A Google a világ legértékesebb márkája
Genda Csongor Zoltán, 2009. május 1. 16:34
A brit Millward Brown közzétette aktuális éves toplistáját a világ legdrágább cégeiről, és koránt sem meglepő módon ismét a Google nyerte el az aranyérmet.

A Millward Brown statisztikai adatai szerint az IT-cégek többsége megőrizte vagy erősítette korábbi piaci pozícióját, ám akadnak olyanok is, amelyek mélyrepülésbe kezdtek, mint a Yahoo vagy a Cisco. A gazdasági válság leginkább az autóipart és a pénzügyi szektort érintette, az ezen ágazatban érdekelt vállalatok nagy része elveszítette értékének jelentős részét.
Az aktuális lista megtekinthető a Financial Times oldalán.
Kapcsolódó cikkek
- A Google negyedik éve a világ legértékesebb márkája
- Arat a Google, virul az online hirdetési piac
- A vártnál nagyobb a Google negyedéves adózott eredménye
- Jelentős részvénymennyiségtől válnak meg a Google-alapítók
- A német kormány törvényi fellépést tart lehetségesnek a Google ellen
- Megvette a Gizmo-t a Google
- Mobilreklám-céget vesz a Google
- Google-eredmény: növekedés, mégha kicsi is
- Kockázati tőkebefektető lesz a Google
- Továbbra is egydolláros fizetés a Google-moguloknak
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A ViewSonic a világ legfenntarthatóbb vállalatai között
A vizuális és oktatástechnológiai megoldások globális vezető gyártója, a ViewSonic Corporation elnyerte az EcoVadis ezüst fokozatú minősítését. Ezzel a világ vállalatainak legjobb 8%-a közé került fenntarthatósági szempontból, és a 92. percentilisbe lépett elő, vagyis jobban teljesít, mint a cégek 92%-a.
2025. május 11. 12:03
Cikkgyűjtő
További fontos híreink
Kémháború a Kárpátok árnyékában: kiber-támadások és titkos műveletek az ukrán–magyar fronton
2025. május 10. 17:48
Blokklánc vs. AI: Melyik technológia alakítja át gyorsabban a globális munkaerőpiacot?
2025. április 28. 16:57