Megválaszthatják a YouTube nézői, hogyan akarják a reklámokat
MTI Sajtóadatbank, 2009. június 17. 10:49
A videók megtekintésének kétféle módja közül választhatnak a YouTube nézői ezentúl: a hosszabb reklámmal induló zavartalan, vagy az azonnal kezdődő, de hirdetésekkel kevert felvételekre kattinthatnak.
"Folyamatosan teszteljük a YouTube különböző tartalmaihoz legjobban illő hirdetési formákat, a felhasználóknak adott választási lehetőség véleményünk szerint a mi törekvéseinket is segíti" - tette hozzá a Google munkatársa. A hirdetésválasztás a videók egy töredékénél érhető el; az egyelőre csak az Egyesült Államokból elérhető YouTube-rivális Hulu.com is hasonló megoldással próbálkozik.
Kapcsolódó cikkek
- CivilJutub: videóportál civileknek
- Megváltozott a YouTube
- Feliratozza videóit a YouTube
- Full HD videók a YouTube-on
- Videó közvetítésbe kezd a YouTube: hajnali 4:30-kor ingyen U2 koncert
- Elemzők szerint kezd magához térni az online hirdetési piac
- A Microsoft bezárja saját "YouTube-ját"
- YouTube csatornát indított a Magyar Turizmus Zrt.
- Öt év alatt ötszörösére nőhet az internetes adatforgalom
- Megszűnt a Magyar Online Hirdetési Index
Cikkgyűjtő
További fontos híreink
Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül
2024. szeptember 29. 15:24