A Google a világ legértékesebb márkája

Genda Csongor Zoltán, 2009. május 1. 16:34

A brit Millward Brown közzétette aktuális éves toplistáját a világ legdrágább cégeiről, és koránt sem meglepő módon ismét a Google nyerte el az aranyérmet.

Immár harmadik alkalommal foglalhatja el a vezető keresőszolgáltató a dobogó legfelső fokát, hiszen a piackutatók becslése alapján a vállalat értéke meghaladja a 100 milliárd dollárt. Messze lemaradva a Microsoft és a Coca Cola követik a Google-t a második, illetve harmadik helyeken 76 valamint 67 milliárd dolláros összértékkel.
A Millward Brown statisztikai adatai szerint az IT-cégek többsége megőrizte vagy erősítette korábbi piaci pozícióját, ám akadnak olyanok is, amelyek mélyrepülésbe kezdtek, mint a Yahoo vagy a Cisco. A gazdasági válság leginkább az autóipart és a pénzügyi szektort érintette, az ezen ágazatban érdekelt vállalatok nagy része elveszítette  értékének jelentős részét.
Az aktuális lista megtekinthető a Financial Times oldalán.

Kulcsszavak: Google +céginfo

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Véglegessé vált a Kulcs-Soft cégformaváltása

A rendkívüli közgyűlés határozata értelmében néhány hónapon belül zártkörű részvénytársaságként folytatja működését a Kulcs-Soft. 

2024. szeptember 17. 10:04

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban

2024. szeptember 17. 11:37

Techóriások özönlöttek a Városligetbe

2024. szeptember 13. 17:00

Belföldön az elmúlt 2 évben megduplázódott a nyári adatforgalom

2024. szeptember 9. 13:10

Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion

2024. augusztus 25. 15:34