Új HR-menedzser a Canon Hungária Kft.-nél
A szakember a Janus Pannonius Tudományegyetemen személyügyi szervező, majd a Budapesti Corvinus Egyetemen humánmenedzsment szakon szerzett diplomát. Az egyetem után a Synergon Informatika Nyrt.-nél HR-menedzserként helyezkedett el - ahol legfontosabb feladatai közé tartozott a HR funkciók ellátása és HR folyamatok kialakítása -, majd a Siemens Magyarország HR referenseként folytatta munkáját. Az emberi erőforrás menedzsment területén szerzett komoly tapasztalatait később a Mercer üzletágvezetőjeként kamatoztatta, ahol a magyar és szlovén piacokért volt felelős. Fő feladatait a fizetési és juttatási bérfelmérések, a munkakör-értékelés, a besorolási rendszer kialakítása, az alapbér és teljes jövedelemstruktúra ki-, illetve átalakítása, a mobiliti és egyéb benchmark információk biztosítása, valamint egyéb HR területeken a tanácsadás alkották.
Pásztóné Nagy Erika 2010. április 26.-án kezdte meg munkáját a Canon Hungária Kft. HR menedzsereként, és a cég teljes körű HR-tevékenységeiért felel a jövőben: ő felügyeli többek között a Canon szakemberek lehető legteljesebb szakmai és személyes értékek mentén történő kiválasztását, képzését és motiválását egyaránt.
Kapcsolódó cikkek
- Andrea Gaal a nemzetközi disztribútori hálózat vezetőjeként folytatja pályafutását
- Laczkó Tóth Gergely a GTS Hungary új ügyvezető igazgatója
- Prémium kategóriás multifunkciós nyomtatók a Canontól - PIXMA MX715 és PIXMA MX895
- Új ügyvezető igazgató a Canon Hungária élén
- Norvégiában folytatja pályafutását Huszlicska József
- Stílus és megosztás – Canon IXUS 510 HS és IXUS 240 HS
- Volt Kodakos vezetőt igazolt a Xerox
- Marketing vezetői pozíció a Szallas.hu-nál
- John Browett az Apple kiskereskedelmi ágazatának új vezető alelnöke
- Kinevezéssel erősítené kormányzati értékesítését a Microsoft Magyarország
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?
A ChatGPT kinyírja a keresőoptimalizálást?
A mesterséges intelligencia és a nyelvi modellek, mint például a ChatGPT, az elmúlt években robbanásszerűen terjedtek el, és mind a felhasználók, mind a vállalkozások számára új kihívásokat jelentenek. A ChatGPT jelenlegi, körülbelül 200 milliós felhasználói bázisa ugyan elenyésző a Google vagy a Google által bevezetett Gemini 4,3 milliárd felhasználójához képest – ami a Föld lakosságának közel fele –, azonban ez a szám rövid idő alatt nőtt ekkorára, ami komoly kérdéseket vet fel a vállalatok számára.
Egyre magasabb szintekre tör az IT
Backoffice-ból stratégiai területté vált az IT a cégek életében, hiszen ma már nemcsak a rendszerek működését, de egy cég fejlődését, stratégiai irányvonalait is erőteljesen meghatározhatja – véli a K&H IT vezetője. Ehhez igazodva az IT kiadások is egyre tetemesebb részét teszik ki a működési költségeknek – elérve akár a 70 százalékot is. Különösen igaz ez a bankokra, ahol az innovatív informatikai megoldások már a pénzügyi tranzakciók részét képezik.
Íme a legvilágpiacképesebb magyar e-kereskedők
Első alkalommal adták át a HungarEcomm Stars Díjat, Magyarország legkiemelkedőbb, világpiacon is versenyképes e-kereskedelmi vállalkozásainak.
A PwC megvette a GKID-t
A GKID megállapodást kötött a PwC-vel, melynek értelmében a PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft. 100%-os tulajdonrészt szerzett a GKID Research & Consulting Kft-ben. Ezzel a PwC tanácsadási üzletága digitális kereskedelmi, csomaglogisztikai, médiapiaci valamint adatszolgáltatási és piackutatási kompetenciával is bővül.