NHH: 15 ezerrel nőtt a mobilinternet-előfizetések száma márciusban
A három mobilszolgáltató együttműködésén alapuló gyorsjelentés szerint a mobilinternet-előfizetések száma 2008 végéhez képest közel 50 ezerrel nőtt.
Márciusban a felhasználók a decemberi 651 ezer gigabyte és a februári 769 ezer gigabyte után immár több mint 840 gigabyte adatot forgalmaztak, miközben az egy előfizetőre jutó átlagos forgalom a decemberi 1,54 gigabyte és a februári 1,77 gigabyte után márciusban 1,83 gigabyte volt - olvasható a közleményben.
A forgalmazásban részt vevő előfizetések alapján a T-Mobile piaci részesedése március végére a februári 52,58 százalékról 50,73 százalékra, a Pannoné 24,50 százalékról 23,90 százalékra csökkent, míg a Vodafone-é 22,92 százalékról 25,37 százalékra emelkedett.
Az adatforgalom alapján a T-Mobile piaci részesedése a februári 42,83 százalékról 42,07 százalékra csökkent, a Vodafone-é 35,14 százalékról 36,18 százalékra nőtt, a Pannoné pedig 22,03 százalékról 21,75 százalékra csökkent.
Január óta mindhárom szolgáltatónál javult a 3G beltéri lefedettsége, és márciusban már megjelent egy közel 47 százalékos beltéri lefedettségű, garantáltan szélessávú le- és feltöltést lehetővé tevő csomag is - olvasható az NHH márciusi gyorsjelentésében.
Kapcsolódó cikkek
- Februárban kismértékben nőtt a mobilinternetes előfizetések száma
- Februárban kismértékben nőtt a mobilinternetes előfizetések száma
- Januárban is bővült a vezetékes szélessávú piac
- Februárban vegyes mozgások voltak a magyar mobilpiacon
- Novemberben tovább nőtt a mobilinternetes előfizetések száma
- Csak 2010 végére stabilizálódik a mobiltávközlés
- KSH: a mobil-előfizetések csökkentek, az internetpiac bővült
- Negyven milliárd euró szélessávú internethálózat kiépítésére
- Tovább bővült a vezetékes szélessávú piac októberben
- Nőtt a mobilinternezők száma októberben
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A legtöbben Black Fridayre várnak a vásárlással, a HONOR pedig ebben is segít
Már nagyban dübörögnek a Black Friday akciók, amikből a HONOR is jelentősen kiveszi a részét. Ez nem meglepő, elvégre legfrissebb kutatásából kiderül, hogy az emberek 88%-a – még ha nem is mindig, de – vár az akciókig, mielőtt lecsapna termékekre.
Életmódváltás a kényelem jegyében a hosszú téli hónapokban
Ahogy a napok egyre hidegebbé válnak, sokkal több időt töltünk a négy fal között. Legyen szó munkáról, olvasásról vagy a kedvenc sorozatunk streameléséről, ennek az extra képernyő előtt töltött időnek gyakran megvan az ára: szemünk kiszárad és elfárad, illetve egyéb kellemetlenségeket is tapasztalhatunk a kijelzőknek való kitettség miatt. Manapság, amikor a digitális készülékek központi szerepet játszanak a mindennapi életben, mindennél fontosabbá vált, hogy olyan technológiát válasszunk, amely a jólétet helyezi előtérbe. A TCL NXTPAPER készülékek tökéletes megoldást kínálnak, hiszen a legmodernebb innovációt olyan funkciókkal ötvözik, amelyek célja a látás védelme és a digitális élmény fokozása.
Ingyenes, értékes eszközök a kisvállalkozók számára
A Rakuten Viber bejelentette egy sor olyan funkció bevezetését, amelyek lehetővé teszik a kisvállalkozások számára a költséghatékony növekedést. A sikeres görögországi és Fülöp-szigeteki indulás után a kisvállalkozások tulajdonosai a Viber világszerte több kulcsfontosságú piacán is ingyenesen létrehozhatják és közvetlenül kezelhetik a Viber üzleti fiókjaikat. Ez lehetővé teszi számukra, hogy bemutassák vállalkozásukat a Viberen, a felhasználók megtalálhassák őket az alkalmazás helyi kereséseiben, valamint kezeljék az ügyfeleikkel való interakciókat.
Szimfónia született Európa mobilhálózati adataiból
A Deutsche Telekom szakértői Európa tíz országának aggregált, anonimizált mobilhálózati adataiból komponáltak zenét a mesterséges intelligencia bevonásával. Az úttörő megoldás nyomán – amelynek előképét tavaly Budapesten alkották meg – Európa fővárosainak sokszínű, mégis összecsengő lüktetése kapott zenei formát, újszerű módon megjelenítve és hallhatóvá téve azt a szerves kapcsolatot, amely a Telekom hálózatain keresztül az embereket szerte Európában összeköti. A Melody of Europe premierjére november 27-én került sor Berlinben.
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.