SAP World Tour'09: legnagyobb hazai IT-üzleti konferencia

forrás Prim Online, 2009. szeptember 14. 15:25

Hazai állomásán, Siófokon elkezdődött az SAP nemzetközi rendezvénysorozata, az SAP World Tour konferencia. A rendezvény több mint 700 fős résztvevői létszámával Magyarország legnagyobb IT-üzleti eseményének számít.

A szoftvercég azon IT által támogatott üzleti stratégiákat mutatja be, melyek a válság idején segítenek a különböző méretű vállalatoknak. A kétnapos szakmai esemény fő szekciói a belső hatékonyságnövelés különböző területeit járják körül. A konferencia kiemelten kezeli az SAP piacvezető CRM (ügyfélkapcsolat-menedzsment), GRC (governance, risk, compliance), HR, üzleti intelligencia megoldásait.

A „Zöld fesztivál” titulust kapott üzleti fórum résztvevői két nap alatt több mint 80 előadást hallgathatnak meg, melyeket az SAP, partnerhálózatának tagjai, felkért ügyfelek szakértői tartanak, s melyeken a legjobb gyakorlatokat adják át.
A rendezvény keynote előadói Csaba László közgazdász professzor, akadémikus (Közép-európai Egyetem), dr. Oláh Lajos államtitkár (Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium), és Németh András mesteredző (Váci Női Kézilabda SE).

Az SAP World Tour rendezvénysorozatról

Az SAP minden évben világszerte megrendezi üzleti fókuszú konferenciasorozatát. 2009-ben 64 ország 84 városában ugyanazzal a szlogennel (Mutatjuk az utat-sikerstratégiák az új gazdasági realitásban) tartják meg a jellemzően egy napos üzleti-IT fókuszú rendezvényt. Az események közül kiemelkednek azon konferenciák, ahol a nemzetközi életben is elismert szaktekintélyek tartanak keynote előadásokat. Így például Condoleezza Rice -volt amerikai külügyminiszter- aki a kalifornai, Al Gore, -volt amerikai alelnök- aki a chichagói, és Hasso Plattner –az SAP társalapítója- aki az egyik németországi helyszín különleges vendége.
 

Kulcsszavak: konferencia SAP-hu SAP

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?

Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?

2024. október 4. 14:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái

2024. október 2. 19:34

Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül

2024. szeptember 29. 15:24

Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem

2024. szeptember 24. 15:10

Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban

2024. szeptember 17. 11:37