A Pannon várhatóan 200 alkalmazottját bocsátja el
Pannon GSM Távközlési Zrt. várhatóan 200 saját munkatársat bocsát el, és további 50, nem pannonos alkalmazottal betöltött pozíciót épít le - közölte a mobilkommunikációs cég pénteken az MTI-vel.
A Pannon 1,9 milliárd forinttal kívánja csökkenteni személyi költségeit 2010-ben, az erről szóló javaslatot pénteken terjesztették elő a cégnél, és egyben konzultációt kezdeményeznek a dolgozókkal.
A javaslat a Pannon 2010-re vonatkozó, 3 milliárdos költségcsökkentési stratégiájának része.
Az így keletkező megtakarításokat a Pannon a termék- és szolgáltatásfejlesztésre fordított befektetések szinten tartására, illetve növelésére fordítja, különös tekintettel a mobilszélessávra, valamint arra, hogy az ügyfeleknek elsőrangú ár-érték arányú termékeket nyújthassanak.
A Pannon hisz abban, hogy ezzel a lépéssel javulnak a hosszú távú üzleti kilátásai és a vállalat a gyorsan változó telekommunikációs piac élvonalába kerül - olvasható a cég közleményében.
A Pannon GSM Távközlési Zrt. az elmúlt évben 73,4 milliárd forint kamat- és adófizetés, tőketörlesztés és amortizáció előtti eredményt (EBITDA) ért el, ami 3,6 milliárd forinttal kevesebb a 2008. évinél.
A társaság bevétele tavaly 177 milliárd forint volt, 11,3 milliárddal forinttal elmaradt az egy évvel korábbitól.
Kapcsolódó cikkek
- Több mint 10 milliárddal kisebb bevétel a Pannonnál
- Megválik alkalmazottai harmadától az AOL
- Csökkent a Pannon árbevétele és nyeresége
- Négyszáz fős létszámleépítés a Magyar Telekomnál
- A Pannon az előfizetőkre terheli az áfa-emelést!
- Jensen: fő célom a Pannon elért eredményeinek a megőrzése
- Rekordveszteség, elbocsátások a Hitachinál
- Szervezeti változás a Pannonnál
- 12 000 dolgozójától válik meg az AT&T
- Magyar Telekom: stabil létszámgazdálkodás a következő 3-5 évben
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A NIS2 megfelelés és a MI-megoldások is megnehezítik a magyar cégek digitális átállását
Az informatika minden eddiginél gyorsabban fejlődik, így nem csoda, hogy ezt sokszor a cégek sem győzik követni. A felhőtechnológia néhány éve még modern kuriózumnak számított, ma már azonban elvárás, hogy bárhol is vagyunk, minden adat azonnal elérhető legyen. Ez a technológiai ugrás azonban nemcsak a rugalmas együttműködést és a munkavégzés szabadságát hozta el a cégek életébe. Ha nem szakszerű módon történik meg egy új IT rendszerre való átállás, az komoly kiberbiztonsági kockázatnak teszi ki a vállalatot. Egy rendszergazdának nemcsak az a feladata, hogy fejlessze a vállalat informatikai hátterét, a cég dolgozóit is oktatnia kell az új rendszerek használatára.
Egy évszázada a mobilitás élén
Az Emil Frey cégnév összeforr a minőséggel, hitelességgel, iránymutatással és a vevőközpontúsággal. A vállalat úttörő szellemisége 100 év múltán sem csorbult, sőt hitvallásával újabb és újabb területeken válik meghatározóvá. A századik születésnapot a magyar képviselet Prestige Day keretében ünnepelte partnereivel Zsámbékon, a DrivingCampen.
Huawei: Az intelligens technológiák 2030-ra 16 billió dollárral növelhetik a globális GDP-t
A Huawei több mint tíz intelligens hálózati terméket és megoldást mutatott be az idei, müncheni Huawei Network Summiton. Az új Xinghe hálózati megoldások lehetővé teszik a rendkívül gyors adatátvitelt és a nagy teljesítményű hálózati környezetek kiszolgálását, ezzel elősegítve Európa digitális és intelligens fejlődését. Az eseményen több mint ezeregyszáz iparági szakértő, technológiai vezető és partner vett részt több mint 30 országból, köztük Németországból, Franciaországból, Olaszországból, Svájcból, Spanyolországból, Törökországból és Magyarországról is.
A CFO-k felvették a technológia diktálta tempót
A hazai pénzügyi vezetők (CFO-k) egyre komfortosabbak az új technológiai megoldásokkal, de komplexebb szabályozói megfelelésekkel és folyamatos költségcsökkentési nyomással kell szembenézniük. Arra számítanak, hogy az automatizáció és a digitalizáció térnyerése alapvetően alakítja át a szerepüket – derül ki a PwC 6. alkalommal elkészített Pénzügyi Vezetői Felméréséből.
Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem fele. A fiatalabb fogyasztók többre vágynak: nem maradnak hűségesek egy termékhez vagy márkához azért, mert addig tetszett nekik, megszokták és azt vásárolták. Sokukat vonzzák az olyan újdonságok, amelyek menő tartalmakat vagy képeket használnak, vagy egyszerűen “jó a vibe-juk”, és ezért lecserélik régi kedvenceiket. A vásárlók kegyeiért könyörtelen harc folyik, és az ügyfélhűség elérésében, megtartásában a fő segítség ma már a mesterséges intelligencia lehet az SAP Emarsys kutatása szerint.