Megváltozott a YouTube
MTI Sajtóadatbank, 2010. április 6. 08:41
Alaposan átalakította megjelenését a Google birtokában lévő YouTube videomegosztó portál, hogy ezzel is több nézőt vonzzon.
A YouTube már két hónapja tesztelte az új megjelenést, amellyel a napokban már világszerte minden felhasználó megismerkedhetett. A nézőket el is kalauzolják a megújult oldalon. A fejlesztés legfőbb célja az volt, az emberek több időt töltsenek a megosztó portálon. Az amerikai felhasználók naponta átlagosan 15 percet szörfölnek a weblapon, míg tévénézéssel öt órát töltenek el. "Azt kérdeztük magunktól, miként lehetne a 15 percet egy órára növelni?" - mondta Rajaraman. A YouTube a világ legnépszerűbb megosztó portáljára percenként 24 órányi anyagot töltenek fel.
Kapcsolódó cikkek
- Napi 200 millió YouTube-videót néznek mobiltelefonokon
- VIDEOTORIUM néven oktatási-tudományos videomegosztó portál indult
- "Hogyan csináljam?" videótippek már mobilokra is
- Zene- és videóletöltő-szolgáltatást indít a Sony
- Nyolcvanezer videóból válogathatnak a YouTube-időkapszula készítői
- 15 percre tolta ki a határt a YouTube
- Aki szeretne Ridley Scott és Kevin Macdonald filmjében szerepelni, rögzítse élete egy-egy pillanatát
- YouTube videók 4k-ban
- YouTube Leanback: önjátszó HD szolgáltatás lustáknak - akár Facebookra is
- Egyszerű online videóvágó a YouTube-on
Cikkgyűjtő
További fontos híreink
Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül
2024. szeptember 29. 15:24