A Google a világ legértékesebb márkája

Genda Csongor Zoltán, 2009. május 1. 16:34

A brit Millward Brown közzétette aktuális éves toplistáját a világ legdrágább cégeiről, és koránt sem meglepő módon ismét a Google nyerte el az aranyérmet.

Immár harmadik alkalommal foglalhatja el a vezető keresőszolgáltató a dobogó legfelső fokát, hiszen a piackutatók becslése alapján a vállalat értéke meghaladja a 100 milliárd dollárt. Messze lemaradva a Microsoft és a Coca Cola követik a Google-t a második, illetve harmadik helyeken 76 valamint 67 milliárd dolláros összértékkel.
A Millward Brown statisztikai adatai szerint az IT-cégek többsége megőrizte vagy erősítette korábbi piaci pozícióját, ám akadnak olyanok is, amelyek mélyrepülésbe kezdtek, mint a Yahoo vagy a Cisco. A gazdasági válság leginkább az autóipart és a pénzügyi szektort érintette, az ezen ágazatban érdekelt vállalatok nagy része elveszítette  értékének jelentős részét.
Az aktuális lista megtekinthető a Financial Times oldalán.

Kulcsszavak: Google +céginfo

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A ViewSonic a világ legfenntarthatóbb vállalatai között

A vizuális és oktatástechnológiai megoldások globális vezető gyártója, a ViewSonic Corporation elnyerte az EcoVadis ezüst fokozatú minősítését. Ezzel a világ vállalatainak legjobb 8%-a közé került fenntarthatósági szempontból, és a 92. percentilisbe lépett elő, vagyis jobban teljesít, mint a cégek 92%-a.

2025. május 11. 12:03

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Kémháború a Kárpátok árnyékában: kiber-támadások és titkos műveletek az ukrán–magyar fronton

2025. május 10. 17:48

Ezek a diákok újragondolják a holnapot

2025. május 6. 14:41

Szétdarabolás fenyegeti a Google-t?

2025. április 30. 14:43

Blokklánc vs. AI: Melyik technológia alakítja át gyorsabban a globális munkaerőpiacot?

2025. április 28. 16:57