A lelküket is eladják a figyelmetlen online vásárlók
A GameStation csupán arra volt kíváncsi, hogy mennyire figyelmesek a szörfölők, s egy rövidke toldalékkal kiegészítették az általános felhasználási feltételeket, mégpedig akik beleegyezésüket adták, azok arra kötelezték magukat, hogy öt napon belül átadják lelküket az üzemeltetőnek. A kicsit morbid felmérés eredménye az lett, hogy 7500-an, azaz a vásárlók közel 90%-a elfogadta a szerződést. Akik viszont figyelmesen végigolvasták a leírást, és felfedezték abban az említett passzust, azok egy linken keresztül visszavonhatták lelkük átadását, és 5 font engedményben részesültek. A felhasználóknak azonban mindössze a 12%-a vette észre a néhány soros kiegészítést.
A GameStation képviselői a tanulmány nyilvánosságra hozatalával egyidőben azt is kijelentették, hogy nem élnek törvény adta jogukkal, és nem követelik egyetlen egy ügyfelüktől sem lelkük átadását.
Kapcsolódó cikkek
- A pápa áldását adta közösségi oldalakra, de óv is tőlük
- Internetezők szociális hálózata
- E-kereskedelem mobilról - 2010-ben már okostelefonról is intenzíven vásároltunk
- 2.6 millió magyar a Facebookon!
- Okostelefonnal lehet fizetni a Starbucks kávézókban
- A NextChat.hu megkezdte működését
- Már hétévesen rendszeresen interneteznek az európai gyerekek
- Book Saver: A digitális könyvfaló
- Magyar Kiváló Online Gyermektartalom Díj - Meghosszabbított nevezési határidő
- Napi 200 millió YouTube-videót néznek mobiltelefonokon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hogyan alakítják át az AI PC-k a vállalati IT-rendszereket?
A beépített mesterséges intelligencia funkciókat tartalmazó személyi számítógépek piaca elképesztően gyors ütemben nő, amivel a vállalatoknak is lépést kell tartaniuk a hatékony és sikeres működés érdekében.
Korlátlan internetet ad a Yettel az árvízhelyzet miatt
A Yettel az árvíz elleni védekezést segítve úgy döntött, hogy öt napra ingyenes korlátlan adatkeretet biztosít ügyfelei számára.
Árvízkezelés: közös válságtérképet használ Csehországban a lakosság és a katasztrófavédelem
Csehországban ezekben a napokban nagyon hasonló az árvízhelyzet, mint hazánkban: van, ahol már intenzíven védekezni kell, máshol még csak készülnek a közelgő árhullámra. A helyzetre reagálva a Munipolis, a cseh önkormányzatok és lakosság közötti kommunikáció vezető, Magyarországon is jelen lévő platformja bevezetett egy új, katasztrófatérkép nevű funkciót. Ezt a lakosok és az önkormányzatok mellett a válságkezelő csapatok és a különböző vonuló szolgálatok (mentők, tűzoltók, rendőrség, katasztrófavédelem, önkéntesek, de akár a hadsereg) is folyamatosan látják és nyomon tudják követni. Az alkalmazást Magyarországon is több, az árvíz által veszélyeztetett település használja, így hazánkban is gyorsíthatja a lakosság és az önkormányzatok közötti információcserét a következő napokban.
Véglegessé vált a Kulcs-Soft cégformaváltása
A rendkívüli közgyűlés határozata értelmében néhány hónapon belül zártkörű részvénytársaságként folytatja működését a Kulcs-Soft.
Hatalmas a kereslet a HONOR befelé hajlítható telefonjára
Kiválóan teljesített első napjaiban a már Európa több országában is kapható HONOR Magic V3. A Magyarországra október 1-jén érkező eszköz megjelenése első napján 56%-kal több eladást produkált, mint elődje, a HONOR Magic V2. A készletek kifejezetten korlátozottá váltak, de újabb, nagyobb szállítmány várható a napokban.