A MySpace megvette a rivális zeneszolgáltatást
Az iLike korábban már kapott egy nagy összegre szóló ajánlatot a Facebooktól, azonban azt visszautasították. A cég 55 millió regisztrált felhasználóval büszkélkedhet, és zenei téren rendkívül népszerű volt eddig is, csupán a MySpace hagyta le - olvashatjuk a BBC hírportálján.
Érdekeség, hogy az iLike-ért viszonylag keveset: 20 millió dollárt fizetett a MySpace, amely egy ilyen kaliberű üzletnél meglehetősen csekély összeg.
A MySpace és az iLike céljai némileg különbözőek: míg előbbi a jövőben is inkább a globális zenei szolgáltatásokra szeretne koncentrálni, addig az iLike ki szeretné bővíteni repertoárját: a zenén kívül még a filmekre, játékokra és videoklipekre is összpontosítana. Elképzelhető, hogy éppen a különbözőségek miatt is jött létre az egyesülés, lévén a két cég közösen sokkal többféle szolgáltatást tud lefedni.
Érdekes kérdés még, hogyan befolyásolja ez az elkövetkezendő időszakban az iLike kapcsolatát a Facebokkal, hiszen az iLike felhasználói nagy részben (80 százalékban) innen származtak. Caroline McCarthy, a CNET egyik újságírója szerint elképzelhető, hogy a Facebook visszaszorítja, vagy akár még blokkolhatja is az
iLike szoftver használatát saját szolgáltatásán belül, lévén a MySpace az egyik legkomolyabb riválisuk. Owen Van Natta szerint az iLike minősége és élménye rövid távon semmilyen szinten sem fog megváltozni. Van Natta úgy gondolja, hogy a közösségi hálózatok maximálisan elégedettek lesznek azzal, hogy az iLike még jobb minőségű és összetettebb szolgáltatásra lesz képes a jövőben.
Mike Arrington, a TechCrunch.com portál alapítója szerint azonban koránt sem ilyen rózsás a helyzet az iLike számára. Mivel a Facebook szabályrendszere amúgy is gyakran változik, illetve úgy tűnik, hogy most már rivális szolgáltatásokról van szó, nagyon is elképzelhető, hogy a Facebook bármelyik pillanatban megszakíthatja
az iLike-kal való kapcsolatot.
Kapcsolódó cikkek
- Amerikában a kiberkalózok a közösségi oldalakon támadnak
- Közösségi portálokat integrál levelezőrendszerébe a Microsoft
- Kifizeti a MySpace az "elmaradt" jogdíjakat
- MySpace Music Nagy-Britanniában is
- TweetDeck
- E-mail szolgáltatást indít a MySpace
- Dolgozói egyharmadát elküldi a MySpace
- A legnagyobb portál is gyorsan kieshet a webhasználók kegyeiből
- A Facebooktól érkezett vezetővel újul meg a MySpace
- Távozik a MySpace elnöke és vezérigazgatója
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
82%-kal nőtt a BÉT-en jegyzett kibervédelmi cég, a ViVeTech bevétele
82 százalékos növekedéssel, 742,4 millió forintra növelte nettó árbevételét a 2024-es év első hat hónapjában a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett kibervédelmi cég az előző év azonos időszakában elért 408,6 millió forintról. A ViVeTech Nyrt. adózott eredménye ezzel párhuzamosan 67 százalékkal, 91,1 millió forintra emelkedett a tavalyi év első felében elért 54,7 millió forintos szintről – derül ki a társaság által publikált 2024. első féléves jelentéséből.
Kell-e a digitalizáció és az MI a cégekben, vagy divatos pénzkidobás?
Egyre több vállalkozás ismeri fel, hogy időt és kiadást spórolhat a digitalizáció és a mesterséges intelligencia használatával, de csak kevesen vannak, akik a megvalósítással valódi előnyhöz jutnak. Kurinyecz Gergely, digitalizációs szakértő a nagyvállalatok egyedi működésére szabott folyamatainak digitalizációjában szerzett tapasztalatai alapján segít felvázolni a szoftverek adta lehetőségeket, és mutat rá a gyakori buktatókra.
Magyarország legjobb munkáltatói között a Yettel
Mit jelent a céges kultúra vagy a munkavállói jóllét, hogyan lehet a jelölteket bevonzani, miként lehet hatékony a munkatársak hosszú távú elköteleződése és hol a helye a fenntarthatóságnak? Többek közt ezeket a szempontokat vizsgálta egy független nemzetközi intézet, a TOP Employer Institute. Az eredmények alapján a Yettel hazánk legjobb munkáltatói közé került – az elismeréssel Magyarországon mindössze 17 cég rendelkezik.
Alapjaiban alakul át a munkaerőpiac szerkezete
A magyar munkaerőpiac közelít a teljes foglalkoztatottsághoz, mely a következő években számos további kihívás elé állítja a gazdaságot. A munkaerőpiacra ható globális trendek, a digitális átmenet és az új technológiák pedig alapvetően formálják át a munka világát. Az automatizáció, a mesterséges intelligencia (AI) és a digitális megoldások egyre inkább átalakítják a munkahelyeket és a munkavégzés módját. A külföldi munkavállalók szabályozott keretek között történő alkalmazása pedig lehetővé teszi a vállalatok számára a globális munkaerőpiac lehetőségeinek kihasználását – vázolta fel a jövő munkaerőpiaci kihívásait és lehetőségeit Mihályi Magdolna, a Jobtain HR Szolgáltató ügyvezetője.
Tapasztalt szakértőt igazolt szakmai vezetőnek az IndependAds
Nyártól Dobos Krisztián tölti be az IndependAds Head of Programmatic & Data pozícióját, tovább erősítve az ügynökség szakértői bázisát. Több mint tízéves tapasztalatával a programmatic kampányok menedzselésében Krisztián kulcsszerepet játszott számos világmárka sikeres kampányainak lebonyolításában. A szakember érkezése új szintre emeli az ügynökség programmatic szolgáltatásait, még precízebb és hatékonyabb kampányok megvalósítását lehetővé téve.