Bővül a digitális tv-hálózat lefedettsége
A digitális televízió-hálózat lakossági lefedettsége várhatóan tovább bővül az év végéig, december 1-jétől már eléri a 88 százalékot - tájékoztatta az Antenna Hungária (AH) az MTI-t.
A társaság közleményében hangsúlyozza: szeptember végén már a háztartások 1,7 százaléka rendelkezett a digitális tv-adást fogni képes eszközzel, amelyek többsége úgynevezett HD-ready vagy full-HD integrált televíziókészülék.
A vevőkészülékek átlagára több mint 50 százalékkal csökkent a MinDig TV szolgáltatás tavalyi indulása óta - fűzik hozzá.
Az AH előrejelzése szerint az árcsökkenésnek, illetve a lefedettség növekedésének hatására az év végéig a magyar háztartások mintegy 4 százaléka rendelkezhet digitális adás vételére képes készülékkel, amely összhangban van a többi európai országban tapasztalt mintáival.
A MinDig Tv szolgáltatás keretében jelenleg hét ingyenes - az m1, az m2, a TV2, az RTL Klub, a Duna, a Duna II. Autonómia, illetve az Euronews -, valamint két díjköteles csatorna - az ATV és a HírTV - érhető el.
Az AH 2008. december 1-jén indította el az előfizetési díj nélküli csatornákat tartalmazó digitális földi televíziós szolgáltatást, budapesti, kabhegyi és szentes adóállomásokkal, amelyek az ország mintegy 60 százalékát fedték le.
A társaság akkor azt közölte, hogy 2012-1013-ig mintegy 25 milliárd forintot fordít a hálózat fejlesztésére.
Kapcsolódó cikkek
- Három csatornát átrendeznek a MinDig TV szolgáltatásban
- AH MindigTV: robbanásszerű készülékeladás, már 170 ezer felhasználó
- Bővült a digitális tv-hálózat lefedettsége a Dél-Alföldön
- Decembertől minden megyében lesz ingyenes digitális műsorszórás
- Elindult a digitális földfelszíni televíziós szolgáltatás Győrnél
- Nem fogadja el az NHH büntetését az AH és bírósághoz fordul
- Az NHH megbírságolta az Antenna Hungáriát
- A Danubius Rádió kísérleti jelleggel csatlakozott a digitális platformhoz
- Élő Bajnokok Ligája-mérkőzések a DVB-H mobiltelevíziós kínálatban
- Huszonötmilliárdot költ az AH a digitális sugárzásra
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A legtöbben Black Fridayre várnak a vásárlással, a HONOR pedig ebben is segít
Már nagyban dübörögnek a Black Friday akciók, amikből a HONOR is jelentősen kiveszi a részét. Ez nem meglepő, elvégre legfrissebb kutatásából kiderül, hogy az emberek 88%-a – még ha nem is mindig, de – vár az akciókig, mielőtt lecsapna termékekre.
Életmódváltás a kényelem jegyében a hosszú téli hónapokban
Ahogy a napok egyre hidegebbé válnak, sokkal több időt töltünk a négy fal között. Legyen szó munkáról, olvasásról vagy a kedvenc sorozatunk streameléséről, ennek az extra képernyő előtt töltött időnek gyakran megvan az ára: szemünk kiszárad és elfárad, illetve egyéb kellemetlenségeket is tapasztalhatunk a kijelzőknek való kitettség miatt. Manapság, amikor a digitális készülékek központi szerepet játszanak a mindennapi életben, mindennél fontosabbá vált, hogy olyan technológiát válasszunk, amely a jólétet helyezi előtérbe. A TCL NXTPAPER készülékek tökéletes megoldást kínálnak, hiszen a legmodernebb innovációt olyan funkciókkal ötvözik, amelyek célja a látás védelme és a digitális élmény fokozása.
Ingyenes, értékes eszközök a kisvállalkozók számára
A Rakuten Viber bejelentette egy sor olyan funkció bevezetését, amelyek lehetővé teszik a kisvállalkozások számára a költséghatékony növekedést. A sikeres görögországi és Fülöp-szigeteki indulás után a kisvállalkozások tulajdonosai a Viber világszerte több kulcsfontosságú piacán is ingyenesen létrehozhatják és közvetlenül kezelhetik a Viber üzleti fiókjaikat. Ez lehetővé teszi számukra, hogy bemutassák vállalkozásukat a Viberen, a felhasználók megtalálhassák őket az alkalmazás helyi kereséseiben, valamint kezeljék az ügyfeleikkel való interakciókat.
Szimfónia született Európa mobilhálózati adataiból
A Deutsche Telekom szakértői Európa tíz országának aggregált, anonimizált mobilhálózati adataiból komponáltak zenét a mesterséges intelligencia bevonásával. Az úttörő megoldás nyomán – amelynek előképét tavaly Budapesten alkották meg – Európa fővárosainak sokszínű, mégis összecsengő lüktetése kapott zenei formát, újszerű módon megjelenítve és hallhatóvá téve azt a szerves kapcsolatot, amely a Telekom hálózatain keresztül az embereket szerte Európában összeköti. A Melody of Europe premierjére november 27-én került sor Berlinben.
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.