Folytatódik az Apple logo mániája
A vállalat már sokadszorra gondolja úgy, hogy a logoját képező almába más is beleharapott, ezúttal az ausztrál Woolworth. Tekintsük át röviden a néha valóban hasonló, néha megdöbbentően nem hasonlító ábrák történetét.

És valóban, a zöldebb New York-ért létrehozott GreenNYC esett áldozatul 2008-ban, majd a VSBT üzleti iskola, következett. Ennek igazgatóját ki is borította az eset, és válaszában feltette a kérdést, hogy vajon valóban az alma bármilyen használata az Apple jogainak elbitorlását jelentené? Egyes rosszmájú elemzők megalapozottnak látják az ilyen félelmeket, és meglehetősen frivol módon már azt is felvetették, hogy lassan a Teremtő is felkészülhet egy perre, mert terméke túlontúl hasonlít az Apple levédett védjegyére. Valóban szinte nem is tűnik túlzásnak még ez sem, ha figyelembe vesszük, hogy az Adults Only nevű pornográf csatorna is figyelmeztetést kapott, pedig logojában teljesen mellékes elem az egyébként piros és meglehetősen apró, egy nagy S betűvel részben kitakart alma.
Kapcsolódó cikkek
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- A vártnál sokkal jobb eredményt ért el az Apple az első negyedévben
- Minden idők legmagasabb bevétele és nyeresége az Apple-nél
- Rivális online zenei szolgáltatót vásárolt az Apple
- Az iPhone megóvta a válságtól az Apple-t
- Apple esemény szeptember 7-én iTablet nélkül
- Az Apple 15 százalékkal növelte profitját
- Egyre gyengébben teljesít az Apple és a Dell, az Acer viszont megtáltosodott
- Jobs a WWDC-n térhet vissza az Apple élére
- Steve Jobs ismét a fedélzeten?
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A TCL elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést
A TCL, a funkciókban gazdag okostelefonok, táblagépek és csatlakoztatott eszközök kijelzőinek úttörője elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést, mellyel a vállalat kiemelkedő környezetvédelmi, társadalmi és kormányzási (ESG) teljesítményét ismerték el. Ez a rangos tanúsítvány az összes kiértékelt vállalat top 2%-ába helyezi a TCL-t, megerősítve ezzel a világ legfenntarthatóbb vállalatai között elfoglalt helyét.
Online és offline sikerek a MediaMarktnál
Annak ellenére, hogy a gazdasági helyzet továbbra is nehéz, a MediaMarkt anyavállalata, a Ceconomy az első negyedévben jelentős forgalom- és nyereségnövekedést ért el a 2024/25-ös pénzügyi évben. A cégcsoport közleménye szerint az eredmények azt mutatják, hogy a MediaMarkt stratégiája, amely egyszerre és összehangoltan van jelen az online térben és a hagyományos üzletekben, azaz az omnichannel modell, sikeresnek bizonyult.