Jeff Kelly a BT Global Services vezérigazgatója
Az 53 éves vezető amerikai állampolgár, mostani kinevezése előtt az EDS 10 milliárd dollár értékű részlegét vezette a teljes amerikai kontinensen 25 éves munkaviszonyt követően a texasi Plano székhelyű nemzetközi informatikai szolgáltatónál.
Az EDS-nél eltöltött idő alatt Kelly folyamatosan emelkedett a ranglétrán, számos vezetői pozíciót töltött be, tevékenységének középpontjában a vállalati divíziók nyereségessé tétele, az ügyfél-kiszolgálás színvonalának emelése, és a vállalat termék portfóliójának fejlesztése állt.
Az EDS-nél legutóbbi pozíciója a vállalat 10 milliárd dollár értékű, teljes amerikai kontinensre kiterjedő részlegének vezetése volt, ahol több milliárd dollár értékű új üzletet hozott a vállalatnak a költségek csökkentésével, és az ügyfélszolgálat színvonalának emelésével együtt. Ezt megelőzően Kelly volt az EDS General Motors ügyfele számára nyújtott globális informatikai szolgáltatások igazgatója.
Karrierjét 1978-ban villamosmérnökként kezdte az autógyár-óriás General Motorsnál a vállalat Buick gépkocsikat gyártó üzemcsoportjában, a Michigan állambeli Flintben. 1985-ben került az EDS-hez, azt követően, hogy az autógyár 1984-ben 2,5 milliárd dollárért felvásárolta az informatikai szolgáltatót az alapító Ross Perot-tól.
Kelly az Illinois-beli Altonban született, nős, négy gyermek édesapja. MBA diplomáját a University of Michigan egyetemen, villamosmérnöki alapdiplomáját pedig a Missouri egyetemen szerezte.
Nagy jazzrajongó, aki egyúttal az amerikai futball híveként a Dallas Cowboys szurkolótáborához tartozik.
Kapcsolódó cikkek
- Válságkezelő kereskedelmi igazgató a Sixtnél
- Új HR-menedzser a Canon Hungária Kft.-nél
- Laufer Tamás az Informatikai Vállalkozások Szövetségének új elnöke
- Klotz Tamás csatlakozott a Microsoft közigazgatási csapatához
- Új marketingvezető a Canon hazai csapatában
- Sigvart Voss Eriksen a Pannon új CMO-ja
- Távozik a Pannon CMO-ja
- Átalakítja szervezetét a Magyar Telekom, távozik Winkler
- A Magyar Telekom ügyfélszolgálati igazgatója lett az év projektmenedzsere
- Távozik a Siemens vezér
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?
A ChatGPT kinyírja a keresőoptimalizálást?
A mesterséges intelligencia és a nyelvi modellek, mint például a ChatGPT, az elmúlt években robbanásszerűen terjedtek el, és mind a felhasználók, mind a vállalkozások számára új kihívásokat jelentenek. A ChatGPT jelenlegi, körülbelül 200 milliós felhasználói bázisa ugyan elenyésző a Google vagy a Google által bevezetett Gemini 4,3 milliárd felhasználójához képest – ami a Föld lakosságának közel fele –, azonban ez a szám rövid idő alatt nőtt ekkorára, ami komoly kérdéseket vet fel a vállalatok számára.
Egyre magasabb szintekre tör az IT
Backoffice-ból stratégiai területté vált az IT a cégek életében, hiszen ma már nemcsak a rendszerek működését, de egy cég fejlődését, stratégiai irányvonalait is erőteljesen meghatározhatja – véli a K&H IT vezetője. Ehhez igazodva az IT kiadások is egyre tetemesebb részét teszik ki a működési költségeknek – elérve akár a 70 százalékot is. Különösen igaz ez a bankokra, ahol az innovatív informatikai megoldások már a pénzügyi tranzakciók részét képezik.
Íme a legvilágpiacképesebb magyar e-kereskedők
Első alkalommal adták át a HungarEcomm Stars Díjat, Magyarország legkiemelkedőbb, világpiacon is versenyképes e-kereskedelmi vállalkozásainak.
A PwC megvette a GKID-t
A GKID megállapodást kötött a PwC-vel, melynek értelmében a PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft. 100%-os tulajdonrészt szerzett a GKID Research & Consulting Kft-ben. Ezzel a PwC tanácsadási üzletága digitális kereskedelmi, csomaglogisztikai, médiapiaci valamint adatszolgáltatási és piackutatási kompetenciával is bővül.