Obama újra a webhez fordul segítségért

Obama elnök stábja bejelentette, hogy miután szerda este, európai idő szerint kedden hajnalban beszédet intéz a kongresszusban az amerikai polgárokhoz, reakciókat is vár a helyzetelemzéssel kapcsolatban. A lassan kihűlő lelkesedés feltámasztására és több kisebb vereség kiköszörüléséhez az elnök ismét az internethez fordul. A kérdéseket egy külön ebből a célból létrehozott YouTube csatornára várja, és online fogja megválaszolni azokat.
Az elemzők szerint ez a korábbi, nyertes stratégia felmelegítését jelenti. Mint ismeretes, ahogy a korábban gyengén álló Kennedy szenátor annak idején képes volt megnyerni a választásokat azzal, hogy első ízben egy új médiumon, a televízióban jól szerepelt, Obama sikere mögött jelentős részben az online kampánytevékenység állt.
A kormányzatot ért kisebb csapások után az elnök a hírek szerint visszahívta korábbi kampánystábját, és újra a sikeres technikák, köztük az internetes kommunikáció bevetésére készül. A cél ezúttal a kormányzati intézkedések elfogadtatása, hiszen az általános alanyi jogon járó orvosi ellátás nélküli USA-ban nemrég fogadtak el egy olyan törvényt, mely lépéseket tesz az európai egészségügyi rendszer bevezetése felé, ám egyben igen költséges is. A stáb újra a bevált eszközökhöz nyúl, mint az iPhone, a YouTube, a Twitter, vagy a MySpace és Facebook, de a fotómegosztó Flickeren is saját oldalt hozott létre a Fehér Ház.
Kapcsolódó cikkek
- Jobs üzeni: Blu-ray helyett használd a YouTube-ot!
- Opera böngészővel a kazah cenzúra ellen
- Öt éve jelent meg az első YouTube videó
- Több tízmilliónyi mobiltelefont tilthatnak le Mexikóban bűnmegelőzési céllal
- CivilJutub: videóportál civileknek
- Megváltozott a YouTube
- Választás 2010 - KEK KH: biztonságos a választási informatikai rendszer
- Kínába irányították a YouTube, a Facebook és a Twitter adatforgalmát
- NetOkratikus népszavazást! - Nyílt levél Sólyom Lászlóhoz
- A YouTube és a Wikipédia is megbénult egy időre
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bridgestone abroncsokon hasít az új Porsche Macan Electric és Panamera
A Porsche a Bridgestone-t választotta, hogy egyedi gumiabroncsokat fejlesszen az új Macan Electric és Panamera modellekhez. Mostantól mindkét jármű az egyedileg tervezett Bridgestone Potenza Sport ultranagy teljesítményű gumiabroncsokkal lesz elérhető. Emellett a Porsche harmadik generációs sportos luxusszedánja, a Panamera személyre szabott Bridgestone Blizzak LM005 téli abroncsokkal is felszerelhető – ez az első téli gyári felszerelés a Bridgestone részéről a Porsche számára.
SZEzonnyitó: az autó-motor sport és a járműipari technológiák élvonalában a győri egyetem
A Széchenyi István Egyetem meghatározó szereplője az élenjáró járműipari technológiák fejlesztésének és a járműmérnökképzésnek, valamint egyre aktívabb résztvevője az autó-motor sportnak is. A győri intézmény támogatásával induló versenyzők az elmúlt évben jelentős sikereket értek el, hazai és nemzetközi helyezésekkel gazdagodtak. A SZE Motorsport SZEzonnyitó rendezvényét február 4-én tartották, amelyen a 2025-ös terveikről számoltak be a sportolók és a szakvezetők.
Magasabb szintre emeli a Super Bowl nézői élményét a Sony
Az NFL hivatalos technológiai partnere, a Sony, rekordmennyiségű technológiát fog bevetni a február 9-i Super Bowl LIX közvetítéséhez New Orleansban. A Kansas City Chiefs és a Philadelphia Eagles fog megküzdeni a Vince Lombardi-trófeáért.
Hasznos tavaszváró appok a HONOR-tól
A tavasz közeledtével egyre gyakrabban élvezhetjük a szép időt, és ha sikerül átvészelni az influenzaszezont, akkor rengeteg új lehetőség vár ránk a világban. Ehhez tökéletes társunk lehet okostelefonunk, valamint a számos alkalmazás, amelyek segíthetnek abban, hogy izgalmasabbá, produktívabbá vagy éppen kellemesebbé tegyük a mindennapokat, különösen, hogy egyre több lehetőségünk nyílik az új évszak beköszöntével. Íme néhány tavaszváró alkalmazás a HONOR kínálatából!
700 ezer felhasználó, havi 2 millió utalás a K&H mobilbankjában
Januárban már hétszázezer mobilbanki ügyfél vette igénybe a K&H díjnyertes appját. A tavaly a digitálisan élenjáró bankoknak adott Digital Innovator UX 2024 díjat elnyerő mobilbanki alkalmazásban havonta kétmillió utalást végeznek a felhasználók, akik saját értékeléseik szerint is szeretik, szívesen használják az applikációt. A mobilbank népszerűségét fokozza Kate is, hiszen a K&H éjjel-nappal elérhető digitális asszisztense kétszáz funkcióval rendelkezik, ami sokkal kényelmesebbé teszi a bank és biztosító ügyfelei számára pénzügyeik intézését.