Tíz százalékos részt akar a Samsung a hordozható gépek piacán

MTI Sajtóadatbank, 2010. január 29. 08:27

A Samsung az idén mintegy 35 ezer hordozható számítógépet tervez eladni a magyar piacon, s ezzel 7-10 százalékos részesedésre akar szert tenni.

Szabó Pál, a Samsung Electronics Magyar Zrt. IT-üzletágának vezetője csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón elmondta: a netbook piacon 15-20 ezer gép eladásával 15-20 százalékos, míg a notebook szegmensben 10-15 ezer eszköz értékesítésével 5 százalék körüli részesedést akarnak elérni.

 Az eseményen elhangzott: a Samsung tisztában van azzal, hogy a magyar piacot erősen érinti a gazdasági válság, de úgy gondolja, hogy minőségi termékekkel ilyen időszakban is lehet vásárlókat szerezni. A Samsung a magyar piacon eddig nem forgalmazott hordozható gépeket.

 A Samsung 1989 óta van Magyarországon, a dél-koreai cég tavaly 20 milliárd dollár forgalmat ért el Európában.
 

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

9 év után új elnök az IAB Hungary élén

2025. január 16. 18:01

A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot

2025. január 14. 18:15

A Continental új technológiája látványos módon jelenít meg tartalmakat a járművek oldalablakain

2025. január 9. 12:54

Megérkezett a One Magyarország: minden, amit az ügyfeleknek tudni érdemes

2025. január 2. 11:51