Februárban kismértékben nőtt a mobilinternetes előfizetések száma
Az idén februárban a három magyarországi szolgáltató mobilinternet-előfizetéseinek száma 13 ezerrel 959 ezerre nőtt, míg a teljes előfizetői táboron belül az aktív - a mobilinternet-szolgáltatást az utolsó három hónapban igénybe vevő - ügyfelek száma 3 ezerrel 738 ezerre emelkedett - közölte a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) csütörtökön az MTI-vel.
A mobilinternet-szolgáltatásra előfizetők száma 2009. februárjában 527 ezer, az aktív felhasználók száma pedig 435 ezer volt.
A három mobilszolgáltató együttműködésén alapuló gyorsjelentés szerint februárban a felhasználók mintegy 1 millió 60 ezer gigabájt adatot forgalmaztak, 116 ezerrel kevesebbet, mint az előző hónapban. A felhasználók átlagos adatforgalma mindhárom hálózatban csökkent,
így az egy aktív ügyfélre jutó adatforgalom februárban a januári 1,6 gigabájt után 1,44 gigabájt volt.
Az összes előfizetőt tekintve a T-Mobile piaci részesedése a januári 46,38 százalékról 47,02 százalékra emelkedett, a Vodafoné 25,04 százalékról 24,81 százalékra, a Pannoné pedig 28,58 százalékról 28,16 százalékra csökkent februárban.
A forgalmazásban részt vevő, aktív előfizetések alapján a Pannon részesedése a januári 25,36 százalékról 24,41 százalékra, a Vodafoné pedig 26,28 százalékról 26,21 százalékra csökkent, míg a T-Mobile részesedése 48,36 százalékról 49,38 százalékra nőtt.
Az adatforgalom alapján a T-Mobile piaci része az egy hónappal korábbi 43,52 százalékról 44,41 százalékra nőtt, a Vodafoné 28,49 százalékról 27,91 százalékra, míg a Pannoné 27,99 százalékról 27,68 százalékra csökkent.
Az egy előfizetőre jutó adatforgalom februárban a Pannon esetében 1,76 gigabájtról 1,63-ra, a Vodafonnál 1,73-ról 1,53-ra, a T-Mobile-nál pedig 1,44-ről 1,29-re csökkent.
Februárban a T-Mobile ügyfelei a januári 512 ezer gigabájt után 471 ezret forgalmaztak, a Pannon ügyfeleinek forgalma 329 ezer gigabájtról 294 ezerre csökkent, a Vodafone ügyfelei pedig a januári 335 ezer után februárban 296 ezer gigabájt adatot töltöttek le, illetve fel.
Kapcsolódó cikkek
- 12 milliónál tart a hazai mobil-előfizetői szám
- Szeptemberben megélénkült a mobilvásárlás
- Nőtt a mobilinternet-előfizetők száma, de mérséklődött a forgalom
- Februárban vegyes mozgások voltak a magyar mobilpiacon
- Novemberben tovább nőtt a mobilinternetes előfizetések száma
- Tovább bővült a vezetékes szélessávú piac októberben
- NHH: nőtt a mobilinternetezők száma júliusban
- Aktivizálódik a mobilpiac
- Több mint 300 ezer ügyfél tűnt el a mobilpiacról 2009 első félévében
- A válság ellenére nőtt a vezetékes internet előfizetések száma
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.