Teljes HuaweiSymantec termékportfolió a Sysmantól
Partnerrendezvény és sajtótájékoztaó keretében, március 18-án bemutatkozott a HuaweiSymantec és hazai partnervállalata, a Sysman Informatikai Zrt.
A HuaweiSymantec vegyes vállalat 2008. februárja óta tevékenykedik, mára 4000 alkalmazottal működik, akiknek 50-60 százaléka k+f területen dolgozik. A vállalat termékportfoliója három rétegű (alsó-közép-felső kategóriás termékek és megoldások), az eladási struktúra csatorna-fókuszált, a szolgáltatások partnerségi alapon működnek. A cégnek 7 régióban van irodája, és négy k+f központja van (mind a 4 Kínában). A termékek egyik családját egyrészt a Seaspace Security Portfolio biztonsági eszközök, UTM-ek, átjárók, szolgáltatások, vírusvédelem, másrészt az Oceanspace Storage Products online tároló eszközök, cloud termékek, hálózathoz csatolt tárolók, saját SSD meghajtók és tárolási virtualizációs eszközök jelentik.
A HuaweiSymantec néhány sikeres projektje. A Deloitte tanácsadó cégnél adatmenedzselésben segített a cég; a Dél-afrikai Walter Sisulu Egyetemen adatmegosztásban és katasztrófa-elhárításban jeleskedtek; míg a maláj Maxis távközlési vállalatbiztonsági portfoliójának erősítéséra tűzfal megoldást szállítottak.
Bár a teljes termékportfoliót szállítja a Sysman, kiemelhető három HuaweiSymantec termék. Az Oceanspace S2600 sorozatú, kis-és közepes vállalatokra szabott harmadik generációs tároló. Az Oceanspace N8000, hálózathoz csatolt, egyesített tároló rendszer, amely konszolidált tárolást biztosít. Az Oceanspace VTL3500 típusjelű eszköz pedig kkv-k számára optimalizált virtuális háttértár.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarországra jön a HuaweiSymantec
- Rekordbevétellel zárta a 2009-es pénzügyi évet a Symantec
- Visszavonul a Symantec vezérigazgatója
- A Symantec bekebelezi a MessageLabset
- Erős első negyedév a Symantecnél
- Peter Geytenbeek a Symantec új regionális igazgatója
- A folyamatos operatív fejlesztéseknek köszönhető a realizált bevétel a Symantec-nél
- Symantec: befejeződött a Vontu felvásárlása
- Symantec: Vontu-akvizíció 350 millió dollárért
- Symantec: szilárd második negyedév
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Siemens és a Microsoft új szintre emeli az épületautomatizálást
A Microsoft és a Siemens új együttműködése megkönnyíti és hatékonyabbá teszi a nagyobb létesítmények – például kereskedelmi épületek, adatközpontok vagy egyetemi kampuszok – IoT-alapú működtetését. A partnerség lehetővé teszi a Siemens Building X digitális épületfelügyeleti platformja és a Microsoft Azure IoT Operations szolgáltatás közötti zökkenőmentes együttműködést.
AI a hivatalban: új kollégák érkeznek több száz önkormányzathoz
Egyre több hazai település kap lehetőséget arra, hogy mesterséges intelligenciával támogatott ügyfélszolgálatot vezessen be. Az új „digitális kollégák” a hét minden napján, napi 24 órában elérhetők e-mailen és telefonon is, jellemzően öt másodpercen belül válaszolnak, több nyelven kommunikálnak, és miközben költséghatékonyak, jelentősen tehermentesítik a hivatal munkatársait.
Női vezető formálja a magyar autóipart
2025-ben első alkalommal hirdette meg a Gyártástrend magazin az Év Gyára Projektverseny új kategóriáját, az Év Ipari Vezetője díjat. A kezdeményezés célja, hogy elismerje és reflektorfénybe helyezze a hazai gyártóipar kiemelkedő vezetőit. A női vezetők közül idén Topolcsik Melinda, a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. ügyvezető igazgatója nyerte el az elismerést.
Az ABB a világ egyik legfenntarthatóbb vállalata lett a TIME szerint
Az ABB a TIME magazin „A világ legfenntarthatóbb vállalatai 2025” rangsorában a 14. helyen végzett, míg Svájcban az iparágaktól független összesítésben a harmadik helyet szerezte meg.
Amikor az ügyfélszolgálat elkezd gondolkodni – AI-asszisztens a Bosch-nál
A Bosch csoport, a globális elektromos szerszám piac egyik vezető szereplője, új mérföldkőhöz érkezett ügyfélszolgálati tevékenysége fejlesztésében. A vállalat az SAP AI-alapú copilotjára, a Joule-ra építve egy olyan intelligens ügyfélkezelési rendszert hozott létre, amely nemcsak növelte az ügyfélelégedettséget, hanem jelentős költségmegtakarítást is eredményezett, miközben könnyebbé és hatékonyabbá tette az ügyfélszolgálati munkatársak mindennapjait.