A Panasonic kiszáll a Toshibával közös LCD-gyártó vállalatból
A Panasonic a válság miatt eladja a kisméretű LCD paneleket gyártó Toshiba Matsushita Display Technology vegyes vállalatban birtokolt részesedését a partner Toshibának.
A Toshiba Matsushita egyike azon kevés LCD gyártóknak, akik nem keveredtek bele a tavalyi illegális árrögzítő kartellbotrányba. Az LG, a Chunghwa Picture Tubes és a Sharp egyaránt érintettek, sőt a későbbiekben a Hitachi is bevallotta, hogy részese volt a jogsértő üzleti gyakorlatnak.
Kapcsolódó cikkek
- 1 ms 27"-es Viewsonic LCD
- A HDTV-standard fékezi az LCD-fejlesztést
- BenQ LCD hihetetlen kontraszttal
- Újdonságok a Panasonic-napon
- Asus dizájn LCD fémkeréken
- Mitsubishi LCD 16:3-as képaránnyal
- Felszámolja LCD üzletágát a Toshiba?
- 27 inches 1080p BenQ LCD monitor tévé helyett
- 31 monitor egyidejű vezérlése egyetlen számítógéppel
- Őrzi két számjegyű piaci részesedését a Toshiba
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A TCL elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést
A TCL, a funkciókban gazdag okostelefonok, táblagépek és csatlakoztatott eszközök kijelzőinek úttörője elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést, mellyel a vállalat kiemelkedő környezetvédelmi, társadalmi és kormányzási (ESG) teljesítményét ismerték el. Ez a rangos tanúsítvány az összes kiértékelt vállalat top 2%-ába helyezi a TCL-t, megerősítve ezzel a világ legfenntarthatóbb vállalatai között elfoglalt helyét.
Online és offline sikerek a MediaMarktnál
Annak ellenére, hogy a gazdasági helyzet továbbra is nehéz, a MediaMarkt anyavállalata, a Ceconomy az első negyedévben jelentős forgalom- és nyereségnövekedést ért el a 2024/25-ös pénzügyi évben. A cégcsoport közleménye szerint az eredmények azt mutatják, hogy a MediaMarkt stratégiája, amely egyszerre és összehangoltan van jelen az online térben és a hagyományos üzletekben, azaz az omnichannel modell, sikeresnek bizonyult.