Új marketingvezető a Canon hazai csapatában
A szakember mérnökként végzett a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen 1992-ben, majd a kereskedelem, a direkt marketing, a piackutatás, a brand management és marketing területén olyan vállalatoknál szerzett komoly tapasztalatot, mint a Xerox, a Mars és a British American Tobacco Hungary. Ezt követően a Panasonic South-East Europe Kft.-hez csatlakozott, ahol az elmúlt három évben regionális marketing igazgatóként kamatoztatta korábbi szakmai tapasztalatait.
Kátai Csaba a Canon Hungária Kft. marketingigazgatójaként 2010. április 26-án kezdte meg munkáját, és a cég marketingtevékenységének teljes körű irányításáért felel a jövőben. Az új kihívásokat jelentő munkakör remek alkalmat kínál számára, hogy a Canon marketingcsapatának vezetőjeként a szórakoztatóelektronikai és irodatechnikai termékek forgalmazása és menedzselése terén szerzett tapasztalatait integrálja a digitális képalkotási technológiákban rejlő lehetőségekkel.
Kapcsolódó cikkek
- Új ügyvezető a Ricoh Hungary élén
- Lévay Örs lett az Externet igazgatóságának elnöke
- Christopher Laska a Telenor új vezérigazgatója
- Ismét az Apple-vezér egészségi állapota miatt aggódik a tőzsde
- Kinevezések az NRC marketingkutatónál
- Magyar vezető az Axis Communications kelet-közép-európai kereskedelmi csapatának élén
- A Goodyeartől érkezik az új Xerox-vezető
- Távozik a Magyar Telekom vezérigazgató-helyettese
- Új államigazgatási vezetőt igazolt az SAP
- A Microsoft Magyarország Kft. beszerzési vezetőjének ítélték oda az Év Beszerzési Vezetője címet
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megkopott a Black Friday fénye, de a költések tovább nőnek
Az utóbbi években a Black Friday már nem csupán egyetlen napot jelent novemberben, hanem több napig, sőt akár hetekig tartó akciósorozattá vált. A kereskedők folyamatosan kedvezményekkel bombázzák a vásárlókat, miközben a fogyasztók egyre kevésbé készülnek tudatosan erre az időszakra. A PwC Magyarország 2025-ös karácsonyi kutatása szerint a magyarok mindössze 17%-a tervez előre a Black Friday akciókra, míg 41% inkább a kínálat és a leárazások alapján dönt.
Így alakult a Magyar Telekom harmadik negyedéve
A harmadik negyedévben a lakossági ügyfelek átlagos havi mobil adathasználata 17,7 GB-ra nőtt, ami 22%-os emelkedés az előző év azonos időszakához képest. A nyári hálózatnyitásnak köszönhetően több mint 700 ezer új ügyfél tapasztalhatta meg az 5G előnyeit.
Öt éve tart a digitális fizetések erősödése Magyarországon
A Mastercard Digitális Fizetési Indexe (DFI) idén is folytatta öt éve tartó növekedését: a mutató 2024-ben 63 pontot ért el a lehetséges 100-ból, ami egy ponttal magasabb az előző évinél. A folyamatos bővülést a piaci szereplők fejlesztései és a kedvező szabályozói változások egyaránt támogatták.
Karrierszünet után újrakezdés: így segít a Morgan Stanley
Ötből négy magyar nő legalább egy évre megszakítja karrierjét gyermekvállalás után – ez az arány több mint kétszerese az európai átlagnak. Hosszabb munkahelyi kiesés nemcsak a szakmai készségeket, hanem az önbizalmat is érinti, miközben ezek az anyák a hazai munkaerőpiac egyik legnagyobb potenciális tartalékát jelentik.
Környezetbarát repülés: így válhat valóra a hidrogénmeghajtás
A gazdaságosabb és környezetbarát repülés egyik legígéretesebb iránya a hidrogénmeghajtás. Bár a repülőgépgyártók már előrelépéseket értek el, az iparági elterjedéshez további kutatás-fejlesztés szükséges. A HUN-REN SZTAKI Rendszer- és Irányításelméleti Kutatólaboratórium (HUN-REN SZTAKI SCL) szakértői az iparág legfontosabb szereplőivel együtt dolgoznak a technológia továbbfejlesztésén.

