Az LG Electronics javította eredményeit
A világ második számú tévégyártója és harmadik számú mobiltelefon-gyártója, a dél-koreai LG Electronics szerdán 675 milliárd vonos (457,7 millió euró) adózott eredményt jelentett az első negyedévről az egy évvel korábbi, 200 milliárdos veszteség helyett.
Az elemzők átlagosan csak 452,7 milliárd vonra számítottak most.
A bevétel 13,7 billió vonra gyarapodott 12,209 billióhoz képest.
A beszámoló szerint nagyszerűen alakult a lapos képernyős tévék, a hűtőgépek és a mosógépek értékesítése, de a telefonkészülékek piaca még szűkös maradt a cég számára. Az adózott eredményhez a cég befektetéseinek hozama is erősen hozzájárult - amiképp tavaly ezek
vesztesége is sokat nyomott a latban -, miközben az üzemi eredmény szerényebben nőtt, 529 milliárd vonra a tavalyi első negyedévi 516 milliárdhoz képest.
Kapcsolódó cikkek
- A világ legkeskenyebb okostelefonja és szemüveg nélküli 3D kijelző
- Wi-Fi Direc: vezeték nélküli adatátvitel Hotspot nélkül is
- Hol tart a fogyasztói elektronika 2011-ben?
- Az LG töretlenül hisz a 3D-ben, ezt januárban is megmutatja
- Ennio Morricone zenét komponál az LG okostelefonokhoz
- Diákok fejleszthetnek Android alkalmazásokat LG telefonokra
- Nem minden 3D szemüveg kényelmetlen és csúnya
- LG Android okostelefon kétmagos processzorral
- Dual processzoros Android-telefon
- Ráadás garanciák az LG-től
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Zöld energia az európai gyógyszeripar és egészségügyi ágazat számára
A Schneider Electric Energize programjának keretében egy négy céget tömörítő vásárlói csoport 10 évre szóló megállapodást kötött évi 245 GWh megújuló energiaforrásból származó áram beszerzésére. A program „Sustainability Business” üzletága a tárgyalások során tanácsadóként segítette a szerződést aláíró cégeket.
AI forradalom a pénzügyi szektorban is
A mesterséges intelligencia (AI) forradalmának egyik legnagyobb haszonélvezői várhatóan a pénzintézetek és pénzügyi szolgáltatók lesznek, amennyiben nem áldozzák fel a fogyasztói és felhasználói bizalmat a gyors eredmények érdekében. Az innováció és a bizalom fenntartását célzó uniós szabályozás 2026. augusztusáig fokozatosan lép életbe. A közelmúltban a KPMG Magyarország magyar és nemzetközi szakértői, valamint ügyfélkörük képviselői üzleti beszélgetést tartottak a témában.
Stratégiai megoldások és kihívások a KKV Summit 2025 konferencián
Május 7-én ismét megrendezésre kerül a magyar középvállalkozások egyik legfontosabb éves eseménye, a KKV Summit 2025 konferencia. A rendezvény a budapesti Mol Campusból kerül megrendezésre, ahol a hazai gazdaság vezető szereplői, sikeres vállalatvezetők és szakértők osztják meg tapasztalataikat a vállalkozásokat érintő legnagyobb kihívásokról és azok lehetséges megoldásairól.
Itt van Magyarország 50 legjobb munkáltatója
Magyarországon új digitális kiadvány jelenik meg, amely a munkaerőpiacra fókuszálva évente bemutatja az ország 50 legjobban értékelt vállalatát. A rangsor olyan cégeket sorol fel, amelyek munkakultúrájuk, juttatásaik és karrierlehetőségeik terén a legkiemelkedőbbek a dolgozók szerint.
Mesterséges intelligencia a marketing szolgálatában
A Microsoft adott otthont a Magyar Marketing Szövetség Marketing Döntéshozók Klubja legutóbbi rendezvényének, mely március 20-án zajlott, és a mesterséges intelligencia marketingben betöltött szerepét és lehetőségeit helyezte középpontba. A rendezvény üzenete az volt, hogy az AI nem csupán a jövő technológiája, hanem már most is olyan eszközként működik, amely jelentősen növeli a marketingmunka hatékonyságát. A Microsoft szakértői gyakorlati példákon keresztül mutatták be, hogyan integrálható az AI a marketing- és értékesítési folyamatokba, elősegítve azok optimalizálását és gyorsítva az üzleti döntéshozatalt.