Önálló mobilmárkaként jelenik meg a djuice

forrás Prim Online, 2010. április 9. 17:24

A djuice márka a jövőben a Telenor csoport önálló márkájaként működik tovább Magyarországon.

A djuice a jövőben csak 26 év alattiaknak értékesít előfizetéseket és szolgáltatásokat. Tarifáit és márkaszolgáltatásait a 15 és 26 év közötti korosztály igényeinek folyamatos kutatásával és figyelembevételével alakítja. Túllépve a már megszokott telekommunikációs szolgáltatásokon, az előfizetések mellé folyamatos közösségi kedvezményeket kínál minden djuice előfizetőnek divatüzletekben, koncerteken, bulikon és partikon. De ugyanígy kedvezményeket biztosít majd kulturális intézményeknél, múzeumok belépőinél vagy könyvesboltokban is.

A djuice az első nyílt forráskódú mobilmárkaként határozza meg magát. A márka mindennapi működésének meghatározó része a folyamatosan működtetett fogyasztói tanácsadó panel, melynek 15 és 26 év közötti tagjai, kritikájukkal, ötleteikkel külső tanácsadókként segítik a djuice csapat munkáját. Már az elmúlt fél évben is folyamatos tesztelés és kutatás mellett született meg az új djuice.

Így alakultak ki például az új tarifa csomagok (számlás 20, kártyás 29, stb.) és az első olyan közösségi tarifa is, ahol akár 1 millió 15-26 éves fiatal beszélhet 0 forintért egymás közt.
 
A djuice kivonul a Pannon boltjaiból és saját, országos üzlethálózatot épít. Szolgáltatásait és az előfizetéseket csak az április elejétől folyamatosan nyíló djuice üzletekben lehet megvásárolni. A hagyományos boltoktól eltérően a djuice üzletei, a djuice café-k kávézóként, találkahelyként is működhetnek. Ezt szolgálja az ingyenes internetezési lehetőség, a kávékínálat, a kihelyezett székek és asztalok. Budapesten egy innovatív, Magyarországon még nem ismert értékesítési koncepciót is megvalósít a márka, ez az U26 djuice clubshop. A Nyugati téren, az Eiffel irodaházban április 9-től működő U26-ban az értékesítésen túl, zenei és kulturális programok, előadások, látványkonyha, bár, terasz várja a közönséget. Az U26 djuice clubshop 3 napos programindító és nyitó fesztiválja április végén kerül megrendezésre.

A djuice saját közösségépítő programot indít. A MyLife nem egy hagyományos hűségprogram, nem a djuice-nál elköltött forintokért jutalmazzák az előfizetőt, hanem a fiatalok életének egyéb területein folytatott tevékenységeket, elért eredményeket honorálják. A sportolással, tanulással, környezetvédelemmel kapcsolatos aktív és hasznos időtöltést is extra pontokkal díjazza a MyLife rendszer. Pontot ér, ha a közösség tagja nyelvvizsgát szerez, ha rendszeresen sportol, ha örökbefogad egy állatot, vagy ha elmegy megnézni egy kiállítást múzeumban. A MyLife részesei csak a djuice ügyfelei lehetnek. Az előfizetéskor kapott és a mobiltelefonokra ragasztott RFID-matrica (Radio Frequency IDentification) lesz a közösségi azonosító. Ezzel az azonosítóval érhetőek el továbbá 10-20 százalékos kedvezmények a partnerüzletekben vagy egyéb programokon. A divatüzletekbe RFID-leolvasókat telepít a djuice, a koncerteken, kulturális rendezvényeken pedig mobil leolvasók biztosítják a kedvezmény igénybevételét. A közösségépítő program on-line felülete lehetőséget fog nyújtani arra is, hogy a fogyasztók maguk szavazzák majd meg, milyen programokat támogasson a djuice. 

A djuice jelenleg hat országban, 10 millió előfizetővel rendelkezik. Magyarországon már hat éve van jelen és több mint 400 000 előfizetője van.

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Telekom bemutatja fiataloknak szóló ajánlatát

Formáld szabadon a kereted! – ez a koncepciója a Telekom új, fiataloknak szóló ajánlatának, amely az adatforgalom és a hanghívás terén is a célcsoport különböző élethelyzeteihez maximális rugalmassággal alkalmazkodik. A Kraft Ajánlat paramétereit az Y és a Z generáció megkérdezésével alakították ki – azt is ők dönthették el, hogy az alternatívák közül melyik kerüljön végül a piacra. Az ajánlat abban is igazodik a korosztály szükségleteihez, hogy igény szerint további szolgáltatásokkal bővíthető.

2021. július 26. 19:09

Információk a HONOR Magic3 sorozatról

A HONOR a mai napon csatlakozott a Global CEO Tech Talkhoz, hogy megossza az 5G és az AI korszakában az intelligens és összekapcsolt élet jövőjéről alkotott elképzeléseit. Benjamin Lim, a Reuters korábbi pekingi irodavezetője és észak-ázsiai vezető tudósítója volt a moderátor, míg George Zhao, a HONOR Device Co.,Ltd. vezérigazgatója, Cristiano Amon, a Qualcomm Incorporated elnök-vezérigazgatója, Sitao Xu, a Deloitte China vezető közgazdásza és partnere, valamint Nathan Midler, a Harvard Business Publishing kínai igazgatója szintén csatlakozott a beszélgetéshez, hogy értékes meglátásokat osszanak meg arról, hogy az AI és az 5G hogyan teszi lehetővé mindenki számára az intelligens, hálózatba kapcsolt eszközök által támogatott mindennapokat.

2021. július 20. 19:50

Frissíti legfontosabb alkalmazását a Huawei

Számos fontos, a készülék működéséhez elengedhetetlen, kényelmi és terméktámogatási funkciót sűrített egyetlen alkalmazásba a Huawei. A MyHuawei elnevezésű új appban a felhasználók egy helyen érhetik el a vállalat legfrissebb híreit és tevékenységeit, az eszközökkel kapcsolatos információkat, az alkalmazások adatait és kapcsolatba léphetnek a többi Huawei felhasználóval is. A készüléken lévő Támogatás alkalmazás július 15-től automatikusan frissül a MyHuawei-re, így a felhasználók egyetlen appal folyamatosan naprakészek lehetnek.

2021. július 18. 10:19

Felpörgött az adathasználat a magyar EB-meccsek idején a Telenornál

A nemrég zárult labdarúgó Európa-bajnokságon a magyar válogatott meccsei iránti érdeklődést jelzi, hogy a Telenor hálózati statisztikái szerint a mérkőzések idején szembeötlően megugrott az adatforgalom az EB többi meccséhez képest. A tavalyi év hasonló időszakához képest átlagosan 17%-kal nőtt az adatforgalom az EB egy hónapja alatt a Telenor hálózatán, amiben a megszokott éves növekedési trend is szerepet játszott.

2021. július 16. 11:18

Elindult a Hotel & More Group szállásfoglalás applikációja

Új, saját fejlesztésű szállásfoglalás applikáció bevezetésével nyitotta meg a nyári szezont a Hotel & More Group, annak érdekében, hogy vendégeik gyorsan és könnyen tudjanak szállást foglalni a cégcsoport szállodáiban.

2021. július 14. 11:08

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Jó belépő a külföldi piacra a hazai tech cégeknek

2021. július 20. 16:30

Első a kiberbiztonság?

2021. július 7. 12:37

950-szeresére nőtt három hét alatt a magyar vizslacoin árfolyama

2021. június 28. 09:52

NMHH-kutatás: miért nem internetezik mindenki?

2021. június 14. 09:53