankokra, ahol az innovatív informatikai megoldások már a pénzügyi tranzakciók részét képezik.
Íme a legvilágpiacképesebb magyar e-kereskedők
Első alkalommal adták át a HungarEcomm Stars Díjat, Magyarország legkiemelkedőbb, világpiacon is versenyképes e-kereskedelmi vállalkozásainak.
A PwC megvette a GKID-t
A GKID megállapodást kötött a PwC-vel, melynek értelmében a PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft. 100%-os tulajdonrészt szerzett a GKID Research & Consulting Kft-ben. Ezzel a PwC tanácsadási üzletága digitális kereskedelmi, csomaglogisztikai, médiapiaci valamint adatszolgáltatási és piackutatási kompetenciával is bővül.