3D Sony TV az IFA-n
A japán elektronikai konszern egyike azon gyártóknak , amelyek elsőként lépnek be az otthoni 3D házimozi piacára. A Sony 3D tévékészülékéhez tartozik egy speciális szemüveg, és Blu-ray lejátszót, számítógépet, valamint PS3 konzolt is csatlakoztathatnak arra a felhasználók, s így teljessé válik az otthoni médiaélmény. A Sony High Frame Rate technológiájának köszönhetően 3D módban is lehetővé válik a Full HD (1920x1080 pixel) megjelenítés. A vállalat bejelentette, hogy jövőre megkezdik a 3D televízió kereskedelmi forgalmazását, annak várható árára vonatkozó információ azonban nem hangzott el a bemutatón.
Az utóbbi időben egyre nagyobb figyelmet kap a háromdimenziós megjelenítés, több gyártó elkészítette már az ezen technológiát támogató LCD-kijelzőjét és kivetítőjét, 2010-től pedig beköszönt a 3D házimozi kora is.
Kapcsolódó cikkek
- Már ősszel érkezik a Sony cserélhető objektíves videokamerája
- Az NHH felméri a műsorszórók digitális átállási igényét
- Sony Alpha NEX-3 és NEX-5: a világ legkisebb cserélhető objektíves kompaktjai
- Három csatornát átrendeznek a MinDig TV szolgáltatásban
- 3D-kijelzős Samsung mobil
- IPTV-vel kiváltható a digitális átállás
- Nyolcszázezer háztartást érint a digitális átállás
- Hasznos tudnivalók a digitális korszak tévénézői számára
- FIFA focimeccsek Sony Bravia tv-tulajdonosoknak
- Cseppálló mini Walkmanek a Sonytól
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Valóban csak az elektromos autókon múlna a fenntartható közlekedés?
Stabilizálódni látszik a cégautóflotta-piac, az új autók beérkezése újra a régi ütemben zajlik, a folyamatosan emelkedő bérleti díjak azonban továbbra is kihívást jelentenek a cégeknek. Ennek ellenére a vállalatok is nyitnak az adott esetben drágább elektromos autók felé, de a céges flotta összeállítását még mindig a státusz és a pozíció határozza meg a valós használati igények helyett.
Zara Larsson „Rózsaszín élet” című minisorozata vezeti be a Sony új füstös rózsaszín prémium fejhallgatóját
Bármerre járjon is az ember, ha a kedvenc zenéit hallgatja, semmi más nem számít. A megfelelő fejhallgatóval öltözködés, tánc vagy munka közben egyaránt magával ragad minket a hangzás. A színválasztással és stílussal kombinálva a zene – akárcsak a ruhák és a kiegészítők – bármit képes megváltoztatni, mert az önkifejezés terepe, ami az érzéseinket kiegészítve fokozza és feldobja a hangulatunkat, hogy a megélt pillanat örök emlék legyen.
Az okosórák mellett jönnek az okoscipők és okoszoknik
A technológiai fejlődés és a testre szabhatóság alakítják a jövő fitnesztrendjeit: az edzések az elkövetkező években egyre inkább adatvezérelt, személyre szabott élménnyé válnak. A virtuális és kiterjesztett valóság alapú edzések, a játékos elemekkel gazdagított edzésprogramok, és az egyre népszerűbb viselhető okoseszközök – például okosórák és okoskarkötők – segíthetnek abban, hogy a testmozgás hatékonyabb és élvezetesebb legyen.
Megérkezett Magyarországra az Omoda 5
Az első helyen végzett az OMODA és JAECOO márkák gyártója, a Chery Automobile a kínai piacon az új autók minőségével kapcsolatos fogyasztói elégedettséget vizsgáló jelentés szerint a kínai brandek között. A közel 20 fejlett intelligens vezetéstámogató technológiával felszerelt OMODA 5 az elkövetkező hetekben Magyarországon is kapható lesz.
A Sony kibővíti LinkBuds termékcsaládját
A Sony két vezeték nélküli fülhallgatóval (LinkBuds Fit és LinkBuds Open), valamint a LinkBuds Speakerrel bővítette LinkBuds termékcsaládját.