Megválik alkalmazottai harmadától az AOL
A cég önkéntes és nem önkéntes alapon választaná ki az elbocsátandókat, a létszámcsökkentéstől évi 300 millió dolláros megtakarítást remél.
A Time Warner korábbi bejelentése szerint az AOL-t december 9-én választanák le anyacégéről.
Korábban a társaság egyik ékköve volt az AOL internetszolgáltató, amely fénykorában, a kilencvenes években több mint 30 millió ügyféllel rendelkezett. Az idei harmadik negyedévben már alig 5,4 millióan voltak, ami 438 ezerrel kevesebb az egy évvel korábbinál, pedig a cég már akkor is mélyrepülésben volt. Az AOL 23 százalékos bevételcsökkenéssel zárta az idei harmadik negyedet, az anyavállalat pedig megerősítette, hogy az év végéig megválik a cégtől.
A világ vezető szórakoztatóipari vállalkozása, az amerikai Time Warner Inc. 38 százalékos nyereségcsökkenést jelentett november elején a harmadik negyedévről, viszont felfelé módosította az év egészére vonatkozó profitelőrejelzését, a hirdetési piac javulására hivatkozva.
Kapcsolódó cikkek
- A Pannon várhatóan 200 alkalmazottját bocsátja el
- Elbúcsúzik a német piactól az amerikai AOL
- Négyszáz fős létszámleépítés a Magyar Telekomnál
- Rekordveszteség, elbocsátások a Hitachinál
- 12 000 dolgozójától válik meg az AT&T
- Magyar Telekom: stabil létszámgazdálkodás a következő 3-5 évben
- Az AOL ismét megkörnyékezte a Yahoo-t
- Ráfizetés a Google egymilliárd dolláros AOL-befektetése
- Több száz új munkatársat keres a tiszaújvárosi Jabil
- Great Place to Work: a Microsoft Európa legjobb munkáltatója
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?
A ChatGPT kinyírja a keresőoptimalizálást?
A mesterséges intelligencia és a nyelvi modellek, mint például a ChatGPT, az elmúlt években robbanásszerűen terjedtek el, és mind a felhasználók, mind a vállalkozások számára új kihívásokat jelentenek. A ChatGPT jelenlegi, körülbelül 200 milliós felhasználói bázisa ugyan elenyésző a Google vagy a Google által bevezetett Gemini 4,3 milliárd felhasználójához képest – ami a Föld lakosságának közel fele –, azonban ez a szám rövid idő alatt nőtt ekkorára, ami komoly kérdéseket vet fel a vállalatok számára.
Egyre magasabb szintekre tör az IT
Backoffice-ból stratégiai területté vált az IT a cégek életében, hiszen ma már nemcsak a rendszerek működését, de egy cég fejlődését, stratégiai irányvonalait is erőteljesen meghatározhatja – véli a K&H IT vezetője. Ehhez igazodva az IT kiadások is egyre tetemesebb részét teszik ki a működési költségeknek – elérve akár a 70 százalékot is. Különösen igaz ez a bankokra, ahol az innovatív informatikai megoldások már a pénzügyi tranzakciók részét képezik.
Íme a legvilágpiacképesebb magyar e-kereskedők
Első alkalommal adták át a HungarEcomm Stars Díjat, Magyarország legkiemelkedőbb, világpiacon is versenyképes e-kereskedelmi vállalkozásainak.
A PwC megvette a GKID-t
A GKID megállapodást kötött a PwC-vel, melynek értelmében a PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft. 100%-os tulajdonrészt szerzett a GKID Research & Consulting Kft-ben. Ezzel a PwC tanácsadási üzletága digitális kereskedelmi, csomaglogisztikai, médiapiaci valamint adatszolgáltatási és piackutatási kompetenciával is bővül.