Új marketingvezető a Canon hazai csapatában
A szakember mérnökként végzett a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen 1992-ben, majd a kereskedelem, a direkt marketing, a piackutatás, a brand management és marketing területén olyan vállalatoknál szerzett komoly tapasztalatot, mint a Xerox, a Mars és a British American Tobacco Hungary. Ezt követően a Panasonic South-East Europe Kft.-hez csatlakozott, ahol az elmúlt három évben regionális marketing igazgatóként kamatoztatta korábbi szakmai tapasztalatait.
Kátai Csaba a Canon Hungária Kft. marketingigazgatójaként 2010. április 26-án kezdte meg munkáját, és a cég marketingtevékenységének teljes körű irányításáért felel a jövőben. Az új kihívásokat jelentő munkakör remek alkalmat kínál számára, hogy a Canon marketingcsapatának vezetőjeként a szórakoztatóelektronikai és irodatechnikai termékek forgalmazása és menedzselése terén szerzett tapasztalatait integrálja a digitális képalkotási technológiákban rejlő lehetőségekkel.
Kapcsolódó cikkek
- Új ügyvezető a Ricoh Hungary élén
- Lévay Örs lett az Externet igazgatóságának elnöke
- Christopher Laska a Telenor új vezérigazgatója
- Ismét az Apple-vezér egészségi állapota miatt aggódik a tőzsde
- Kinevezések az NRC marketingkutatónál
- Magyar vezető az Axis Communications kelet-közép-európai kereskedelmi csapatának élén
- A Goodyeartől érkezik az új Xerox-vezető
- Távozik a Magyar Telekom vezérigazgató-helyettese
- Új államigazgatási vezetőt igazolt az SAP
- A Microsoft Magyarország Kft. beszerzési vezetőjének ítélték oda az Év Beszerzési Vezetője címet
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?
A ChatGPT kinyírja a keresőoptimalizálást?
A mesterséges intelligencia és a nyelvi modellek, mint például a ChatGPT, az elmúlt években robbanásszerűen terjedtek el, és mind a felhasználók, mind a vállalkozások számára új kihívásokat jelentenek. A ChatGPT jelenlegi, körülbelül 200 milliós felhasználói bázisa ugyan elenyésző a Google vagy a Google által bevezetett Gemini 4,3 milliárd felhasználójához képest – ami a Föld lakosságának közel fele –, azonban ez a szám rövid idő alatt nőtt ekkorára, ami komoly kérdéseket vet fel a vállalatok számára.
Egyre magasabb szintekre tör az IT
Backoffice-ból stratégiai területté vált az IT a cégek életében, hiszen ma már nemcsak a rendszerek működését, de egy cég fejlődését, stratégiai irányvonalait is erőteljesen meghatározhatja – véli a K&H IT vezetője. Ehhez igazodva az IT kiadások is egyre tetemesebb részét teszik ki a működési költségeknek – elérve akár a 70 százalékot is. Különösen igaz ez a bankokra, ahol az innovatív informatikai megoldások már a pénzügyi tranzakciók részét képezik.
Íme a legvilágpiacképesebb magyar e-kereskedők
Első alkalommal adták át a HungarEcomm Stars Díjat, Magyarország legkiemelkedőbb, világpiacon is versenyképes e-kereskedelmi vállalkozásainak.
A PwC megvette a GKID-t
A GKID megállapodást kötött a PwC-vel, melynek értelmében a PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft. 100%-os tulajdonrészt szerzett a GKID Research & Consulting Kft-ben. Ezzel a PwC tanácsadási üzletága digitális kereskedelmi, csomaglogisztikai, médiapiaci valamint adatszolgáltatási és piackutatási kompetenciával is bővül.